• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Riabilitazione di a spina cervica

A nostra spina cervica hè digià invechjata prematuramente sottu a pressione di u travagliu occupatu cù i telefoni è l'urdinatori.

A spina cervica sustene a testa è a cunnetta cù u troncu, perchè hè a parte più flexible di a spina è a parte più impurtante di u CNS.Hè ancu l'unicu modu di vasi cardiovascular è cerebrovascular, perchè quandu ci hè un prublema cervicale, ci saranu cunsequenze.

 

Struttura di a spina cervica

A spina cervica hè custituita da sette vertebre, è ogni vertebra hè cunnessa da un discu intervertebrali in u fronte è una piccula articulazione in u spinu.Inoltre, ci sò parechji musculi intornu à e vertebre, soprattuttu in u spinu di u collu, cunghjuntendu inseme.

A spina cervica hà una grande flessibilità, alta frequenza di muvimentu, è carica di pesu pesu.Havi una gamma di muvimentu assai più grande chì a spina toracica in u segmentu mediu è a spina lumbar in u segmentu più bassu.

A spondylosi cervica hè una malatia in quale a degenerazione di i dischi cervicali stessu è e so alterazioni secundarii stimulanu o cumpressione i tessuti adiacenti è causanu diversi sintomi è signali.Quandu una o uni pochi di parte di l'età cervica o disfunzione, chì risultanu in parti cunnessi soffrenu, questu hè spondylosis cervical.

Cumu trattà a spondilosi cervica?

I causi di spondylosis cervical sò diversi, è a cundizione di ogni paziente varieghja, chì esige un trattamentu cumpletu miratu secondu a situazione individuale di u paziente.

(1) Terapia posturale:l'occurrence di spondylosis cervica hè più ligata à posture.Certi pazienti utilizanu l'urdinatori, i telefuni mobili per un bellu pezzu, o mantenenu una postura cù a so testa falata o allargata.Una postura povira hà da risultatu in u musculu è a fascia, è poi a proliferazione di l'osse.Per tali tipi di pazienti, a correzione attiva di a postura cattiva è a furmazione curretta di a postura sò necessarii per mantene a spina cervica in una linea di forza megliu, in modu chì a forza nantu à i musculi intornu à u cervica hè equilibrata, a forza articulare hè distribuita uniformemente, è a tensione di i musculi lucali pò esse evitata.

(2) Fisioterapia:assai pazienti sò relativamente familiarizati cù a fisioterapia, sapendu chì a trazione è l'elettroterapia pò aiutà cù spondylosis cervica.A terapia di trazione pò alleviare i spasmi musculari è l'elettroterapia pò rilassà i musculi, perchè sti dui metudi di trattamentu ponu tutti migliurà i sintomi di i pazienti.

(3) Terapia manuale:a terapia di manipulazione in a riabilitazione hè basatu annantu à a cunniscenza di l'anatomia muderna, a biomeccanica, a kinesiologia è altre discipline ligate per trattà sintomi cum'è u dulore è a limitazione di u muvimentu, è per correggerà i mudelli di u muvimentu anormali.Per i malati cù u collu è u collu, a terapia di manipulazione pò esaltà u dolore, migliurà l'attività di a testa è u collu.Inoltre, pò ancu aiutà i pazienti cù qualchì furmazione currispondente.

(4) Terapia sportiva:I Pacienti cù spondylosis cervica deve ancu sottumette a terapia di sport, chì includenu qualchì furmazione posturale, furmazione di stabilità è furmazione di forza musculare, etc. I metudi di sport varienu, ma hè u più impurtante per seguità i cunsiglii di i medichi, perchè e diverse pazienti anu diverse situazioni.

① Cervical range of motion training: rilassate u collu in pusizioni seduta o standing, è pigliate furmazioni cumprese a flexione è l'estensione di u collu, a flexione laterale è a rotazione, cù 5 ripetizioni in ogni direzzione è ripetite ogni 30min.

② Esercizii di cuntrazione isometrica: rilassate u collu in pusizioni seduta o in piedi, appiccicate in avanti, in daretu, a manca, a resistenza diritta cù a manu, mantene u collu in pusizioni neutrali, rilassate dopu à mantene per 5 seconde, è ripetite 3-5 volte.

③ Formazione di u gruppu di flexori di u collu: seduta o stante cù l'adduzione di a mandibula posteriore, stende i musculi in u spinu di a testa, mantene per 5 s è ripetite 3-5 volte.

Per i malati cù u collu è u dolore di spalla, solu trattamentu cumpletu di riabilitazione secondu e cundizioni di i pazienti pò ottene un bonu effettu di trattamentu.


Tempu di Postu: Feb-01-2021
Chat in ligna WhatsApp!