• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Sapete di riabilitazione di e mani?U terzu ùn avete mai aspittatu

Sapete di riabilitazione di e mani?U terzu ùn avete mai aspittatu

E nostre mani sò cusì impurtanti per noi chì avemu bisognu di elli per percive è si move per elli.Tutti i malati cù l'infartu cerebrale sò generalmente sperienze diverse cundizioni, cum'è a debulezza di a gamba, intorpimentu in i gammi, rigidità è ipertonia in e mani, di quale l'incapacità di a manu hè u più influenza a capacità in a vita di ogni ghjornu.
Cù a riabilitazione prima, i pazienti cù disfunzioni di e mani anu migliuratu significativamente u so risultatu kirurggicu è a ricuperazione funziunale.Dunque, hè essenziale per furnisce una furmazione di riabilitazione dopu a disfunzione di a manu, è a ricuperazione di a funzione di a manu hè una parte impurtante di u trattamentu di riabilitazione.

relax-g25e0ed849_1920
Di solitu, a ricuperazione di a funzione di a manu hè più lenta in i malati di infartu cerebrale cà in altre parti di u corpu, cusì in u prucessu di furmazione di riabilitazione, ùn sò micca solu attività passive, ma ancu attività attive sò richieste, vale à dì, una cumminazione di esercizii da u paci. ellu stessu è esercizii di riabilitazione da u terapeuta di riabilitazione per aiutà u paci à maximizà l'effettu di a riabilitazione.

1. Terapia fisica
Questu principia principarmenti in una prima fase, quandu u fisioterapeuta duverà esercizii di riabilitazione secondu a cundizione di u paci, cumpresi i primi movimenti di piazzamentu di i membri, attività attive è passive, etc.

2.Esercitu è ​​terapia occupational
U trattamentu hè basatu annantu à aiutà i pazienti à moviri e so articuli è u massaggio, cum'è l'allungamentu di i musculi, spinghje, massaggi, furmazione di resistenza, furmazione di machina, etc. Hè una attività cognitiva, attività recreativa, apparatu d'assistenza, etc.

mani-g5e8fa97a7_1920

3.Formazione compensatoria di u latu sanu
Mentre avemu riabilitatu u latu affettatu, ùn devemu micca scurdatu di u latu sanu di u bracciu, chì hè affettatu da qualchi danni à i nervi, per quessa, ùn trascurate micca di eserciteghja u latu sanu di a manu.
4.Traditional Chinese terapia riabilitazioni
Tui na, acupuncture, cupping è fumigazione di erbe sò tutti i trattamenti di riabilitazione di medicina tradiziunale cinese.

agopuntura-g114d2919f_1920
5.Auxiliary Equipment
Hè necessariu di realizà a furmazione di riabilitazione cù l'aiutu di l'uggetti esterni in quantu appropritatu.I Pacienti anu da capisce u rolu di i dispositi assistivi, u so usu è e precauzioni per ottene un statu di unità trà u paci è u dispusitivu di assistenza in u prucessu di furmazione di riabilitazione è dà un ghjocu cumpletu à u rolu di u dispusitivu.I principali dispositi d'assistenza chì ricumandemu per a furmazione di riabilitazione di e mani sò:tavola di funzioni di manu.

837ff8bc886f2cb88c2850dca9881c45

sapè ne di più:https://www.yikangmedical.com/functional-hand-therapy-table.html

A riabilitazione di a manu hè un trattamentu di riabilitazione assai prufessiunale.Prima di tuttu, u paci deve esse evaluatu, durante u prucessu di trattamentu in ogni mumentu per osservà è re-valutà.Physiotherapists sempre attenti à tutti i cambiamenti di u pacienza, in ordine per ottene risultati satisfacenti è eventualmente torna à a famiglia è a sucità.

A riabilitazione, un prucessu longu, hè un prucessu da u cambiamentu quantitatiu à qualitatiu.Insisti à a riabilitazione è crede in sè stessu.


Tempu di Postu: Dec-02-2022
Chat in ligna WhatsApp!