• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Chì fà cù a Riabilitazione di Frattura?

Chì ghjè u Purpose di a Riabilitazione di Frattura?

Massimizà a ricuperazione di a gamma di u muvimentu articular è a forza musculare.è restaurà a capacità di l'attività di vita di ogni ghjornu è di travagliu.

Chì sò i metudi di riabilitazione di frattura?

1. Restaurazione di a gamma di movimenti di l'articulazione:loosening l 'adhesions internu è esternu è tissutu contracture da stende è joint loosening, etc Enhancing circulazioni lucale lucale è piglià stiramentu attivu è passivi.Se necessariu, a terapia fisica è u massaggio pò esse di grande aiutu.

1) A furmazione attiva:muvimentu attivu in tutte e direzzione di l'articulazione ferita, tirà delicatamente u tissutu cuntrattu è aderitu.Durante a furmazione, assicuratevi chì i pazienti ùn sentenu micca dolore evidenti.A gamma di mobilità deve esse più grande è più grande gradualmente, è i pazienti anu da cuntinuà à praticà ogni muvimentu ripetutamente ogni ghjornu.

2) Formazione assistita o passiva:per i pazienti chì a fissazione hè eliminata, a furmazione di assistenza pò esse a prima opzione.Dopu quì, riduce l'assistenza gradualmente cù l'aumentu di a gamma di u muvimentu articular.Per i casi di contractura severa è aderenza quandu a furmazione attiva o assistita ùn pò micca travaglià, a furmazione passiva hè l'unica suluzione.Tuttavia, deve esse nutatu chì a direzzione di u muvimentu deve esse coherente cù a direzzione anatomica è fisiologica normale.Di sicuru, u muvimentu deve esse lisu, lento è ùn causanu micca dolore o spasm muscular.Ricurdativi, senza viulenza per evità danni secundarii à u paziente!

3) Jmobilizazione di untu:Per i articuli rigidi, a mobilizazione di l'articulazione pò aiutà à spustà e articuli in u limitu di l'elasticità di i tessuti molli cum'è capsule è ligamenti articuli.È per un effettu di trattamentu megliu, i terapisti anu da cumminà a mobilizazione di l'articuli cù altre tecniche chì migliurà l'orientazione di l'articuli.

4) Fisioterapia è massaggi:Per prumove a deposizione è l'analgesia di calciu, alcune soluzioni di fisioterapia cum'è a radiazione ultravioletta locale, l'elettroterapia di bassa frequenza è l'interferenza sò dispunibuli secondu diverse cundizioni.Per prumove a circulazione di sangue è migliurà a funzione di l'articulazione, a terapia di cera, infrarossi è onde brevi sò boni suluzioni.

2, restaurà a forza musculare:l'unicu modu efficau per restaurà a forza musculare hè di aumentà gradualmente a carica di travagliu di u musculu, causannu una fatigue muscular moderata.Quandu a forza musculare di i pazienti hè u livellu 0-1, u massaggio, l'estimulazione elettrica, l'eserciziu passiu è l'assistenza di furmazione sò efficaci.Quandu i pazienti restaurà a so forza musculare à u nivellu 2-3, a furmazione attiva pò aiutà u più, è l'eserciziu di assistenza hè necessariu.Hè ricumandemu a furmazione di resistenza quandu a forza musculare righjunghji u nivellu 4, cumpresa a furmazione isotonica è isocinetica.Inoltre, a furmazione nantu à u cuntrollu di i pazienti nantu à a so forza è a capacità di cuntrollu di i membri hè ancu impurtante.Inoltre, hè necessariu eseguisce alcune teste di forza nantu à i pazienti, cum'è una prova di forza musulmana isocinetica.Hè impurtante di determinà è eliminà a diffarenza trà a salute di i pazienti è i lati feriti per eliminà u risicu di ferita futura.

3, per restaurà a capacità di a vita di ogni ghjornu è u travagliu:a terapia occupazionale è l'eserciziu di fitness ponu migliurà a capacità di muvimentu è sviluppà a salute fisica.

Sentite liberu di truvà u nostrurobotica di riabilitazioneè certialtre attrezzature per centri di riabilitazione è cliniche.Vi salutemu sinceramentedumandate o visitateci.


Tempu di post: Dec-17-2019
Chat in ligna WhatsApp!