• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Qualcosa chì duvete sapè nantu à u Sistema di Analisi di Andatura

Chì ghjè u Sistema d'Analisi di Andatura?

L'analisi di andatura hè una branca speciale di a biomeccanica.Cunduce l'osservazione cinematica è l'analisi cinetica nantu à u muvimentu di i membri è l'articuli mentre camina.Fornisce una seria di valori è curve di u tempu, set, miccanicu, è qualchì altru paràmetru.Utiliza l'equipaggiu elettronicu per registrà e dati di caminata di l'utilizatore per furnisce una basa di trattamentu clinicu è ghjudiziu.A funzione di ristaurazione di andatura 3D pò ripruduce l'andatura di l'utilizatore è furnisce l'osservatori cù vedute da caminari in diverse direzzione è da diversi punti in tempi diversi.Intantu, i dati di rapportu chì generati direttamente da u software pò ancu esse usatu per analizà a andatura di l'utilizatore.

Applicazioni di u nostru Sistema di Analisi di Andatura

Hè applicabile à l'analisi clinica di andatura in riabilitazione, ortopedia, neurologia, neurochirurgia, troncu cerebrale, è altri dipartimenti pertinenti di istituzioni mediche.

 

Caratteristiche di u nostru Sistema di Analisi di Andatura

Trasmissione wireless in tempu reale: Aduprate in 10 metri, è affissà a postura di u membru inferiore di l'utilizatore nantu à u screnu in tempu reale.

Registrazione di dati di andatura: Registrate e dati in u software per attivà a ripetizione è l'analisi di a caminata di l'utilizatori in ogni mumentu.

Valutazione di andatura: U software analizza in modu intelligente è cunverta i dati basi originali in informazioni intuitive cum'è u ciculu di andatura, a lunghezza di u passu è a frequenza di u passu.

Restaurazione 3D: I dati arregistrati ponu esse riproduci arbitrariamente in u modu di restaurazione 3D, chì pò esse usatu per paragunà l'effettu di furmazione dopu a furmazione o per riproduce una certa dati.

Longu ore di travagliu: U sistema di analisi di andatura hè dotatu di una batteria di grande capacità, chì face u travagliu in permanenza per 6 ore chì copre circa 80 pazienti.

Funzione persunalizata di rapportu: U rapportu pò stampà tutte l'infurmazioni o una specifica in cunseguenza, chì hè adattatu per un usu diversu.

Funzioni di u Sistema di Analisi di Andatura A7

Riproduzione di dati: I dati di un certu tempu ponu esse riprodotti continuamente in modu 3D, chì permettenu à l'utilizatori di osservà i dettagli di a andatura ripetutamente.Inoltre, a funzione pò ancu permette à l'utilizatori di cunnosce a migliione dopu a furmazione.

Valutazione: Puderà valutà u ciculu di andatura, u spustamentu di l'articuli di i membri inferiori, è i cambiamenti d'angolo di l'articulazioni di i membri inferiori, chì sò presentati à l'utilizatori attraversu un graficu à barre, un graficu di curva è un graficu di striscia.

Analisi comparativa: permette à l'utilizatori di fà analisi comparative prima è dopu à u trattamentu, è permette à l'utilizatori di fà analisi comparative cù dati di salute di persone simili.Per mezu di paraguni, l'utilizatori ponu analizà intuitivamente a so andatura.

Vista 3D: Parmette vista a manca, vista superiore, vista posteriore è vista libera, l'utilizatori ponu arrastà è sguassate a vista per vede a situazione specifica di l'articulazione.

Training: Furnisce 4 modi di furmazione cù feedback visuale.Sò:

1. Formazione di u muvimentu di descomposizione: decompone è furmà separatamente i mudelli di u muvimentu di l'anca, i ghjinochje è l'articuli di l'ankle in u ciculu di andatura;

2. Training continuu di u muvimentu: furmà separatamente i mudelli di u muvimentu di l'anca, i ghjinochje è l'articuli di l'ankle in u ciculu di andatura di un membru inferiore;

3. Training walking : entrenamentu di caminari o di caminari ;

4. Altra furmazione: furnisce una furmazione di cuntrollu di u muvimentu per ogni modu di muvimentu di l'anca, i ghjinochje è l'articulazioni di l'ankle di i membri inferiori.

 


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!