• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Strain musculaire lumbar

Avete mai sentitu a vostra cintura dolente è tingling mentre era sedutu?Avete avutu u malu di spalle, ma vi sentite alleviatu dopu à u massaggio o à un riposu?

Sì avete sintomi sopra, puderia esse una tensione di musculus lumbar!

 

Chì ghjè u strain muscular lumbar?

Tensione di musculus lumbar, cunnisciuta ancu com'è mal di schiena funziunale, ferita cronica di a schiena, fasciite musculu gluteale lumbar, hè veramente una inflammazione di ferita crònica di u musculu lumbar è u so fascia di u puntu di attache o periosteum, chì hè una di e cause cumuni di u lumbaru.

Sta malatia hè principalmente ferita statica è hè una di e malatie cliniche cumuni.Hè più cumuni in i ghjovani è di età media, è u so sintumu hè u dolore di cintura ostinatu.U sintumu pò esse peghju in u tempu nuvoloso è chiuvutu o dopu un travagliu eccessivu, è a malatia hè spessu replated à l'occupazione è l'ambiente di travagliu.

 

In più di e lesioni lucali di a cintura stessa, i fatturi chì causanu "strain musculus lumbar" ponu esse riassunti cum'è seguente:

1, Sprain lumbar agutu senza trattamentu puntuale è adattatu, furmendu cusì cicatrice traumatica cronica è aderenza, risultatu in a forza di u musculu lumbar indebolimentu è dolore.

2, Accumulazione cronica di ferita di cintura.I musculi lumbari di i pazienti chì sò allungati per un bellu pezzu per via di a so occupazione o di a postura cattiva, darà u risultatu in ferite cronica è u dolore di spalle.

A patologia principale di a malatia hè a congestione di fibre musculari, edema è aderenza trà i fibri musculari o trà i musculi è i fibri fascia, è l'infiltrazione di cellule inflamatorii, chì affetta u sliding normale di u musculu psoas.

Frà questi fatturi patogeni, e malatie lucali (traumu, sprain, strain, malatie degenerative, inflammation, etc.) è mala postura sò i più cumuni clinicamente.

 

Chì sò i sintomi di a tensione di u musculu lumbar?

1. Lumbar soreness o dulore, tingling o ardenti in certi parti.

2. U dulore è u dulore diventanu severi quandu stancu è sollievu dopu u restu.A cundizione di i pazienti sarà alleviata dopu l'attività propria è u cambiamentu frequente di a pusizione di u corpu, ma serà peghju dopu l'attività eccessiva.

3. Ùn si pò insisti à chjappà à u travagliu.

4. Ci sò punti di tenerezza in a cintura, soprattuttu à i musculi spinali sacrali, a parte posteriore di a spina iliaca, i punti d'inserzione di i musculi spinali sacri, o u prucessu trasversale di a spina lumbar.

5. Ùn ci era micca anormalità in a forma di cintura è u muvimentu, è senza spasmu psoas evidenti.

 

Cumu prevene a tensione di i musculi lumbari?

1. Impedisce l'umidità è u friddu, ùn dorme micca in lochi umidi, aghjunghje a ropa puntuale.Dopu a sudazione è a pioggia, cambiate a robba bagnata è secca u vostru corpu in tempu dopu a sudazione è a pioggia.

2. Trattà l'estorsione lumbar aguda attivamente è assicuratevi di assai riposu per impediscenu ch'ellu si cronichi.

3. Esse preparatu per sport o attività strenuous.

4. Correct a mala postura di travagliu, evite micca di piegà per troppu longu.

5. Impedisce l'overwork.A cintura, cum'è u centru di u muvimentu umanu, inevitabbilmente averà ferita è u lumbalu dopu à u travagliu.Prestate attenzione à l'equilibriu di u travagliu è di l'oziu in ogni tipu di travagliu o travagliu.

6. Aduprate u colchju propiu di u lettu.U sonnu hè una parte impurtante di a vita di e persone, ma un materasso più molle ùn pò aiutà à mantene a curvatura fisiologica normale di a spina.

7. Prestate attenzione à a perdita di pisu è u cuntrollu.L'obesità inevitabbilmente portà una carica extra à a cintura, in particulare per e persone in età media è e donne dopu à u parto.Hè necessariu di cuntrullà a dieta è rinfurzà l'esercitu.

8. Mantene a postura di travagliu curretta.Per esempiu, quandu porta uggetti pisanti, curvate u to pettu è a cintura in avanti ligeramente, curvate i fianchi è i ghjinochje ligeramente, fate passi fermi è chjuchi.


Tempu di Postu: Feb-19-2021
Chat in ligna WhatsApp!