• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Cosa hè a Terapia Occupational?

A terapia occupazionale si riferisce àu prucessu di valutà, trattà è furmà i pazienti chì perdenu a capacità di l'auto-cura è di u travagliu in varii gradi per causa di disfunzioni fisiche, mentali è di sviluppu o disabilità per mezu di attività occupazionali intense è scelte.Hè un tipu di trattamentu di riabilitazione.

U scopu principale hè diaiuta a ghjente à participà à l'attività di a vita di ogni ghjornu.I terapeuti occupazionali ponu migliurà a capacità di participazione di i pazienti per via di a cooperazione cù l'individui è e cumunità, o per mezu di l'aghjustamentu di l'attività o di a mudificazione ambientale, è sustenenu à participà megliu à l'attività di travagliu chì volenu, deve o aspettanu di fà, in modu di ottene i scopi di trattamentu. .

Vistu da a definizione,A terapia occupazionale persegue micca solu a ricuperazione di a funzione di i membri di i pazienti, ma ancu a ricuperazione di a capacità di vita di i pazienti è u ritornu di a salute è a felicità.Tuttavia, assai di i metudi di terapia occupazionale esistenti ùn sò miccaintegrà a cognizione, a parolla, u muvimentu è a salute mentale organicamente.Inoltre, ci hè un collu di buttiglia in l'effettu di riabilitazione di a disfunzione cerebrale, è a tecnulugia di riabilitazione non-internet limita ancu u trattamentu di riabilitazione à un tempu è spaziu fissu.

 www.yikangmedical.com

Introduzione di a Terapia Occupazionale

1. Formazione di l'attività di u travagliu funziunale (furmazione di a funzione di a manu superiore)

Sicondu e diverse cundizioni di i pazienti, i terapeuti integranu sapientemente a furmazione in attività ricche è culurite per migliurà a gamma di u muvimentu cumuni, rinfurzà a forza musculare è a resistenza, nurmalizà a tensione musculare, migliurà l'equilibriu è a capacità di coordinazione, è rinfurzà u livellu funziunale generale di u corpu. .

2. Formazione di ghjocu virtuale

I Pacienti ponu sbarazzà di a furmazione di riabilitazione di rutina noiosa è uttene a riabilitazione di a funzione di u corpu è a funzione cognitiva in ghjochi di divertimentu cù robot di riabilitazione di braccia è manu.

3. Terapia di gruppu

A terapia di gruppu si riferisce à u trattamentu di un gruppu di pazienti à u stessu tempu.Per mezu di l'interazzione interpersonale in u gruppu, l'individuu pò osservà, amparà è sperienze in l'interazzione, sviluppandu cusì una bona adattazione di vita.

4. Terapia di specchiu

per rimpiazzà l'armu affettatu cù l'imaghjini specchiu di u ramu normale basatu nantu à a stessa maghjina d'ughjettu riflessa da u specchiu è trattà cù un feedback visuale per ottene u scopu di eliminà i sentimenti anormali o ristabilisce u muvimentu.Avà hè utilizatu in u trattamentu di l'ictus, a ferita di i nervi periferici, u dolore neurogenicu è u trattamentu di riabilitazione di disordini sensoriali, è hà ottenutu risultati significativi.

5. Formazione ADL

Hè include manghjà, cambiendu a robba, igiene persunale (lavà a faccia, spazzola i denti, lavare i capelli), trasferimentu o muvimentu di trasferimentu, etc. U scopu hè di fà i pazienti ripiglià a capacità di cura di sè stessu o di utilizà modu compensatori per mantene a basa di basa. bisogni di a vita di ogni ghjornu.

6. Formazione cognitiva

Sicondu i risultati di a valutazione di a funzione cognitiva, pudemu truvà u campu in quale i pazienti anu una disfunzione cognitiva, per aduttà misure d'intervenzione specifiche currispundenti in diversi aspetti, cumprese l'attenzione, l'orientazione, a memoria è a furmazione di capacità di risolve i prublemi.

7. dispusitivi Auxiliary

I dispositi d'assistenza sò dispusitivi simplici è pratichi sviluppati per i pazienti per cumpensà a so capacità persa in a vita di ogni ghjornu, l'intrattenimentu è u travagliu, cum'è manghjà, vestendu, andà in toilette, scrive è telefone.

8. Valutazione di cumpetenza prufessiunale è furmazione di riabilitazione

Per mezu di a furmazione di riabilitazione occupazionale è u sistema di valutazione standardizatu, i terapisti ponu misurà è evaluà e capacità fisiche è mentali di i pazienti.In quantu à l'ostaculi, i terapeuti ponu migliurà a capacità di i pazienti per adattà à a sucità attraversu a furmazione pratica, creanu e cundizioni per a reintegrazione di i pazienti.

9. Cunsultazioni di trasfurmazioni ambientali

Sicondu u livellu funziunale di i pazienti, l'ambienti chì sò per vultà in u locu deve esse investigatu è analizatu in u locu per sapè i fatturi chì affettanu e so attività di a vita di ogni ghjornu.Inoltre, hè sempre necessariu di mette in avanti u schema di mudificazione per migliurà a capacità di vita indipendente di i pazienti à a maiò parte.

 

www.yikangmedical.com

A Differenza trà Terapia Occupazionale è Terapia Fisica

Parechje persone ùn ponu micca dì a diferenza trà a terapia fisica è a terapia occupazionale:a terapia fisica si focalizeghja nantu à cumu trattà a malatia stessa, mentre chì a terapia occupazionale si focalizeghja nantu à cumu coordina a malatia o disabilità cù a vita.

Pigliendu a ferita ortopedica per esempiu,PT prova di migliurà a ferita stessu aumentendu a mobilità, correggendu l'ossi è l'articuli o riducendu u dolore.OT aiuta i pazienti à compie i travaglii di ogni ghjornu necessarii.Questu pò implicà l'applicazione di novi strumenti è tecnulugia.

A terapia occupazionale si focalizeghja principarmenti in a ricuperazione funziunale di i pazienti cù disordini di participazione fisica, mentale è suciale, mentre chì a terapia fisica si focalizeghja principalmente in a migliione di a forza, l'attività è l'equilibriu di i musculi di i pazienti.

Ancu s'ellu ci sò parechje diffirenzii trà elli, ci sò ancu parechje intersezioni trà OT è PT.A terapia occupazionale è a terapia fisica si cumplementanu è si prumove.Da una banda, a terapia fisica furnisce a basa di a terapia occupazionale, a terapia occupazionale pò esse basatu nantu à a terapia fisica nantu à e funzioni esistenti di i pazienti impegnati in u travagliu praticu è l'attività;da l'altra banda, l'attività dopu a terapia occupazionale pò ancu migliurà a funzione di i pazienti.

Sia OT è PT sò indispensabili per prumove i pazienti per un ritornu megliu è più veloce à a famiglia è a sucità.Per esempiu, i terapeuti occupazionali sò spessu implicati in l'insignamentu di e persone cumu per prevene è evità e ferite, è in l'insignamentu di e persone nantu à i prucessi di guariscenza, cum'è i fisioterapisti.À u turnu, i fisioterapisti spessu aiutanu à e persone à migliurà a so capacità di fà l'attività di ogni ghjornu attraversu l'educazione è a furmazione.Ancu s'ellu ci hè stu tipu di croce trà e professioni, tutti ghjucanu roli assai impurtanti è boni à qualcosa.

A maiò parte di i travagliadori di riabilitazione in generale crede chì OT principia dopu à PT.Tuttavia, hè statu pruvatu chì l'applicazione di a terapia occupazionale in u stadiu iniziale hè impurtante per a riabilitazione più tardi di i pazienti.

 

Leghjite più:

I Pacienti di Ictus ponu Ripristinà l'Abilità di Autocura?

A robotica di riabilitazione ci porta un altru modu per a riabilitazione di a funzione di l'armu superiore

Metudu efficace di riabilitazione di a funzione di a manu


Tempu di Postu: Mar-01-2021
Chat in ligna WhatsApp!