• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Ùn vi scurdate di rilassate a vostra spina cervica

1. Manifestazioni cliniche di spondylosis cervica

Ci sò principarmenti u collu è u mal di schiena, debulezza di i membri superiori, intorpidimentu di i diti, debulezza di i membri inferjuri, difficultà à caminari, vertigini, nausea, vomitu, o peor, visione annebbiata, tachicardia, colapsu bruscu, paralisi di i membri inferiori, etc.

istockphoto-1326762492-170667a

2. Causes of cervical spine disease

Per a maiò parte di i nostri travagliadori, a ferita cronica hè a causa principale.Trè di elli sò principalmente inclusi.

(1) pusizioni di sonnu poveru, pusizioni di sonnu poveru prolongatu, faciuli à causà musculi paravertebrali, ligamenti è articuli di disordini di equilibriu.

(2) Postura di u travagliu impropriu, pusatu in una stazione di travagliu per un bellu pezzu, hunching sopra è abbassendu a testa, faciule fà una certa carica nantu à a spina cervica, aggravating the disease.

(3) Eserciziu fisicu inappropriatu, cum'è a testa è u collu cum'è un puntu di supportu di u pesu di l'inversione di u corpu umanu o un salto mortale, etc.

I danni di a spina cervica causanu un grande inconveniente à a vita, cusì ricordate di alzà da u tempu à u tempu per rilassate a vostra spina cervica.

wellness-g1cd32b704_1920-300x200

3. Cumu allevià u dulore quandu u dolore di a spina cervica hè presente?

(1) Terapia di eserciziu: Quandu i sintomi di spondylosis cervica sò basicamente alleviati, pudete fà gimnastica medica di u collu, cum'è una piccula rotazione dolce è lenta di u collu per rilassate u collu.

(2) Massaggi è tui-na: massaggi è tui-na di u collu ponu allevà a tensione è u spasmu di i musculi di u collu è di e spalle, è liberate e radiche nervose è l'adesioni di i tessuti molli per allevà i sintomi.

(3) Compressa calda: migliurà a circulazione di sangue.

(4) Terapia di trazione, fisioterapia, etc.

 

智能温热牵引系统YK-6000D大透明图

4.It hè una bona scelta à aduprà YK-6000D

YK-6000D pò trattà micca solu e malatie ligati à a spina cervica, ma ancu e malatie ligati à a spina lumbar cum'è a protrusione di discu lumbar è a scoliosis funziunale di a spina lumbar.A più impurtante, hà una funzione di riscaldamentu chì identifica automaticamente u riscaldamentu cervicale è lumbar, è a temperatura hè precisamente regulable.Compensazione automatica di trazione cuntinuu, quandu a forza di trazione causata da a deviazione di u muvimentu accidintali di u paziente, a compensazione automatica di u microcomputer, un interruttore di arrestu strettu indipendente à duppiu canali per assicurà a sicurezza.

微信图片_20220424151236微信图片_20220424151330

Ricurdatevi di prutege a nostra spina cervica!

Sapete più: https://www.yikangmedical.com/cervical-and-lumbar-traction-table-for-physiotherapy-rehabilitation.html

 


Tempu di Postu: 14-Mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!