• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Cosa da fà cù a riabilitazione dopu a chirurgia di a frattura?

Quandu deve principià a riabilitazione di a frattura?

Quandu hè 3-7 ghjorni dopu a cirurgia di a frattura, u gonfiore è u dolore cumincianu à diminuisce.Se ùn ci hè micca altre difficultà in l'attività, si tratta di furmazione di riabilitazione.

Chì ghjè u scopu di a furmazione di riabilitazione dopu a frattura?

1, a cuntrazzione musculare pò prumove a circulazione di sangue lucale è u reflux linfaticu.Inoltre, a bioelectricità prodotta da a cuntrazzione musculare aiuta à dipositu i ioni di calcium nantu à l'ossu è prumove a curazione di frattura.

2, una certa quantità di cuntrazzioni musculari aiuta à prevene l'atrofia musculare in disuse.

3, u muvimentu di l'articulazione pò allungà a capsula è u ligamentu di l'articulazione, evitendu cusì l'adesione in l'articulazione.

4, accelerà l'assorbimentu di edema è exudate lucali, riduce l'edema è l'adesioni.

5, migliurà l'umore di i pazienti, u metabolismu, a respirazione, a circulazione, a funzione di u sistema digestivu, impediscenu cumplicazioni.

Chì sò i metudi di furmazione di riabilitazione per a frattura?

1, applicà a furmazione attiva nantu à l'articuli di i membri fissi, cumpresu u muvimentu di l'articuli in diversi piani, è dà assistenza se ne necessariu.

2, quandu a riduzzione di frattura hè basicamente stabile è u tissutu musculare hè basamente guaritu, aL'eserciziu di cuntrazione isometrica ritmica sottu una postura sicura hè necessariu per prevene l'atrofia musculare in disuse.

3, per fratture chì implicanu a superficia articular, dopu a fissazione per 2-3 settimane, se pussibule,caccià a fixazione per un pocu tempu ogni ghjornu.Cumincià a furmazione attiva senza edema, èaumentà gradualmente a gamma di mobilità articular.Di sicuru, a refixation dopu a furmazione chì pò prumove a guariscenza di cartilagine articular è impedisce o riduce l'aderenza in l'articuli.

4, per a parte sana di i membri è u troncu, i pazienti anu da mantene l'esercizii di ogni ghjornu.Cosa hè di più,A situazione in lettu deve esse evitata u più prestu pussibule.Per i pazienti senza capacità di muvimentu,i prugrammi di furmazione speciali in lettu sò necessarii per migliurà a so cundizione è per prevene cumplicazioni.

5, à u scopu dimigliurà a circulazione di sangue, riducendu l'inflamazioni, l'infiammazione, u dolore è l'adesioni, prevenendu l'atrofia musculare è prumove a guariscenza di fratture,ecc.,A terapia fisica cum'è l'onda ultracorta, l'elettroterapia di bassa frequenza è a terapia elettrica di interferenza valenu a pena pruvà.

Fornemu dui tipi di robotica di riabilitazione di u bracciu chì ponu riduce assai i prucessi di riabilitazione.Unu di i robot di riabilitazione hà modi di furmazione passiva, assistita è attiva, èun altru hè per a furmazione attiva è assis.Sè vo avete qualchì interessu, sentite liberu di andà sopra u situ ècuntatta ci, simu pronti à aiutà in ogni mumentu.


Tempu di pubblicazione: 30 ottobre 2019
Chat in ligna WhatsApp!