• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Chì faci u Dipartimentu di Riabilitazione?

Quandu si dumanda ciò chì face u dipartimentu di riabilitazione, ci sò diverse risposte:

U terapeuta A dice:chì quelli chì sò in lettu à pusà, chì quelli chì ponu solu à pusà à stà, chì quelli chì ponu solu à marchjà, è chì quelli chì camminanu torna à a vita.

U terapeuta B dice: applicà in modu cumpletu è coordinatu diversi metudi medichi, educativi, suciali è prufessiunali per ricuperà èricustruisce e funzioni di i malati, feriti è disabilitati (cumprese l'invalidità congenitale) u più prestu pussibule, in modu chì e so capacità fisiche, mentale, suciali è ecunomiche ponu esse recuperate quant'è pussibule, è ponu turnà à a vita, u travagliu è l'integrazione suciale.

U terapeuta C dice:lasciate chì u paci vive cù più dignità.

U terapeuta D dice:lasciate u dulore turbulente luntanu da i pazienti, rende a so vita più sana.

U terapeuta E dice:"trattamentu preventivu" è "ricuperazione di vechji malatie".

 

Chì ghjè a Necessità di u Dipartimentu di Riabilitazione?

centru di riabilitazione - dipartimentu di riabilitazione - ospedale - (3)

Un pazientu ùn puderia micca ritruvà a so capacità di muvimentu cumpletamente dopu a cirugia di frattura, ùn importa micca u successu di a cirurgia.À questu tempu, hà da turnà à a riabilitazione.

Normalmente, l'uspidale pò solu risolve u prublema più basica di sopravvivenza da un infartu.Dopu à quessa, anu da amparà à marchjà, manghja, inghjustà, è integrà in a sucità attraversu a furmazione di riabilitazione.

A riabilitazione copre una larga gamma di prublemi, cum'è u collu, a spalla, u dolore di spalle è di e gambe, ferite sportive, osteoporosi, ricuperazione di a funzione di u mutore dopu a frattura è a sustituzione di l'articulazione, a deformità di l'articulazione di i zitelli, ancu e malatie cardiopulmonari è cerebrali cumplesse, afasia, disfonia. , disfagia è incontinenza urinaria postpartum.

Inoltre, i medichi valuteranu a cundizione fisica di u paziente, per esempiu, certi pirsuni ùn sò micca adattati per u massaggio, è u massaggio pò ancu purtà à un attaccu di cori in certi casi severi.

In corta, u dipartimentu di riabilitazione pò esse cumpresu cum'è "trattamentu preventivu di e malatie" è "ricuperazione di e malatie vechji", per chì e funzioni anormali ponu turnà à u normale.In l'aspettu chì u trattamentu tradiziunale ùn pò aiutà, a riabilitazione pò.

In riassuntu, a riabilitazione hè ecunomica, è hè adattata per ogni tipu di dolore, malatie è disfunzioni cù l'aiutu di i medichi di riabilitazioni prufessiunali è terapeuti chì dà piani di riabilitazione persunalizati.


Tempu di Postu: 22-Mar-2021
Chat in ligna WhatsApp!