• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Yeecon si prisenta in l'Esposizione di Salute Araba 2023

Yeecon si mostrarà in Esposizione Araba di Salute 2023

30 ghjennaghju - 2 ferraghju 2023, Dubai, UAE

L'Esposizione è u Cungressu di a Salute Araba hè u più grande avvenimentu di u so tipu in u Mediu Oriente.Arab Health furnisce una piattaforma senza rivali per i principali produttori, grossisti è distributori di u mondu per scuntrà a cumunità medica è scientifica da u Mediu Oriente è fora.A mostra mostrarà più di 4,000 cumpagnie chì mostranu e so ultime innovazioni à più di 130,000 prufessiunali di a salute chì assistenu da 163 paesi.

Avemu prisentatu una varietà di equipaghji di riabilitazione è di fisioterapia per i membri superiori è inferiori.We sinceramente vi invitu à scuntràci à u mo stand RM56. Vi daraghju una breve introduzione à e nostre mostre.

微信图片_20211018084231

Tavola inclinabile robotica per i zitelli (New Cartoon Design)

Questa tavola inclinabile robotica hè un novu equipamentu di #riabilitazione per i zitelli'disabilità di a funzione di a gamba.Simula u ciculu di andatura fisiologica di i zitelli nurmali cù modi di furmazione passivi, attivi è passivi.A tavola di inclinazione robotica aiuta à ristabilisce un ciculu di andatura curretta secondu u principiu di plasticità neurale.

PE1啊啊

Apparecchio di stimolazione elettrica neuromuscolare PE1

L'estimulazione elettrica neuromusculare hè principalmente applicata clinicamente per prevene è trattà l'atrofia musculare in disuse, aumentà o mantene a mobilità articulare.Pò esse usatu per l'eserciziu funziunale di i musculi nervi disusi è rinfurzà a forza muscular normale, è pò ancu trattà i musculi spastici.Inoltre, pò curreghje deformità, cum'è scoliosis, pedi flat, prolapse di l'articulazione di a spalla, etc.

bicicletta di riabilitazione SL1-1

Bicicletta di riabilitazione SL4 hè un dispositivu di kinesioterapia cù prugrammi intelligenti chì ponu attivà a furmazione passiva, assistita è attiva (resistenza) nantu à i pazienti.'membri superiori è inferiori attraversu u cuntrollu è u feedback di u prugramma.

Puderà aiutà à migliurà a funzione articular è muscular in i membri è prumove a risturazione di u cuntrollu neuromuscular in i membri.U sistema hà integratu prugrammi sportivi cumpresi modi standard, rilassazione, forza è endurance, è di coordinazione.

微信图片_20211018085326

A tavola di terapia mani hè adattatu per i fasi media è tardi di a riabilitazione di a funzione di a manu.I 12 moduli di furmazione di muvimentu di separazione sò dotati di 4 gruppi indipendenti di furmazione di resistenza.A furmazione di e dite è i polsi puderia migliurà a mobilità di l'articulazione è a forza musculare è a resistenza.Hè's per migliurà a flessibilità di e mani, a coordinazione è a propriocepzione.Migliurà i pazienti'iniziativa di furmazione per migliurà rapidamente a so coordinazione di a tensione musculare è u cuntrollu di l'esercitu trà i gruppi musculari.

未标题-1

Pistola per massaggi musculari d'alta energia hè un dispositivu di manu chì furnisce vibrazioni è scossa putenti attraversu u muvimentu di u mutore è l'applica à u tessulu musculu prufondu di u corpu.

Utilizà u massaggio musculu d'alta energia pistola aiuta à aghjustà a lunghezza di a fibra musculare secondu u principiu di l'autosuppressione musculare.Inoltre, aumenta u tonu musculare è eccita i tendini cù stimulazione.In u risultatu, i pazienti'I musculi si rilassanu è a tensione musculare serà alleviata cù questa pistola di massaggio.

Noi sinceramente aspittemu di scuntràvi in ​​l'Esposizione di Salute Araba!


Tempu di post: 29-Jan-2023
Chat in ligna WhatsApp!