• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Esposizione CMEF|Stile di "mostra" Yikang Medical

Tutti importa di a salute,

È u modu per esse sanu hè decine di milioni.

Vulete capisce cumplettamente l'alta tecnulugia nantu à a salute,

Di sicuru, ùn deve esse mancatu

- L'80th China (Shenzhen) International Medical Equipment (Autumn) Expo

3

In u 2018, a Fiera d'Autunnu di CMEF hè una riunione di grande caffè.(Fonte: CMEF)

Da u 29 d'ottobre à u 1 di nuvembre di u 2018, l'80th China (Shenzhen) International Medical Equipment (Autumn) Expo finì in 4 ghjorni.Questa mostra hè basatu annantu à u tema di "Power of Progress" è u pianu per a salute intelligente., cuntinuà à empowering l'industria.Cum'è una marca participativa di forza, Ikang Medical hà ancu fattu appuntamenti nantu à u calendariu, è hè diventatu u focu di l'attenzione in questa festa sana di i medichi medichi, aghjunghjendu assai punti culminanti è radiance à CMEF.Yikang Medical hà sviluppatu indipindentamente una seria di prudutti di riabilitazione, chì vincìu l'elogi di l'invitati in u locu cù una qualità eccellente di u produttu, è vince assai intenzioni di cuuperazione, diventendu u "re pupulare" di a sezione di riabilitazione CMEF Shenzhen Autumn Exhibition.

Rivista maravigliosa

Yikang Medical Booth hè piena di stile di marca

Cum'è una marca corporativa high-end ben cunnisciuta in u mercatu di riabilitazione domestica, Yikang Medical hà fattu eccezziunale bè, è e so cabine sò diventate a stella brillanti più abbagliante in tuttu u settore di riabilitazione.

2 (1) 2 (2) 2 (3)

I culleghi di l'industria di tuttu u mondu sò ghjunti à a cabina di Yikang Medical per cumpete per l'ultimi sviluppi di prudutti di l'equipaggiu di riabilitazione prufessiunale è Yikang Medical.Aghju vintu l'elogi di parechji partenarii, è spressu a mo speranza di cooperà cù Yikang Medical à a mostra.

A vuluntà di cooperà più in u campu di a riabilitazione.

"Fan Internaziunale" di Yikang Medical

I clienti di l'oltremare sò ancu entusiasti, è parechji di i so cumpagni anu viaghjatu à a Stazione di Esposizione Medica di Kangkang.Grazie à l'amichi da luntanu, grazie per avè fattu a strada di u mercatu internaziunale di Yikang Medical sempre più larga.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (5) 1 (6) 1 (7)

L'elite di Yikang cumunicà cù i clienti cun entusiasmo

U 80th CMEF, Yikang Medical sempre ùn si scurdanu di u core uriginale, aderisce à a qualità di l'ingenuità, aderendu à u putere di rinfurzà a dignità di a vita cum'è l'avanti, è aspetta à travaglià inseme cù i partenarii, l'innuvazione è a saviezza, è gode di i frutti!

"I punti salienti di l'esposizione"

CMEF hè a più grande mostra medica in a regione Asia-Pacificu.Yikang Medical hà un sistema di furmazione intelligente di feedback intelligente di l'arti inferiori auto-sviluppatu A1, sistema di furmazione intelligente di feedback intelligente di l'armu superiore A2, sistema di furmazione passiva di funzione di a manu A5 è sistema di furmazione è valutazione A3.

L'attaccu pesante hè statu unanimu favuritu da l'invitati.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4)

L'invitati à a riunione ascoltavanu a spiegazione attenta di u persunale è anu sperimentatu i prudutti di riabilitazione medica di Kangkang, è detti affirmazioni unanimi è lode.

Ùn aghju micca cambiatu idea in prima, è CMEF si riunisce in a primavera di u 2019.

L'Exhibition Autumn CMEF Shenzhen di quist'annu hà vistu una volta di più a forza è l'incantu di e marche chinesi.Cum'è una sucietà d'equipaggiu prufessiunale altamente cumpetitiva in Cina, Yikang Medical cuntinuerà à aderisce à a missione cummerciale di "aiutà i pazienti à ottene una vita felice".

Accelerate l'innuvazione tecnologica, scopre un putenziale illimitatu nantu à a strada di l'innuvazione, è travaglià dura per sbloccare a nova postura di u futuru trattamentu medico di riabilitazione!Avemu scontru novu in a primavera di 2019 CMEF!

WRR2T (1) WRR2T (2)

3


Tempu di post: 14-novembre-2018
Chat in ligna WhatsApp!