• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Problema cumuni nantu à a riabilitazione di disfunzioni di a manu

Cosa hè a riabilitazione di disfunzioni di a manu?

E funzioni di a manu includenu principarmenti: 1, funzione di presa è di presa;2, funzione di pizzicu;3, funzione sensoriale.

In a vita di ogni ghjornu è u travagliu, l'identificazione di sustanza fina è a distinzione di l'ughjettu cum'èvestizione, scrittura, disegnu, digitazione di computer, sbloccare, faucet, funziunamentu meccanicu, etc.sò basati nantu à a funzione sensoriale di a manu, vale à dì, ricunnosce ciò chì hè quandu afferra è pinching.

Chì ci hè a necessità di a riabilitazione di a disfunzione di a manu?

Ci sò abbundanti terminazioni nervose in e mani chì permette un certu gradu di sensibilità in u travagliu è a vita.Dunque, dopu à a riparazione di i nervi periferichi di i membri superiori, a furmazione di reeducazione sensoriale hè necessariu.A funzione sensoriale di a manu deve esse restituita à un certu livellu per aiutà i pazienti à vultà à a vita normale.

Per u trattamentu di e ferite è e malatie di i membri superiori (manu), ricumandemu un trattamentu medico efficace u più prestu pussibule.I medichi devenu attentu à a prevenzione di a malformazione è di a malatia di i membri superiori (manu), u sollievu di u dulore, a riduzione di edema è a ricuperazione di a mobilità articulare.Di sicuru, a ricuperazione di a ferita di l'estremità superiore (manu) hè di primura.

Perchè i Pacienti anu bisognu di riabilitazione di disfunzione di a manu?

I causi cumuni di a disfunzione di a manu sò e malatie neurologiche è e malatie musculoskeletal.

A ferita di u sistema nervu cintrali hè una causa cumuni di disfunzioni di a manu, u più cumuni di quale hè l'ictus.

Manifestazioni cliniche di a disfunzione di i membri superiori dopu à l'ictus: in a prima fase di l'ictus, u 69% - 80% di i pazienti anu disfunzioni di a manu è di i membri superiori.Trè mesi dopu à l'ictus, circa 37% di i pazienti anu un cuntrollu imprecisu di i movimenti di afferramentu è di stretchimentu di e mani.À a fine, solu circa 12% di i pazienti averà una ricuperazione di a funzione di a manu megliu.

I principali malatie scheletali è musculi di a disfunzione di a manu è di i membri superiori sò:

1) traumu, cum'è frattura, dislocazione di l'articulazione, rupture di tendini o ligamenti, amputazione;

2) malatie infettive di u sistema scheletru è musculu, cum'è l'infezzione di l'articuli è l'infezzione di i tessuti molli;

3) malatie degenerative, cum'è l'artrosi;

4) dolore musculoskeletal, etc.

Avemua riabilitazione è a robotica di valutazione per a riabilitazione di e maniè risturazione di funzioni.Fanguilla libera di dumandà o cuntattate, simu sempre quì per aiutà.


Tempu di post: 26-novembre-2019
Chat in ligna WhatsApp!