• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Chì roli ghjucanu Hand Rehab Robotic A5 in Hand Rehab?

Chì roli ghjucanu a robotica di riabilitazione di a manu in u prucessu di riabilitazione di a manu? 

Prima di risponde à sta quistione, andemu à vede ciò chì hè un sistema di furmazione è di valutazione Hand Functional Active-Passive.

Hand Functional Active-Passive Training & Evaluation System A5 hè sviluppatu secondu e teorie di Motor Relearning Program (MRP) in Rehabilitation.Medicina è applicà a tecnulugia d'acquisizione di l'elettromiogramma chì pò simule i movimenti di i diti umani è u polsu in tempu reale.E funzioni principali di A5 sò valutazioni di i segnali di miodinamia di musculus flexor è musculus extensor per i dita di i pazienti, furmazione passiva, furmazione in modalità di attivazione di signali mioelettrici, ghjochi interattivi visuali è funzione di ricerca è stampa d'archivi.

Allora, lasciate's hannu un ochju à ciò chì effettu therapeutic Hand Rehabilitation Robotic A5ghjunghje.

1. Prumove a riabilitazione di a funzione di a manu è impedisce l'atrofia musculare;

2. Migliurà a forza musculare è a resistenza di e mani di i pazienti attraversu a furmazione progressiva;

3. Improve a coordination di ogni articulazione di un dettu;

4. Per mezu di furmazione di feedback, u cervellu puderia stabilisce una zona di compensazione per u cuntrollu di a funzione cerebrale.I Pacienti ponu restaurà a so funzione di muvimentu di a manu.

 

Allora, in chì casi pudemu usà a Robotica di Riabilitazione di Manu?

1. Riabilitazione di a funzione di l'articulazione dopu a ferita di a manu è di u polsu;

2. Riabilitazione di a rigidità di l'articuli è a funzione di l'articuli dopu a cirugia di a manu;

3. Training di a manu è u polsu ADL (attività di a vita di ogni ghjornu) dopu a ferita di u sistema nervu cintrali.

(*Contraindicazioni: cancru di l'osse, distorsioni di a superficia articular, paralisi spastica, fratture instabili, infizzioni incontrollate, etc.)

Ciò chì rende Yeecons Hand Rehabilitation Robotic Stand Out?

Unu: Superficie Myoelectricity Drive

I poli d'acquisizione di l'elettromiogramma sò aderiti à u musculu estensore di u paziente è u musculu flexor per riceve cumandamenti da u cervellu di u paziente.Quandu un paziente vole move a so manu, u cervellu mandarà un cumandamentu pertinente chì provoca i cambiamenti di l'elettromiogramma.I poli d'acquisizione riceveranu u cumandamentu, u processanu è infine l'utilizanu per guidà a manu robotica di A5.

Dui: Evaluazione di u Segnu Elettromiografia di u Pollice è Drive

A funzione di valutazione unica di l'elettromiografia di u pollice genera risultati di valutazione più precisi è cumpleti cà l'altri prudutti simili in u mercatu.L'elettromiografia di u pollice stessu pò esse a fonte di energia per guidà a manu robotica.I terapeute ponu sceglie un modu di furmazione unicu o tutti i dita chì hà un certu gradu di pertinenza.Thumb Electromyography Signal Evaluation & Drive Technology hè assente in a maiò parte di i dispositi domestichi di riabilitazione di a manu è A5 riempia a lacuna in questu campu.

Trè: Training di u polsu

A nostra Robotica di Riabilitazione di Mani pò cuntrullà a gamma di muvimentu di u polsu per furmà u polsu separatamente.Hè ancu pussibule di riparà u polsu in una pusizioni angulare, furmà i diti solu o eserciteghja u polsu è u dettu simultaneamente.

Quattru: DiversuHèCaccumpagnaTpiove

Sicondu a cundizione di i pazienti, a furmazione cumuna di diverse combinazioni di dita è polsu pò esse sceltu in modu miratu.Avemu integratu una varietà di metudi di furmazione à A5 per trattà i pazienti cù diverse situazioni.

 

 


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!