• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Isokinetic A8-2 - 'MRI' di Riabilitazione

Apparecchiatura di prova di forza isocinetica multi-joint è furmazione A8-2

A prova di forza isocinetica è l'equipaggiu di furmazione A8 hè una macchina di valutazione è furmazione per sei articulazioni maiò di l'omu.Spalla, coddu, polsu, anca, ghjinochju è cavigliapò otteneIsocinetica, isotonica, isometrica, centrifuga, centripeta è test passivi continuu è furmazione.

L'equipaggiu di furmazione pò fà una valutazione, è i rapporti sò generati prima, durante è dopu a prova è a furmazione.Inoltre, sustene e funzioni di stampa è di almacenamento.U rapportu pò esse usatu per valutà a capacità funziunale umana è cum'è un strumentu di ricerca scientifica per i circadori.Diversi modi ponu adattà à tutti i periodi di riabilitazione è a riabilitazione di l'articuli è i musculi ponu ottene u più altu livellu.

Definizione di isocinetica

In l'esercitu Isokinetic, a velocità cinematica hè constante è a resistenza hè variabile.A velocità di a furmazione hè predeterminata in l'equipaggiu isocineticu.Una volta chì a velocità hè stabilita, ùn importa a quantità di forza chì u sughjettu usa, a velocità di u muvimentu di u so corpu ùn supererà micca quella predeterminata.A forza subjectiva solu aumenterà a tensione musculare è u torque di output, ma a velocità accelerata ùn serà micca prodotta.

 

Caratteristiche di Isokinetic

Una prova di forza precisa- Test di forza isocinetica

A8 riflette cumplettamente a situazione di generazione di forza in ogni pusizioni angulare cumuni.Puderà ancu paragunà è evaluà a diferenza di u corpu à a manca / diritta è a ratio musculu antagonista / musculu agonisticu.

Formazione di forza efficace è sicura -Formazione di forza isocinetica

Pò applicà a resistenza più adatta per i pazienti in ogni angulu di l'articulazione.A resistenza applicata ùn supererà micca u limitu di i pazienti.Inoltre, pò riduce a resistenza applicata quandu a forza di i pazienti diminuite.

 

A cosa serve l'attrezzatura di formazione isocinetica?

Hè applicabile à l'atrofia musculare causata da a riduzione di l'esercitu o altre cause.In più, si pò fà cù l'atrofia musculare causata da e lesioni musculari, a disfunzione musculare causata da a neuropatia, a debulezza musculare causata da a malatia di l'articulazione o ferita, disfunzioni musculari, una persona sana o una furmazione di forza musculare di l'atleta.

Contraindications

Dolore articular locale severu, limitazione severa di a mobilità di l'articulazione, sinovitis o essudazione, instabilità di l'articulazione è adiacente, frattura, osteoporosi severa, malignità di l'osse è di l'articuli, postoperatori precoci, contracture di cicatrici di tessuti molli, gonfiore acuto strain o sprain.

ClinealeAapplicazione

L'equipaggiu di furmazione isocineticu hè adattatu per neurologia, neurochirurgia, ortopedia, medicina sportiva, riabilitazione è altri dipartimenti.

 

Caratteristiche di l'attrezzatura di furmazione isocinetica

1. Sistema di valutazione di riabilitazione precisa cù modi di resistenza multiplici.Pò valutà è furmà l'articulazioni di spalla, coddu, polsu, anca, ghjinochju è caviglie cù 22 modi di muvimentu.;

2. Quattru modi di muvimentu dispunibuli::Isocinetica, isotonica, isometrica è passiva cuntinuu

3. Si pò valutà una varietà di paràmetri, comu peak torque, piccu rapportu di pisu torque, u travagliu, etc.;

4. Registra, analizà è paragunate i risultati di e teste, stabilisce programmi di furmazione specifichi di riabilitazione è scopi è registrà a migliione;

5. Prutezzione doppia di a gamma di u muvimentu, assicuratevi chì i pazienti teste o furmà in a gamma sicura di u muvimentu.

 

ClinicuPvia diOrtopedicuReabilitazione

CcontinuuPassicuFormazione:Mantene è restaurà a gamma di u muvimentu, alleviate a contractura è l'adesioni articulare.

IsometricTraining di forza:allevà u sindromu di disusu, inizialmente rinfurzà a forza musculare.

IsocineticaTraining di forza:Aumenta rapidamente a forza musculare è furnisce a capacità di reclutamentu di fibre musculari.

IsotonicuTraining di forza:Migliurà u cuntrollu neuromuscular.

 

Leghjite più:

Applicazione di l'Isokinetic Muscle Training in Stroke Rehabilitation

Perchè duvemu applicà a tecnulugia isocinetica in a riabilitazione?

Chì ghjè u megliu mètudu di furmazione di forza musculare?


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!