• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Chì u Robot Shockwave Therapy PS2 Aiuta a Recuperazione di l'Osteonecrosi

Circa l'osteonecrosi.

L'osteonecrosi, hè a necrosi di i cumpunenti di i tessuti viventi di u scheletru umanu.Ci sò parechje parte di u corpu chì ponu causà osteonecrosis.L'osteonecrosi di a testa femorale hè spessu a cundizione clinica più cumuna è prevalente.

L'effettu di trattamentu di l'osteonecrosi di a testa femorale hà una grande relazione cù a gravità di a malatia, a deteczione precoce è tardiva, è u stadiu di a malatia, u prima si trova a lesione, u più ligera a malatia, u megliu l'effettu di u trattamentu. .

A necrosi di a testa femorale hè un prucessu evolutivu patologicu chì inizialmente si trova in l'area di pesu di a testa femorale.A so manifestazione iniziale hè misdiagnosed cum'è u dulore in l'articulazione di u ghjinochju è a coscia interna, chì si manifesta cum'è u dolore constante è u dulore di riposu, è assai persone ùn ponenu micca questu in a so mente è mancanu u tempu di trattamentu.radiografia di pelvis

Cumu diagnosticà sè stessu?

(1) Qualchese adultu trà 20 è 50 anni d'età cù u dulore in l'inguine o l'anca è a dispersione à a coscia (o u dolore di l'anca dopu l'attività nantu à un latu di u dolore di ghjinochju), l'aggravamentu progressiva lentamente, u dulore evidenti di notte, inefficace da generale. medicazione, è una storia di traumu o alcoholismu o l'applicazione di l'hormone o altri fattori causativi è e malatie chì causanu a necrosi di a testa femorale deve prima cunsiderà sta malatia.

(2) Tutti i malati cù u malu di spalle deve esse verificatu in rutina per a funzione di l'anca durante l'esame fisicu.Se l'abduction è a rotazione interna di l'articulazione di l'anca affettata sò limitate, a presenza di necrosi di a testa femorale deve esse suspettata.Necrosi avascular (AVN) o osteonecrosi (ON) a malatia di l'anca

Cumu hè trattatu?

Per u dolore musculare, l'effettu analgésicu di l'equipaggiu di terapia d'onda di scossa hè più evidenti cà l'altru equipamentu di terapia fisica.Hè un trattamentu non-invasivu, chì hè menu dannusu à i pazienti, è per mezu di u posizionamentu è u muvimentu di u capu di trattamentu, pò pruduce l'effettu di allentà l'aderenza è sbloccare i tessuti di u corpu induve u dulore si trova più estensivamente.

Inoltre, hè impurtante nutà chì certi pazienti anu una riduzzione o scumparsa di u dolore di l'anca dopu un periodu di trattamentu, però, ùn significa micca chì a cundizione hè guarita.U veru diagnosticu hè valutatu da l'imaghjini cum'è i raghji X è l'ECT.Attraversu queste valutazioni, i cambiamenti in a testa femorale ponu esse vistu, da ischemica à stasi, da a ricustruzzione di trabeculae di l'ossu à a furmazione, è solu dopu chì l'area cistica in a testa femorale hè vista per sparisce è esse pienu di novu osse, l'ossu. trabeculae sò disposti in modu urdinatu, è a testa femorale righjunghji un certu livellu di sustegnu hè cunsideratu guaritu.

Durante u periodu di trattamentu, aduprate doppie crutches per stà, riduce u pesu, ùn beie micca alcolu, stà luntanu da u friddu è l'umidità, mantene un eserciziu moderatu è un massaggio, è infine, incuraghjite u paziente à custruisce a fiducia in a ricuperazione!PS2

 

Sapete nantu à i prudutti: https://www.yikangmedical.com/shockwave-therapy-apparatus.html


Tempu di post: 28-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!