• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Esercizii di Riabilitazione |4 metudi simplici per l'emiplegia di l'ictus

Comu tutti sapemu, l'emiplegia pò esse facilmente dopu à un infartu, allora chì pudemu fà per l'emiplegia di l'ictus?Cumu trattà l'emiplegia di ictus?Cumu prevene l'emiplegia di l'ictus?Eccu un riassuntu di qualchi cunsiglii di sei metudi di furmazione per a riabilitazione di l'hemiplegia di l'ictus.Spergu chì vi aiuterà è e persone intornu à voi.

fisioterapia-gfc2ce8d48_1280

Metudu di lavatura circunferencial

U paziente hemiplegic afferra a manu affettata cù a manu sana, lascia a palma di a manu affettata sparghje, è poi usa a manu sana per guidà a palma di a manu affettata per fà una imitazione di lavà a faccia nantu à a so propria faccia.Pudete principià per strofinate a faccia in u sensu orariu è poi strofinate a faccia in u sensu antiurariu.Pudete fà 2 à 3 setti per ghjornu, fendu 10 volte cum'è un set.Fà l'eserciziu di lavà a faccia in u circondu pò fà a forma di u paziente hemiplegic è rinfurzà a cuscenza di cuntrullà a manu affettata in u cervellu.

Metudu di lifting di l'anca supina

I Pacienti cù hemiplegia piglianu a pusizione supina, poi stende i braccia è i mette in i dui lati di u corpu, curvate e gammi à l'anca è u ghjinochju, è fissà a perna nantu à u latu affettatu in a pusizione di ghjinochju curvatu cù un cuscinu (o assistitu). da i membri di a famiglia), poi alza i so fianchi quant'è pussibule in modu chì i fianchi lascianu u lettu per 10 seconde è poi cascanu.Pudete fà questu 5 à 10 volte à ghjornu, è ùn deve micca mantene a respira durante l'esercitu.Fà l'eserciziu di lifting di l'anca supina pò rinfurzà a forza di i musculi lombari di i malati hemiplegici, chì hè favurevule à a ricuperazione di e so funzioni cum'è standing, turning and walking.

Incruciate e gambe è swinging the hips

I Pacienti cù hemiplegia piglianu a pusizione supina, usanu cuscini (o assistiti da i membri di a famiglia) per riparà a perna affettata in a pusizione di u ghjinochju curvatu, mette a gamba di u latu sanu nantu à u ghjinochju di a perna affettata, è poi swing the hip to the. manca e diritta.Pudete fà 2 à 3 sette per ghjornu, 20 volte per 1 set.Fà esercizii di swinging di l'anca pò aumentà a coordinazione è a capacità di cuntrollu di u membru affettatu di i pazienti hemiplegici è aiutanu à ricuperà a so funzione di caminari.

pexels-ryutaro-tsukata-5473177

Foot training (una mossa è duie posture)

①Open toes: siate piatta o stendu nantu à a spalle, dopu avè rilassatu tuttu u vostru corpu, fate gradualmente i vostri dita aperti è strette (pruvate à fà cusì cù o senza apertura è strette), cuntinuà à apre è stringhje per un pocu tempu è poi rilassate gradualmente.

②Tip of toe drawing backward: u listessu cum'è a mossa precedente, dopu chì i pedi sò cumplettamente rilassati, tira gradualmente i dita in daretu (cù o senza disegnu strettu, pruvate à fà cusì), cuntinueghja à disegnà strettu per un pocu tempu è poi rilassate gradualmente.

Per piacè cunsultate u vostru fisicu terapista per i piani detallati di riabilitazione.Aghju ricumandemu di utilizà u Robot di Riabilitazione di Arti Inferiori A1-3 per i piani di riabilitazione.

 A1-3 Sistema Intelligente di Feedback & Training per l'Arti Inferiori (1)

Sapè ne di più:https://www.yikangmedical.com/lower-limb-intelligent-feedback-training-system-a1-3.html

 


Tempu di Postu: Dec-21-2022
Chat in ligna WhatsApp!