• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Cosa hè a riabilitazione di e mani?

Perchè i Pacienti anu da piglià a riabilitazione di a manu?

Comu tutti sapemu, a manu umana hà una struttura fina è funzioni cumplessi di u muvimentu è di u sensu.E mani cù 54% di a funzione di u corpu sanu sò ancu i "strumenti" più essenziali per u prugressu è u sviluppu umanu.Traumu di a manu, danni à i nervi, etc. pò causà disfunzioni di a manu, affettendu a vita di ogni ghjornu è u travagliu di e persone.

Chì ghjè u scopu di a riabilitazione di e mani?

A riabilitazione di a funzione di a manu include una varietà di metudi di riabilitazione, cumprese tecniche è equipaghji di riabilitazione, etc. U scopu di a riabilitazione di a manu hè di prumove a ricuperazione funziunale di i pazienti, cumprese:

(1) riabilitazione di a funzione fisica o fisiologica;

(2) riabilitazione psicologica o mentale, vale à dì, eliminendu reazzioni psicologichi anormali à e ferite, ristabilisce l'equilibriu è u statu psicologicu stabile;

(3) riabilitazione suciale, vale à dì a capacità di ripiglià a participazione à l'attività suciale, o "reintegrazione".

Precauzioni durante u prucessu di riabilitazione di a manu

Per ghjunghje à sti scopi, hè necessariu aduttà misure cumpresi cum'è a medicina, l'educazione è a sociologia.Trà elli, u più impurtante hè a necessitàstretta cooperazione trà trattamentu clinicu è riabilitazione.E, sicuru, u trattamentu clinicu crea e cundizioni necessarii è e pussibilità per a riabilitazione di a funzione di a manu.

Durante u prucessu di riabilitazione, duvemu attente à:

1, prevene è riduce l'edema;

2, aiuta à guarì a ferita o ferita;

3, riduce u dulore di u membru feritu (a manu);

4, impediscenu l'atrofia musculare per u disusu;

5, evitari contracture joint o stiffness;

6, trattamentu di cicatrici;

7, desensibilizazione di e zone d'alta sensibilità;

Cum'è un fabricatore di robot di riabilitazione dapoi u 2000, avemu avà furniturobot di riabilitazione di manu è valutazione.Truvali èsentite liberu di dumandà, Aspittemu avanti per inizià una relazione cummerciale cun voi.


Tempu di post: 21-novembre-2019
Chat in ligna WhatsApp!