• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

L'ictus vene à i pazienti più ghjovani

In l'incidenza crescente di l'ictus, l'incidenza d'incidenza di i ghjovani hè particularmente impressiunanti: u rejuvenimentu di u paci di l'ictus hè diventatu un fattu indiscutibile.L'ictus ùn hè più novu à e persone in i so vinti è trenta anni, è ancu l'adulescenti averà emergenze cerebrovascular.

Pensate chì l'aterosclerosi vene solu quandu avete vechju?

Innò!Hè ancu a causa principale di l'ictus in i ghjovani.Ancu s'è certi ghjovani anu un infartu per causa di fatturi congenitali o ragioni genetiche, in a maiò parte di i casi, l'aterosclerosi hè sempre u culprit principale.

Un sondaghju realizatu in Corea di u Sudu palesa chì, in e persone di menu di 55 anni, u fumu o a pressione di u sangue hè abbastanza per guidà à l'occurrence di l'aterosclerosi.I medichi anu ancu truvatu chì i ghjovani pazienti masculini anu un risicu più altu di stenosi aterosclerotica di i vini sanguini in u so cervu per via di una proporzione più alta di fumà, è chì eventualmente portanu à l'ictus.

 

Fattori di risicu di l'ictus

1. Fumà: a nicotina è u monossidu di carbonu in i cigarettes ponu dannà u muru internu di l'arterie, causanu inflammazioni, è portanu à l'aterosclerosi.

2. Stress: circadori di l'Università di u Californiu Meridionale anu investigatu a relazione trà l'aterosclerosi è u stress in 573 impiegati di età trà 40 è 60. I risultati anu dimustratu chì a più pressione di u travagliu di e persone anu, u più prubabile di avè l'aterosclerosi.

3. L'obesità: l'obesità pò causà ipertensione, iperlipidemia è iperglicemia, aumentandu cusì u risicu di l'aterosclerosi.

4. Pressione sanguigna alta: l'alta pressione sanguigna farà un impattu di u flussu di sangue nantu à u muru vascular, dannu l'intima vascular.In più, farà ancu chì i lipidi in u sangue più prubabile di deposità nantu à u muru vascular, prumove cusì l'occurrence è u sviluppu di l'aterosclerose.

5. Iperglicemia: l'incidenza di l'infartu cerebrale in i pazienti diabetici hè 2-4 volte più altu ch'è in i pazienti senza diabete.A manifestazione principale di l'iperglicemia hè l'aterosclerosi.

 

Punti chjave di a prevenzione è u trattamentu di l'ictus

Finu a ora, ùn ci hè micca manera di predichendu l'occurrence di l'ictus, ma hè sicuru chì smette di fumà, riduce u cunsumu d'alcohol, ricusate di stà tardi, u cuntrollu di pesu è a descompressione sò di grande significazione per a prevenzione di l'ictus.

1. Mantene l'esercitu più di trè volte à settimana.

L'Associazione Americana di u Corsu è l'Associazione Stroke ricumandenu chì l'adulti sani duveranu almenu 40 minuti di eserciziu aerobicu di intensità moderata trè à quattru volte à settimana.L'esercitu pò dilate i vini sanguini, accelerà u flussu di sangue, riduce a viscosità di u sangue è l'aggregazione di piastrine, è riduce a trombosi.

Inoltre, l'esercitu pò aiutà à cuntrullà u pesu, riduce u stress, è eliminà i fatturi di risichi di l'ictus.Sicondu a ricerca, camminendu per 30 minuti à ghjornu pò riduce u risicu di l'ictus da 30%.Ciclismo, jogging, arrampicata in muntagna, Taichi è altri esercizii aerobichi ponu ancu prevene l'ictus.

2. L'ingesta di sali deve esse cuntrullata à 5g per ghjornu.

L'eccessiva sal di sodiu in u corpu pruvucarà vasoconstriction è aumentà a pressione di sangue.U cunsumu di sali ogni ghjornu cunsigliatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute hè di 5 grammi per persona per ghjornu.Ci hè parechje manere di cuntrullà a quantità di sali.

3. Corsa contra u tempu.

Quandu si faci un infartu, i neuroni morenu à una tarifa di 1,9 milioni per minutu.À peghju, u dannu causatu da a morte di i neuroni hè irreversibile.Dunque, in 4,5 ore dopu à l'iniziu di a malatia hè u primu tempu per u trattamentu di l'ictus, è più veloce u trattamentu, u megliu serà u risultatu.Questu affetterà direttamente a qualità di a vita di i pazienti in u futuru!


Tempu di post: May-06-2021
Chat in ligna WhatsApp!