• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Un Lettu di Terapia Magnetica ti mantene luntanu da l'osteoporosi

In u mondu, assai persone anu un pocu dolore o discomfort in l'articuli, spalle, collu è spine lumbar, è a maiò parte di elli sceglienu di ignurà stu prublema di salute.Ma in fattu, una volta chì i risichi per a salute sò intarrati, anu aumentatu annu per annu, soprattuttu trà i travagliadori di l'uffiziu.

knee-gebbee652d_1920

U mutivu principalu chì i travagliadori di l'uffiziu si sentenu davanti à l'urdinatore per un bellu pezzu à u travagliu, sempre in a stessa pusizioni seduta.A causa di l'alta pressione nantu à l'osse è l'articuli, e spalle, u collu è a spina lumbar si sentenu assai rigidi, cumpresi i coddi, i polsi è l'articuli di dita.Quandu si riposu, sò sempre in capu per ghjucà cù u telefunu, aumentendu a carica nantu à i musculi di u collu è ancu l'articulazione.

Ci hè sempre parechje persone chì anu soffrenu di u dulore per via di una tensione longa nantu à e so articuli, cum'è e persone di mezza età è anziani, dilettanti di sport, etc.

back-gea3d8292a_1920

L'artrite degenerativa hè una malatìa cumuni cumuni in parechje persone anziane, è i prublemi articuli affettanu seriamente a qualità di vita di l'anziani.Di solitu ricevenu un dolore sordu quandu si sveglianu.Quandu falanu per e scale, i so ghjinochje facenu un sonu "cliccatu", è squatting hè una cosa terribili.In un ghjornu di pioggia, ùn ponu ancu dorme per via di u dulore è di u dulore.

Sè vo site unu di i gruppi di sopra, duvete prestu attenzione.À u tempu, u ghjinochju, u coddu è u dolore lumbar pò cumincià à influenzà a vostra vita.Quandu a malatia hè marcata, ùn hè micca cusì faciule di curà.Inoltre, l'incidenza di l'artrite, spalla congelata, spondylosis lumbar, etc., diventeranu più seriu cù l'età.À quellu tempu, a testa, e mani è u collu ferite quandu si move, è hè sè stessu chì soffre.Dunque ci vole à piglià cura di e nostre articuli.

portiere-g789d0fcb2_1920

L'effettu di a terapia magnetica nantu à l'artrosi

U rolu di a terapia magnetica include i seguenti trè aspetti:

1.Anti-inflammatory, anti-swelling, effettu analgésicu

A terapia magnetica hà un effettu significativu nantu à l'eliminazione di diverse malatie inflammatorii,chìpò riduce u dolore generatu da e malatiein listessu tempu, è hà ancu un effettu assai bonu nantu à a riduzzione di l'inflamazione.Dunque, ci sò parechje persone chì ovviamente sentenu sollievu di u dolore dopu à noiingterapia magneticalettu.

YK-5000A Lettu di Terapia Elettromagnetica Pulsata

2.Promote a circulazione di sangue

Siconda, a terapia magneticalettupò prumove a circulazione di sangue è mandà più nutrimentu è ossigenu à u tessulu di l'osse è i musculi in l'area di l'articulazione.

3.Balance immunity

A terapia magnetica pò equilibrà l'immunità di u corpu, mandà più nutrienti à e cellule immune, migliurà a ricunniscenza è a fagocitosi di e cellule immunitarie, è riduce i danni causati da l'autoimmunità.un bonu effettu nantu à a migliuràtoartrite reumatoide.

  U nostru lettu di terapia magnetica hà tuttu l'effettu citatu sopra.

YL-5000B

Sapete più >>>>https://www.yikangmedical.com/magnetic-therapy-table.html


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022
Chat in ligna WhatsApp!