• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Perchè duvemu applicà a tecnulugia isocinetica in a riabilitazione?

01 Chì sò i Vantaghji di a Tecnulugia Isocinetica in Riabilitazione?

(1)Dati ugettivi: In u campu di a prova di forza, a prova di forza isocinetica hè u metudu di misurazione più obiettivu è precisu.Pò riflette accuratamente i paràmetri pertinenti cum'è a forza musculare, l'equilibriu di forza è a resistenza di u sughjettu.Cù i so risultati di teste obiettivi, digitalizzati è visualizati, pò ancu furnisce una basa affidativa per u sviluppu di piani di riabilitazione scientifica è persunalizata.

(2)Efficient & Safe: Per mezu di u metudu di furmazione estremu, paziente'A capacità di u mutore pò esse migliurà rapidamente.È a sicurità di tali furmazione estrema hè assicurata per mezu di una gamma ristretta di muvimentu, fissazione di u corpu, etc.

(3) Utilizà a tecnulugia isocinetica in a riabilitazione hà diversebenefici.Pò migliurà u paziente's cuntrollu neuromuscular, aumentà a forza musculare è a massa di l'osse, prevene e ferite, etc.

 

02 Quale hè bisognu di furmazione isocinetica?

E persone cù capacità di muvimentu ristretta causata da ferite sportive, operazioni ortopediche o ferite nervose.

 

03 Perchè duvemu aduprà Isokinetic in Riabilitazione?

(1) I piani di riabilitazione sviluppati secondu i risultati di a valutazione isocinetica sò piùscientificu, efficace è efficiente.

(2)'Nisuna sfida, nè migliuramentu'.A tecnulugia isocinetica furnisce un ambiente sicuru persfida di sè stessu.I pazienti ponu migliurà rapidamente mentre a so sicurità hè assicurata.

U Sistema di Pruvenza è Training Isokinetic Multi-Joint A8A serie sviluppata da Yikang Medical hà ottenutu u certificatu di registrazione medica esclusiva di classe II in l'industria.Definimu'Isocinetica'cum'è u'MRI di riabilitazione'.Yeecon A8 hè un pruduttu isocineticu chì pò esse cumpletamente appiicatu à u trattamentu, a valutazione è a furmazione di i dipartimenti di riabilitazione in u so veru sensu.

Leghjite più:

Applicazione di l'Isokinetic Muscle Training in Stroke Rehabilitation

Vantaghji di l'Isokinetic Muscle Strength Training in Shoulder Joint Treatment

Chì ghjè u megliu mètudu di furmazione di forza musculare?


Tempu di Postu: 25-Jan-2022
Chat in ligna WhatsApp!