• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Tecniche cumuni per a riabilitazione ortopedica

OrtopedicuReabilitazione Prucedure:

Hè basatu annantu à a ricuperazione di a gamma di u muvimentu di l'articulazione è l'eliminazione di a inflamazioni è u dulore, è seguita da una furmazione funziunale centrata nantu à a furmazione proprioceptiva è a furmazione cumpleta di u mutore è sensoriale;infine, a funzione di u paci hè cumplettamente restaurata attraversu a furmazione di capacità di a vita di ogni ghjornu. 

strappi muscolari lombari - mal di schiena -

1. Fase iniziale - periodu cunservatore, periodu inflamatoriu (in 3 settimane dopu a cirurgia)

(1) Sollievu di u dulore: analgésicu (medicazione orale, pompa analgésica);terapia fisica.

(2) Releeve l'inflazione di u membru affettatu: compression bandaging;passiva: alzà u membru affettatu, fisioterapia, CPM, pompa venosa di l'estremità inferiore;attivu: furmazione isometrica di forza musculare.

(3) Mitigazione di l'atrofia musculare: cuntrazzioni isometrica.

2. Fase Mid - periodu di callu cartilaginoso (3-6 settimane dopu a cirurgia)

(1) Aumentà a gamma di u muvimentu di l'articulazione: u muvimentu di l'articulazione passiva;muvimentu di l'articuli principali-ausiliari.

(2) Formazione di forza musculare: furmazione di forza musculare statica;l'attività di i membri superiori scaricate di a furmazione di a vita di ogni ghjornu;entrenamentu di forza musculare di a catena chjusa di l'arti inferiori.

3. TardiFase- stade du callus dur (6- 12 settimane dopu a cirurgia)

(1) Aumentà a gamma di u muvimentu cumuni: terapia di cera, pacchetti caldi;stretching di l'articuli (manipulazione, brace);mobilizazione cumuna.

(2) A furmazione di forza musculare rinforzata (sicondu a curazione di a frattura): esercizii di manu libera;(non caricate) attività di furmazione di vita di ogni ghjornu;entrenamentu di forza musculare di resistenza.

4. TardiFase - Molding Periodu (12 settimane dopu a cirurgia)

(1) Aumentà a gamma di u muvimentu di l'articulazione à a gamma normale: u muvimentu di l'articulazione attiva è passiva;trazione di gravità;bretelle.

(2) Addestramentu di forza musculare enhanced: entrenamentu isometricu di forza musculare, entrenamentu di forza muscular isotonica-resistenza progressiva, entrenamentu di forza musulmana isocinetica.

5. TardiFase - Enhancedfurmazione cumpleta di capacità di i membri (12 settimane dopu a cirurgia)

(1) Arti superiori: furmazione di coordinazione di u muvimentu di l'articulazione, furmazione di destrezza di a manu

(2) Arti inferiori: furmazione di funzione proprioceptive;funzione di coordinazione musculare è furmazione di equilibriu;furmazione di andatura.

   

CumunuTtecniche perOrtopedicuReabilitazione

E tecniche cumuni per a riabilitazione ortopedica includenu e terapie 3M: Modalità, Terapia manuale è Movimentu.

Modalità:Utilizendu diverse energie fisiche, cum'è l'apparatu di terapia ultrasonica, laser, frequenza intermedia, acupuncture, etc., per aghjustà, mantene o restaurà e funzioni fisiulogiche.E funzioni principali sò di cuntrullà è alleviare u dolore, riduce l'edema è u spasm muscular, mantene è rinfurzà a guariscenza di i tissuti, aumenta a circulazione di sangue lucale, ecc. u collu è e spalle, a parte bassa di a spalle è i membri di u corpu umanu.

ManualeTterapia:Si focalizeghja principalmente nantu à e tecniche di mobilizazione articulare è di stretching per rilassate i gruppi di musculi, liberate l'adesioni di l'articulazione è aumentanu a flessibilità musculare.A tecnica di mobilizazione articulare hè una tecnica di manipulazione manuale altamente mirata cumpletata da i terapisti in a gamma di movimentu di l'articuli.Appartene à a categuria di u muvimentu passiu è tratta principalmente a disfunzione di l'articulazione causata da fatturi meccanichi (non-neurali), cum'è a rigidità di l'articulazione postoperatoria, l'adesione di l'articulazione è a contracture articular.

Muvimentu:Equilibre, stretching, eserciziu di forza musculare, eserciziu funziunale di guida, stiramentu di i musculi, attività di furmazione di forza musculare.Si focalizeghja nantu à a furmazione di u muvimentu, a sensazione, l'equilibriu è altre funzioni di u troncu è di i membri, cumprese: furmazione di funzione articulare, furmazione di forza musculare, furmazione aerobica, furmazione di equilibriu, furmazione di facilitazione, furmazione di trasferimentu è furmazione di caminari.L'eserciziu aumenta a forza musculare è a resistenza, restaurà a so funzione normale, stabilizza l'articuli, è rinfurzà a gamma di muvimentu.A terapia di eserciziu hè a chjave per a riabilitazione.

 

I dettagli sò seguiti:

1. Eliminate l'edema è l'infiammazione: macchina di terapia di fretu, laser semiconductor, apparatu di terapia d'onda corta, apparatu di terapia d'onda ultra-corta.

2. Dolore crònicu: onda di scossa extracorporea, strumentu di fisioterapia di campu magneticu laser, fumigazione, terapia di cera, elettricità interferenza, luce polarizzata infrared, resonance magnetica termica.

3. Prevenzione di trombosi è atrofia musculare: strumentu di terapia di pressione d'onda d'aria, strumentu d'elettroterapia di interferenza di frequenza media, massager muscular profondu, DMS.

4. Accelerate a guariscenza di ferite è a furmazione di callu: apparatu terapicuu ultrasonicu, apparatu terapicuu ultrashort wave, laser semiconductor, apparatu di terapia magnetichi termale, apparatu di terapia magnetica di pulsazione di frequenza bassa.

5. Mantene è cresce a gamma di u muvimentu cumuni è impediscenu a deformità di contracture: CPM apparatus di riabilitazione cumuni, magnetismu laser, sistema di riabilitazione di sospensjoni, etc.

6. Aumentà a forza musculare è prevene l'atrofia musculare: membri superiori è inferiori attivi è passivi, sistema di furmazione di eserciziu di riabilitazione funzionale, strumentu di biofeedback elettromiograficu, forza di musculatura isocinetica, sistema di riabilitazione di sospensjoni.

7. Improve u funziunamentu di u equilibriu è corrette a andatura anormale: interazzione di scena virtuale, equilibriu dinamicu, macchina di furmazione di funzione di u gruppu musculu core, macchina di furmazione di funzione di equilibriu.

8. Migliurà a capacità ADL è a qualità di vita: a funzione di a manu piattaforma di furmazione cumpleta, sistema di riabilitazione di feedback intelligente ADL, robot di l'estremità superiore.

 

Cum'è un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu medicale,Yikang Medicalsviluppa è pruduce una larga gamma di equipaghji medichi di alta qualità per a riabilitazione, cumpresu l'serie di terapia fisicaèserie di robotica di riabilitazione.Cliccatequìpè ottene u nostru ultimu catalogu di prudutti ècuntatta ciper infurmazione più dettagliata.Aspittemu di esse un cumpagnu fermu di u vostru.

 www.yikangmedical.com


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!