• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Formazione di Funzioni di l'Arti per l'Emiplegia di Stroke

LimbFunzioneTpiove perStrokeHemiplegia

PassicuUpLimbMovement

 

L'ictus hè una malatia neurologica cumuni, è l'emiplegia hè un sintumu cumuni di l'ictus.Per l'hemiplegia, in più di u trattamentu di droga, a furmazione funziunale hè ancu un mezzu assai impurtante di trattamentu.Quì avemu introduttu unu di i modi di furmazione di funzione di l'armu per l'hemiplegia - u muvimentu passivu di l'estremità superiore.

www.yikangmedical.com

1. Wcappelluu scopusdi u muvimentu passivu di u membru superiore?

A. Accelerate a ricuperazione di a funzione di l'armu, migliurà u gradu di ricuperazione di a funzione di l'hemiplegia, è impedisce a deformità è a contracture di l'hemiplegia.

B. Evite a rigidità di l'articulazione causata da u disusu longu, rilassate i musculi, stende i musculi cuntratti è ligamenti, è prumove a ricuperazione di a funzione neurologica.

 

2. Chì sò i principii basi di u muvimentu passivu di u membru superiore?

a.Hè bisognu di include ogni articulazione implicata in u muvimentu

b.Hè necessariu include tutte e direzzione di l'attività fisiologica di l'articulazione implicata

c.U muvimentu joint ROM (range of motion) in ogni direzzione deve ghjunghje sin'à u massimu limitu fisiulogicu quantu pussibule

d.Segui a sequenza di i membri superiori à i membri inferiori è dopu à u troncu

e.Mantene a pusizione antispasmodica in tuttu u prucessu

f.Evite o riduce l'esercitu di i musculi dominanti

g.Evite a viulenza

 

3. Timing di l'eserciziu di u muvimentu passivu di l'estremità superiore

Per i casi di infartu cerebrale è hemorrhage cerebrale, l'esercitu pò esse realizatu 48 ore dopu chì i signali vitali sò stabile.

 

RiabilitazioneAttrezzatura per l'eserciziu di movimentu passivu di l'arti superiori

1.Robotica di Riabilitazione di e Mani A5

A robotica di riabilitazione di mani di furmazione passiva hè A5 per a furmazione di riabilitazione di dita è polsi.Funziona cun simulazione in tempu reale di e regule di muvimentu di u dito umanu è di u polsu.A furmazione passiva composta hè dispunibule per una sola dita, più dita, tutte e dita, polsi, dite è polsi. I Pacienti ponu fà una furmazione di riabilitazione cumpleta in un ambiente virtuale di computer cù l'aiutu di l'esoskeletru roboticu.

A5 (2)

2.Robotica di Riabilitazione di Braccia è Valutazione A6

A robotica di riabilitazione è valutazione di u bracciu pò realizà u muvimentu passivu è attivu di l'arme in parechje dimensioni.Inoltre, integratu cù l'interazzione situazionale, a furmazione di feedback è un sistema di valutazione putente, A6 permette à i pazienti di furmà sottu a forza musculare zero.U robot di riabilitazione offre à i pazienti una furmazione passiva di l'estremità superiore in u primu periodu di riabilitazione, accurtendu cusì u prucessu di riabilitazione.

Upper-limb rehab-robot-A6

3.Bicicletta di riabilitazione per arti superiori è inferiori SL4

SL4 permette una furmazione passiva, assistita è attiva (resistenza) nantu à i membri superiori è inferiori di i pazienti.A bicicletta aiuta à migliurà a funzione di l'articuli è i musculi è prumove a ricuperazione di a funzione di cuntrollu neuromusculare.U sistema hà integratu prugrammi sportivi cumpresi standard, rilassazione, forza è endurance, è modi di coordinazione, in modu chì hè applicabile à i pazienti in diverse tappe di ricuperazione funzionale.

rehab-bike-SL4

Leghjite più:

Applicazione di l'Isokinetic Muscle Training in Stroke Rehabilitation

Robotica per a ristabilimentu di a funzione di camminata anticipata

A robotica di riabilitazione ci porta un altru modu per a riabilitazione di a funzione di l'armu superiore


Tempu di Postu: Feb-25-2022
Chat in ligna WhatsApp!