• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Soluzione generale per a pianificazione è a custruzzione di u Centru Medicu di Riabilitazione

Soluzione generale per u Planning è Construction

di u Centru Medicu di Riabilitazione

 

A pianificazione generale è a custruzione di u centru medico di riabilitazione hà per scopu di custruisce un centru medico di riabilitazione cù un sistema robustu, funzioni cumpletu, caratteristiche eccezziunali è competitività di marca per l'ospedali attraversu l'input di fattori cum'è a pianificazione di u situ, a cultura di talentu, l'input di risorse tecnologiche è a gestione standardizzata.Cù u cuncettu di verde, tecnulugia è cura, furnisce ancu i spitali cù una seria di suluzioni.

 

 

Elementi di serviziu

 

Pianificazione di u situ——Basatu nantu à a situazione attuale di u centru medico di riabilitazione è guidatu da e caratteristiche funziunali di riabilitazione, pianificà raghjone u situ medico di riabilitazione.iin cunfurmità cù e norme è i normi di l'industria.

Cultivazione di talentu-- Migliurà a capacità generale di serviziu medico di a riabilitazionemedicu centre's squadra medica attraversu modi cum'è l'insignamentu di l'implantazione, etc.

Migliuramentu di a tecnulugia——Cù itecnulugia d'equipaggiu di riabilitazione intelligente cum'è u trasportatore, migliurà a tecnulugia attraversu"purtà in & esci"modu di furmazione.À u listessu tempu, aghjurnà cumplettamente u hardware è u software di u centru medico di riabilitazione.

Gestione standardizzata——Pigliendu a situazione attuale di u centru medico di riabilitazione, usendu "intelligente", "infurmazioned", è tecnulugie "IoT", da a struttura urganisazione à a gestione di u funziunamentu, ottimisate cumplettamente a gestione di e persone, finanzii è materiali, ottimisate l'allocazione di risorse, migliurà l'efficienza di u travagliu è aumentanu u benefiziu di i dipartimenti.

 

Filusufìa di serviziu

Attenti, prufessiunale, èdedicatu à industria di servizii medichi di riabilitazione

a marca di u megliu serviziu

1.Ortopedia Soluzione di riabilitazione

 

 

Difficultà inOrtopedicuReabilitazione

U prublema principali chì a riabilitazione ortopedica deve risolve hè disollievu i doloriper i pazienti èrestaurà a so funzione mutore. Kinesiterapia è fisioterapiasò mezi impurtanti di trattamentu.

Rvalutazione è trattamentu di riabilitazione duveria esse integratu cù chirurgia ortopedica per furmà un modu di travagliu integratu.

 L'attenzione ùn deve esse pagata solu à i prublemi parziali di l'osse è l'articuli, ma ancu à a funzione generale è a cundizione di u corpu sanu.Attachje impurtanza à a furmazione di parti senza ferite.

In riabilitazione ortopedica, aanalisi è diagnosi di a funzione articulare è a forza musculare, u cuntrollu di u muvimentu è a furmazione intelligente di u muvimentu si sviluppanu rapidamente in u mumentu.

 I requisiti per a riabilitazione di ferite sportive sò alti,dunque u periodu di riabilitazione deve esse scurciatu quantu pussibule;micca solu ucapacità di a vita di ogni ghjornu, ma ancu ucapacità di muvimentu deve esse restoratu.

 

 

Soluzioni

 

Valutazione pre-operatoria

 

Prima Postupertuive Period

 

Periudu postoperatoriu mediu

 

Riabilitazione di u periodu dopu

 

 

2.Neuroriabilitazione Soluzione

Principiu di a Terapia di Neuroriabilitazione:A plasticità cerebrale è a riapprendimentu di u mutore sò a basa teorica principale di a terapia di riabilitazione neurologica.À longu andà,estensivu è a furmazione standard di terapia di muvimentu hè u core di a riabilitazione neurologica.

 

L'enfasi è e difficultà di a riabilitazione di a ferita cerebrale 

 Uperiodu di paralisi flaccida dopu l'ictus hè u stadiu chjave di i pazienti'riabilitazione funziunale.A primariabilitazione principia, i più pussibuli pazienti ponu ricuperà.Attualmente, solu uni pochil'istituzioni implicanu a riabilitazione in a prima fase di trattamentu di a malatia clinicamente.

 Se pudemu aiutà i pazienti à realizà movimenti isolati u più prestu pussibule in ustage muvimentu cumposti, significa chì i pazienti ponu risturà a maiò parte di u so travagliu di ogni ghjornu è capacità di vita.Tuttavia, ci hè una mancanza di metudi terapèuti clinicamente per prumove movimenti isolati in i pazienti.

 Ci hè una mancanza di prugrammi di trattamentu orientatu è di i mezi è di l'equipaggiu per aiutà i pazienti cù u cuntrollu di u mutorecapacitàfurmazione.

 A maiò parte di i trattamenti clinichi attuali si concentranu nantu à a forza musculare è a furmazione di ROM articular.Ci hè una mancanza di metudi di furmazione efficace chì ponu prumove a ricustruzzione di a capacità di cuntrollu di u muvimentu di u cervellu.

 Attualmente, i trattamenti clinichi sò principalmente guidati da i medichi.I pazienti anu un pocu entusiasmu per a participazione attiva.

 

Soluzione

Attualmente, a custruzzione di medic di riabilitazioneal centru hè basamente basatu nantu neurorehabilitation, è i metudi di neurorehabilitation sò relativamente cumpleta clinicamente.A custruzzione di u medic di riabilitazioneal u centru hè in cunfurmità cù i requisiti naziunali di custruzzione di basa.Hè necessariu di custruisce una sala di valutazione,kinesiterapia stanza, sala di terapia occupazionale, sala di terapia cognitiva di parlà, fisicaagente sala di terapia, sala di psicoterapia,sala di trattamentu ortopedicu di protesi, etc.Per lucunsiderazione di fatturi di u situ, solu uvalutazione, kinesiterapia, terapia occupazionale, terapia cognitiva di parlà, fisicaagente zona di terapia è psicoterapias sò cuncepiti.

Sostenemu u cuncettu di riabilitazionechì kinesiterapia hè u core di a custruzzione.Inoltre, u core di kinesiterapia hè u muvimentu attivu.Avemu favuritu l'usu di prudutti di riabilitazioni intelligenti per rimpiazzà a maiò parte di i travaglii in e sale di trattamentu per migliurà i terapisti'efficienza di u travagliu, riduce a so intensità di u travagliu è aumentanu l'ingudu di a tarifa di trattamentu di u dipartimentu.

A Medicina Tradizionale Cinese, a manipulazione è a fisioterapia sò impurtanti mezi supplementarii di riabilitazione.In particulare perterapia cù agenti fisichi, it's a principale fonte di ingressu in u periodu di custruzzione iniziale di i centri medichi di riabilitazione.Frà questi mezi, l'elettroterapia chì hè principalmente per antiinflamatori è analgésichi hè un trattamentu cumuni.Sicondu i bisogni di a riabilitazione neurologica, l'estimulazione elettrica di bassa frequenza hè principalmente aduprata per a facilitazione di i nervi è l'entrenamentu di musculu di freccia media.

In a furmazione di riabilitazione, a capacità di cuntrollu di u mutore hè sempre statu un prublema.Parechji pazienti ùn sò micca capaci di stà è caminari nurmale ancu quandu a miodinamia di i so membri hà righjuntu u nivellu 3+.U metudu tradiziunale di furmazione di ponti hè noioso è esige l'assistenza di un terapeuta.A quantità è a qualità di trattamentu ùn pò esse garantitu.A furmazione di i musculi stabilizzanti core hè l'ultimu metudu di trattamentu per a neuroriabilitazione.A furmazione isocinetica lineare hè aduprata per aiutà à migliurà a stabilità è a sicurità di a spina, è per aiutà i pazienti à cumplettà a furmazione basica di seduta, arrampicata è stante.

 

3.Soluzione di Riabilitazione di u Dolore

 

Focus di Riabilitazione di u Dolore

 In a riabilitazione di u dulore, più attenzione hè pagata à l'usu di l'equipaggiu di terapia fisica, ma uterapia radicale diadjusting u trattamentu dimusculus per ottene a biomeccanica hè ignorata.

A maiò parte di l'equipaggiu di terapia per u trattamentu di u dolore travaglia solu nantu à a parte superficiale di u corpu.Per u trattamentu di u dulore di i musculi più profondi è articuli, ci'a mancanza di modalità di trattamentu di cupertura completa terapeuticamente.

 A maiò parte di u dulore hè causata da inflammazioni sterili in i tessuti molli.Tuttavia, ci hè sempre una mancanza di strumenti d'ispezione precisi è efficaci per a ferita di i tessuti molli in u mumentu. 

 

Soluzione

A suluzione di riabilitazione di u dulore deve esse holisticu invece di fucalizza solu nantu à u dolore (in particulare, a teoria di u cuntrollu di a porta di u dulore ùn risolve micca u prublema fundamentale).E soluzioni anu da prucede da e malatie è fighjate in tuttu.Per risolve u prublema, ùn deve micca solu fucalizza nantu à piantà u dulore, ma ancu nantu à e funzioni è posture.

 

01 Profundità diStimulazione

 

Apparecchiatura per l'elettroterapia di media frequenza:Utilizendu a modulazione di bassa freccia, a prufundità di stimulazione hè in a pelle superficiale.Puderà allevà rapidamente u dulore, esse usatu per u trattamentu di u dolore superficiale di a pelle, è pò ancu esse usatu per rilassate i musculi.Hè'Hè usatu cum'è un aiutu terapeuticu.

Attrezzatura di elettroterapia di super interferenza:A prufundità di stimulazione pò ghjunghje à i nervi. Pò esse usatu per alleviare u dolore in parti più profonde.

Apparatu Terapeuticu di Campu Magneticu Alternante:A prufundità di stimulazione pò ghjunghje à i nervi.A portata hè più larga per via di a so simulazione manuale.

Equipamentu di trattamentu d'alta tensione:A prufundità di stimulazione pò ghjunghje à i musculi profondi. Pò esse usatu per u sollievu di u dolore è a rilassazione di i musculi profondi. I succhi sò più chjuchi, per quessa pò ghjunghje à parti precise in u trattamentu.Pò esse ancu usatu per i zitelli.

Pistola per massaggi musculari d'alta energia:A prufundità di stimulazione pò ghjunghje à i musculi profondi.Pò esse usatu per u sollievu di u dolore è a rilassazione di i musculi profondi.Hè's portable è cunvene, dunque pò esse usatu in i trattamenti di u lettu.

 

02 Situ d'Azzione

 

Tavola di Trazione cù Sistema di Riscaldamentu: Rilassendu i musculi cervicali-lombari, uintervertebraliu spaziu tende à cresce è dunque prumove i discu herniatedriduzzioneion.Puderà alleviare i spasmi musculari, riduce a pressione di nucleus pulposus nantu à e radiche nervose è prumove a risoluzione di a inflamazioni.Pò esse appiicatu à u collu è a cintura.

 

03 Risolve u prublema di l'edema

Apparatu Terapeuticu di Campu Magneticu Alternante: Siccomu u campu magneticu debule hà un effettu assai evidenti nantu à l'edema è i nervi vegetativi, per via di l'interazzione di u calore di vibrazione magnetica è l'anellu magneticu, pò alleviare efficacemente l'edema prima di u trattamentu di u dolore è u prublema di u dolore causatu da l'eccitazione / inibizione di i nervi vegetativi. .

 

04 Valutazione è analisi di postura

Posture anormali pruvucarà una seria di prublemi di dolore.Per piantà i prublemi di u dulore, e posture anu ancu esse corrette.

Sistema di Analisi di Andatura: Hè adupratu per a valutazione di a postura di i pazienti è truvà a direzzione per u trattamentu di riabilitazione, è eseguisce u trattamentu in cunfurmità cù a situazione attuale.

 

05 Aiuti di trattamentu

U lettu di manipulazione di ottu seccioni è u lettu di manipulazione di nove sezioni sò derivati ​​​​da l'evoluzione di u lettu di manipulazione McKenzie.A terapia di manipulazione hè urigginariamente una suluzione per u trattamentu di u dolore.A manipulazione cumminata cù movimenti specifichi pò fà u trattamentu di u dolore più precisu.

 

Formazione in terapia

A suluzione di u prublema di u dulore hè spessu per migliuràfisiologicufunzione, o di più risturà a funzione cù trattamentu dopu à u dulore prublema hè risolta

Sistema di prova è furmazione di forza isocinetica multigiunta:aduprà furmazioni isometirc, isokinetic è isotonic per migliurà a miodinamia è a gamma di muvimentu.

Sistema dinamicu di furmazione è valutazione statica:cumminazione efficace di furmazione Pilates cù funzione di valutazione attiva è passiva.

Sistema di furmazione è valutazione di a camminata:correzione di andatura è furmazione.

Sistema di Feedback & Training Intelligent Limb Lower (per i zitelli):furmazione di i membri inferiori per i zitelli.

 

Soluzione generale di riabilitazione di u dolore

A suluzione olistica à a riabilitazione di u dulore deve esse integrata.Attenzione ùn deve esse pagatu solu à u dulore stessu.Invece, duvemu principià da a malatia in tuttu.In più di u sollievu di u dulore, un approcciu olisticu deve esse presentatu per risolve u prublema di u dolore.Sta suluzione copre tuttu da a valutazione à u metudu terapeuticu, da u sollievu di u dolore à i metudi di furmazione terapeutica.

 


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!