• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Riabilitazione di i zitelli cù disfunzioni di u Limb Lower

U Statu Quo di Riabilitazione di i zitelli

In parechji paesi di u mondu, ci sò sempre i colli di bottiglia in u sviluppu di a riabilitazione di i zitelli.I prublemi includenu: distribuzione geografica irregolare, prugressu accademicu lentu, mancanza di finanziamentu di u guvernu, etc. Inoltre, a mancanza di tecniche di riabilitazione di i zitelli, a mancanza di medichi è terapeuti di riabilitazione di i zitelli, una mala qualità di terapia di riabilitazione generale è a mancanza d'equipaggiu di riabilitazione prufessiunale per i zitelli sò i fattori impurtanti chì impediscenu u sviluppu diriabilitazione di i zitelliin parechji lochi.

Affruntà a situazione di mancanza di terapisti di riabilitazione è tecniche currispundenti, cum'è un fornitore di equipaggiu medico di riabilitazione prufessiunale,Yeeconsviluppa un equipamentu di riabilitazione intelligente per megliu e mani di i terapisti liberi è furnisce più zitelli cù trattamentu di qualità.

Sistema di Feedback è Training Intelligent Limb Lower per i zitelliC1 hè l'equipaggiu chì sviluppemu apposta per risponde à i bisogni di riabilitazione di i zitelli.

Chìhè u Robot di Riabilitazione di l'Arti Inferiori?

Questa tavola inclinabile robotica hè un novu equipamentu di riabilitazione per a disabilità di a funzione di a gamba di i zitelli.Simula u ciculu di andatura fisiologica di i zitelli nurmali cù modi di furmazione passivi, attivi è passivi.A tavola di inclinazione robotica aiuta à ristabilisce un ciculu di andatura curretta secondu u principiu di plasticità neurale.

E caratteristiche di u robot di riabilitazione di l'arti inferiori

1, utilizendu un laptop cum'è pannellu di cuntrollu, a UI simplice è intuitiva rende cunvene per i terapeuti à aduprà.I terapeute ponu cambià facilmente i paràmetri di furmazione è passanu più tempu è energia per osservà u statu di trattamentu di u paziente;

2, stabilisce i paràmetri secondu e cundizioni di i pazienti (età, altezza, pesu, salute, etc.), è furmà per quessa.I paràmetri di basa sò stride, step frequency, time treatment, spasm sensitivity, etc.;

3, aghjustamentu separatu nantu à a gamma di u muvimentu di i gammi, i terapeuti ponu stabilisce una sensibilità di surviglianza di spasm differente nantu à ogni gamba.

4, buttone d'emergenza, quandu i pazienti si sentenu scomodi durante a furmazione, u buttone d'emergenza pò piantà a macchina à una volta.

Chì ponu fà a tavola inclinabile robotica per i zitelli?

1. Mantene a forma di u corpu, migliurà e funzioni di a gamba è prumove a circulazione di sangue;

2. Prumove u metabolismu di l'organi è rinfurzà a funzione di u core è di i pulmoni;

3. Improve a regulazione di u sistema nervu è migliurà l'excitabilità, a flessibilità è a coordinazione di u sistema nervu.

Avemu ancu lanciatu alcuni novi disinni di tavola inclinabile robotica per i zitelli cù simpatici pattens di cartone per rinfurzà l'iniziativa di i zitelli è l'interessu in a furmazione.I zitelli seranu felici di entre in u centru di riabilitazione è di furmazione cumuni cù i so 'amichi' amabili.

Cum'è un prufessiunaleequipaggiu di riabilitazionefornitore.Avemu ancu accettà u serviziu OEM è ODM.Per e dumande, per piacècuntatta cida:

Whatsapp: +8618998319069

Email: yikangexporttrade@163.com

 


Tempu di Postu: Dec-20-2021
Chat in ligna WhatsApp!