• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Perchè ùn pudete micca ignurà u dolore à u collu?

U dulore à u collu hè un sintumu clinicu cumuni.L'investigazione epidemiologica mostra chì u dulore di u collu hè u quartu trà e ragioni chì afectanu a capacità di travagliu di ogni ghjornu.In ogni mumentu, u 15% di e persone anu u dulore di u collu, è sta proporzione hè 20 ~ 30% trà i studienti universitari è i ghjovani in u locu di travagliu.Siccomu u dolore à u collu hè cusì cumunu, pò esse ignoratu?Di sicuru micca !

Prima, fighjemu un ochju à l'anatomia di a spina cervica (vede a stampa sottu).A vertebra cervica hè a parti suprana di a spina umana, chì hè custituita da 7 vertebre cervical, è sò cunnessi da ligamenti, articuli è discu intervertebrali.Dintra a vértebra cervica, un duct longitudinale hè furmatu da u cima à u fondu, in u quale hè a spina, chì dà a sensazione è u muvimentu di e radiche nervi chì dumineghjanu i membri.In altri palori, a maiò parte di i muvimenti è sensazioni sottu à u collu (cumprese i movimenti di membri, organi interni, cuntrazione è rilassazione di vini sanguini, urinazione è defecazione, è u dulore) anu da passà per questa spine in u canali spinali cervical per cumprità. trasmissioni di signali.Per quessa, hè cuncepimentu chì s'ellu ci hè un prublema in a spina cervica, pò esse troppu sintomi, è u collu di u collu hè unu di i signali primari di i prublemi di a spina cervica.Duvemu attente à u dolore di u collu?

Perchè ùn pudete micca ignurà u dolore à u collu?

Siconda, ci sò vini sanguini impurtanti in u collu, cum'è spondilolistesi cervicale, curvatura anormali, iperosteogenia, etc., chì ponu influenzà a tensione di i vini sanguini è a velocità di u flussu di sangue per mezu di fatturi meccanichi o riflettenti, cusì causendu un fornimentu di sangue anormale à u cervellu.Per i tessuti cerebrali chì sò assai sensittivi à l'approvvigionamentu di sangue, un fornimentu di sangue insufficiente à longu andà pò causà danni à e cellule cerebrali, è e cunsequenze ponu esse imaginate.U dulore à u collu hè un sintumu precoce di l'allineamentu anormali di a spina cervica è di e lesioni ossei.Da questa perspettiva, u dolore di u collu deve esse pigliatu seriu.

Inoltre, i musculi di u collu furnisce u putere per a spina cervica per compie e so attività di ogni ghjornu.Cù a pupularità di i telefunini, l'urdinatori è l'altri dispositi, i musculi di u collu sò i più propensi à a tensione in a sucità muderna.Dopu a tensione di u musculu cervicale, ùn solu u dolore è u muvimentu limitatu, ma ancu l'iperosteogenia secundaria è l'inestabilità cervica.Una volta chì a inestabilità di a spina cervica si trova, hè spessu difficiuli di ricuperà, pruvucannu a compressione di a radica nervosa, a compressione di a spina è a compressione di i vini sanguini.Dunque, l'attenzione deve esse pagata ancu à u dolore di u collu causatu da a tensione musculare di u collu.

In sintesi, u dolore di u collu hè u sintumu iniziale o l'iniziale sintomu di prublemi strutturali è funziunali cervicali.A rilevazione precoce di l'incitazione è a prevenzione è u trattamentu attivu pò evità di prublemi cervicali seri.

 

Trazionehè una tecnica per riallineà un ossu rottu o una parte dislocata di u corpu cù pesi, pulegge è corde per applicà a pressione delicatamente è tirà l'ossu o a parte di u corpu ferita in a pusizione.Dopu una frattura, a trazione pò restaurà a pusizione di un ossu durante a prima fase di a guariscenza o allughjà temporaneamente u dulore mentre aspittà per una cirurgia correttiva.Ci hè dui tipi principali di trazione: trazione scheletrica è trazione di a pelle.Un terzu tipu, trazione cervica, hè utilizatu per aiutà à stabilizà e fratture in u collu.

 

Uu scopu di a trazionehè di stabilizzà una frattura o ferita è restaurà a tensione à i tessuti circundante, i musculi è i tendini.Trazione pò:

1.Stabilizà è riallineate un ossu rottu o una parte dislocata di u corpu (cum'è a spalla)

2.Aiutate à ricuperà a pusizione normale di l'ossu chì hè statu fratturatu

3.Stende u collu per riduce a pressione nantu à a spina riallineendu e vertebre

4.Reduce temporaneamente u dolore prima di a cirurgia

5.Diminuisce o eliminà i spasmi musculari è l'articuli, i musculi è i tendini ristretti

6.Alleviate a pressione nantu à i nervi, in particulare i nervi spinali

7.Tratta i deformità di l'osse

H1bc183d558ca40d4b4c291b5f7288fb4e

Yeecon IntelligenteTTavola di razzione cù Sistema di RiscaldamentuYK-6000D

Funzioni è caratteristiche:

1. Funzionamentu indipendente di dui canali, cunfigurazione di trazione di doppia collu, allocazione flexible di risorse di trattamentu;

2. Funzione di riscaldamentu: pò scaldà u collu è a cintura durante a trazione, ricunnosce automaticamente u riscaldamentu di u collu è di a cintura, è a temperatura pò esse aghjustata cù precisione per migliurà l'effettu di u trattamentu;

3. Trazione cuntinuu, trazione intermittenti, trazione principale è ausiliaria;

4. A forza di trazione di 0 ~ 99KG pò esse stabilitu arbitrariamente.È in u prucessu di trazione, a forza di trazione pò esse aumentata o diminuite liberamente, senza firmà è mette;

5. Cumpensazione automatica: Quandu u valore in tempu reale di a forza di trazione si svia da u valore stabilitu per via di l'azzione brusca è inespettata di u paci, u microcomputer cuntrola l'ospite di trazione per cumpensà automaticamente immediatamente per assicurà a forza di trazione constante è a sicurità. di u paci;

6. Disegnu di sicurezza: equipatu cù un interruttore di stop d'emergenza indipendente à dui canali;

7. Funzione di serratura di u valore stabilitu: pò chjude a forza di trazione stabilita è u tempu di trazione, è ùn cambia micca u valore stabilitu per via di misoperation;

8. Arilevazione automatica di difetti, cù diversi codici per indicà u difettu.U trattamentu si ferma è ripiglià dopu à u prublema.

Indicazioni

1. Vertebra cervica:

Spondylosis cervicale, dislocazione, spasm musculus cervicale, disordine intervertebrali, distorsioni di l'arteria cervica, lesione di ligamenti cervicali, herniation di discu cervicale o prolapse, etc.

2. Lumbar spine:

Spasm lumbar, ernia di discu lumbar, scoliosi funziunale lumbar, artrosi lumbar degenerativa (ipertrofica), incarcerazione di tissutu sinovial lumbar è disordine di l'articulazione facet causata da ferite lumbar acute è croniche, etc.

 

Leghjite più:

Cosa hè a terapia di trazione?

Cos'è a Terapia Interferential Current?

Chì pò fà a tavola di terapia di campu magneticu alternante?


Postu tempu: Apr-24-2022
Chat in ligna WhatsApp!