• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

A furmazione di riabilitazione attiva è passiva, chì hè megliu?

RiabilitazioneTpiove:PassicuTpiove

Formazione passiva: U terapeuta hè a chjave.U terapeuta agisce cum'è un "guaritore", è u paci hè solu una persona malata chì riceve trattamentu passivamente.U paci hè cum'è un strumentu per esse riparatu.U terapeuta si focalizeghja nantu à a "strettezza" è a "latezza" di i membri, è l'ughjettu hè di riduce a tensione musculare statica.

 

Caratteristiche diPassicuTpiove

1. U prucessu di trattamentu hè mecanizatu è ùn hè micca bisognu di travagliu di u cervellu. U paci hè sottu u cuntrollu di u terapeuta.

2. U "effettu" immediatu hè bonu (vale à dì, i musculi di i membri sò facilmente allungati, a postura anormale hè suppressa rapidamente, etc.), è i membri di a famiglia appruvanu stu metudu.

3. I membri di a famiglia in generale pensanu chì u paci hè una persona malata, vale à dì, duverebbe stenderà è riceve trattamentu passivamente, è u terapeuta duverebbe travaglià dura per furmà u paci per allentà i membri tensi.(I pazienti chì piglianu a terapia passiva pensanu ancu).(Nota: In fattu, i boni desideri di i terapeuti è di i membri di a famiglia per riduce a tensione musulmana per tira è scuzzulate spessu torna in daretu).

 

URole diPassicuEeserciziuTpiove:

●Effect: L'effettu immediata hè evidenti, i musculi è i membri di u paci in cundizioni statiche sò rilassati rapidamente, a gamma passiva di u muvimentu di l'articuli hè bona, è a postura hè corretta bè.

●Disadvantages: Hà pocu effettu nantu à a prumuzione di a funzione di u mutore, a migliurà a capacità di u mutore è a riduzzione di a tensione posturale, chì pruvucarà i malati à perde a funzione di u mutore è a capacità di eserciziu à longu andà;L'espansione eccessiva di a gamma di movimentu articulare riducerà a capacità di cuntrollu di u paziente.

 

Training Rehabilitation: Training Active

Hè focu annantu à u muvimentu autonomu di u paziente, supplementatu da u terapeuta, è hè orientatu à a funzione di u mutore è a capacità di u mutore.U so scopu hè di aiutà u paziente à ottene u muvimentu autonomu.U terapeuta ùn tratta micca u paci cum'è una persona malata, ma tratta u paci cum'è una persona ordinaria.Hà (ella) hà difficultà avà è cerca aiutu.U terapeuta hè solu un maestru è aiutu.Ciò chì u terapeuta face hè di insignà à u paziente cumu fà eserciziu, assiste u paci à eserciziu, truvà modi per creà e cundizioni per u paziente per esercitassi, sguassate l'ostaculi chì limitanu u muvimentu di u paci, è aiutanu u paci à stabilisce a funzione di u mutore è a capacità di u mutore. per ottene u muvimentu autonomu.

 

Funzioni di Training Active

1. Sembra chì u terapeuta ùn hà micca bisognu di assai travagliu, cum'è s'ellu hè ghjucatu cù u paci, è i membri di a famiglia ùn capiscenu micca.Prima chì l'effettu esce, u terapeuta hè sottu pressione.

2. In u prucessu di furmazione di eserciziu attivu, custa u terapeuta assai travagliu mentale.Hè essenziale per osservà u muvimentu di u paci in ogni mumentu per truvà u mumentu chì u muvimentu di u paci hè cambiatu ligeramente per guidà a situazione, è u terapeuta hà bisognu à arrugà u so cervellu per truvà un modu per fà l'esercitu di u paziente megliu per migliurà. funzione mutore è capacità atletica.

3. Piglia u terapeuta assai travagliu di travagliu in u prucessu di alienà a funzione di u mutore di u paci è u mudellu di muvimentu, chì esige più travagliu di travagliu di quellu di l'addestratore di l'esercitu passiu.I terapeuti sofisticati ponu muvimenti grazia (micca dolcemente) è ottene un tipu d'arti.

 

UImpurtanza diAattivuTpiove:

1. I novi funziunamentu di u mutore deve esse amparatu à traversu un entrenamentu attivu, è hè difficiule d'amparà novi mudelli di muvimentu solu per l'esercitu passiu.

2. Solu u muvimentu attivu indica chì una certa funzione mutore forma un circuitu in u sistema nervu cintrali.

3. A furmazione attiva hà un significatu di guida più grande per a vita: sintimu, amparera, familiarizà, abituatu, maestru, applicà è guidà a vita di ogni ghjornu.

4. A furmazione di l'esercitu attivu hè essenziale per i zitelli cù paralisi cerebrale.

 www.yikangmedical.com

Yeeconhè un fabricatore di attrezzature di riabilitazione di punta cù più di 20 anni di sperienza.Sviluppemu è producimu una varietà dirobotica di riabilitazioneèequipamentu di fisioterapiaper risponde à i bisogni sempre cambianti di l'industria di riabilitazione.I nostri prudutti sò stati pruvati per esse efficaci in l'usu clinicu da i spitali è i prufessiunali in u mondu.Per piacè sentite liberu dicuntatta ciper uttene u nostru ultimu catalogu di prudutti è lista di prezzi!

 

Leghjite più:

Vantaghji di a Robotica di Riabilitazione

I Pacienti di Ictus ponu Ripristinà l'Abilità di Autocura?

Rehab Bike per Training Active & Passive


Tempu di Postu: Apr-29-2022
Chat in ligna WhatsApp!