• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Una bona nutizia per u collu, spalla, spalle è malati di gamba - Terapia interferentiale

Bona nutizia per u collu, spalla, spalle&gamba

paziente di dolore - Terapia interferentiale

 

Cù a vita rapida è l'accumulazione di cattivi abitudini, più è più persone anu prublemi di collu, spalla, spalle è gamba, allora ci hè un metudu di trattamentu megliu?Hè una bona scelta per i travagliadori di l'uffiziu per avè una terapia fisica di 20 minuti.A terapia interferentiale hà risoltu parechji prublemi di i travagliadori di l'uffiziu chì cù u collu, spalla, spalle è dolore di gamba.

back-g0e9a1cac5_1920

Cosa hè a terapia interferenti?Perchè u dulore puderia esse ridutta stimulendu i neuroni afferenti primari.L'applicazione transcutanea di i currenti elettrichi alternati di media frequenza hè applicata à u corpu in tale manera di pruduce una corrente di bassa frequenza modulata in amplitude in u corpu per scopi terapeutici.Hè a pruduzzione di corrente di bassa frequenza in u tessulu di u corpu da l'applicazione simultanea di dui correnti di frequenza media diffirenti.Siccomu a corrente di bassa frequenza hè u risultatu di l'interferenza di dui correnti di freccia media diffirenti, hè chjamatu - currente interferential.

主图

L'effettu di sollievu di u dolore hè particularmente evidenti.L'effettu di u sollievu di u dulore hè particularmente evidenti.U currenti endogenu di interferenza di bassa freccia formata da l'instrumentu elettricu di interferenza dinamica in u corpu pò inibisce i nervi sensoriali, mentre chì incita l'espansione di i capillari è l'arterie, è u cambiamentu di a circulazione di sangue lucale hè favurèvule à l'absorzione di l'exudate inflammatory è l'edema.In più di alleviare in modu efficace u dolore, a Macchina di Terapia Elettrica di Interferenza pò ancu eliminà rapidamente a fatigue per u dolore o a furmazione di sport.Cuncepitu per i malati cù u collu, spalla, spalle è dolore di gamba, ùn solu allevia u dulore di i pazienti, ma aiuta ancu à riparà i tessuti affettati, chì hè una bona nutizia per i malati cù u collu, spalla, spalle è dolore di gamba..

fisioterapia-g8e6363193_1280

U benefiziu di a terapia interferentiale

1.PainRelief

Utilizendu l'effettu lucale di l'elettroterapia di frequenza intermediata, u sogliu di u dolore di a pelle hè significativamente aumentatu, è hà un bonu effettu analgésicu clinicu, in particulare l'effettu più evidenti di l'elettricità di frequenza intermedia modulata di bassa frequenza, è u so effettu analgésicu hè un sollievu di u dolore immediatu è un sollievu di u dolore sussegwente. .

mal di schiena-g1e5c9ca90_1280

 

2.PromoteBlumeCirculazione

A terapia interferentiale, chì hà un effettu evidenti di prumove a circulazione di sangue è linfa lucale, pò fà cresce a temperatura di a pelle, i picculi arterie è i capillari dilate, è u numeru di capillari aperti aumenta, etc.

 

3.EsercituScheletaleMusculu

A currente di frequenza media modulata di bassa freccia hà effetti simili à a corrente di freccia bassa è pò causà a cuntrazione di u musculu scheletru, per quessa hè spessu usata per eserciziu di u musculu scheleticu è hè superiore à a corrente di freccia bassa.

 

4.AmmollimentuSvitture

U currente di frequenza media di amplitude uguale hà l'effettu di ammorbidisce e cicatrici è allentà l'adesioni.

 

5.Improve tonu musculu liscia

Migliurà u tonu di u musculu lisu: l'elettricità IF modulata hà l'effettu di migliurà u tonu di i musculi lisci di l'organi gastrointestinali, biliari, di a vejiga è altri organi interni, è di rinfurzà a so capacità peristaltica.

banca di foto (2)

Pazienti chì anu sperimentatuiterapia nterferenzialedì chì i so musculi rilassati subitu dopu. Hè più faciule per spustà dopu à u sollievu di u dolore.

I nostri interferenza #elettroterapiamacchina PE5hà tuttu u benefiziu di a terapia interferentiale!

Sapete più >>>

https://www.yikangmedical.com/electric-therapy-equipment-pe5.html


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!