• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Tala lelei mo le ua, tauau, tua & vae tiga ma'i - Fa'alavelave fa'alavelave

Tala lelei mo le ua, tauau, tua&vae

tiga ma'i- Togafitiga fa'alavelave

 

Faatasi ai ma le televave o le olaga ma le faʻaputuina o masaniga leaga, o le tele ma le tele o tagata o loʻo i ai faʻafitauli o le ua, tauau, tua ma vae, o loʻo i ai se auala sili atu togafitiga?Ose filifiliga lelei mo tagata faigaluega o le ofisa e faia se 20mins togafitiga faʻaletino.O le faʻalavelave faʻalavelave ua foia ai le tele o faʻafitauli o tagata faigaluega o le ofisa o loʻo i ai le ua, tauau, tua ma vae tiga.

tua-g0e9a1cac5_1920

O le a le togafitiga faʻalavelave?Aua e mafai ona faʻaitiitia le tiga e ala i le faʻaosofiaina o neu afferent muamua.O le fa'aogaina o le fa'aogaina o ala eletise e fa'aogaina i le tino i se faiga e fa'atupuina ai le amplitude fa'aogaina le maualalo o le taimi i totonu o le tino mo fa'amoemoega togafitiga.O le gaosiga o le maualalo o le taimi nei i totonu o le tino o le tino e ala i le faʻaogaina faʻatasi o galu eseese e lua.Talu ai o le maualalo o le taimi nei e mafua mai i le faʻalavelaveina o ala eseese e lua, o loʻo faʻaigoaina o le - interferential current.

主图

Ole a'afiaga ole tiga e matua iloga lava.O le a'afiaga o le toomaga tiga e matua iloga lava.Ole faʻalavelave maualalo ole faʻalavelave faʻafuaseʻi o loʻo faia e le faʻalavelave faʻamalosi eletise i totonu o le tino e mafai ona faʻalavelaveina neura faʻapitoa, aʻo faʻamalosia le faʻalauteleina o capillaries ma arteries, ma o le suiga o le faʻaogaina o le toto i le lotoifale e fesoasoani i le faʻaogaina o le inflammatory exudate ma edema.I le faaopoopo atu i le faʻamalolo lelei o le tiga, o le Interference Electric Therapy Machine e mafai foi ona vave faʻaumatia le vaivai ona o le tiga poʻo le faʻatulagaina o taʻaloga.Fuafuaina mo tagata mamaʻi o loʻo maua i le ua, tauau, tua ma vae tiga, e le gata e faʻamalolo ai le tiga o tagata mamaʻi, ae fesoasoani foi i le toe faʻaleleia o gaʻo ua aʻafia, o se tala lelei mo tagata mamaʻi e maua i le ua, tauau, tua ma vae tiga..

physiotherapy-g8e6363193_1280

Le aoga o le Interferential therapy

1.PainRelief

O le fa'aaogaina o le fa'alotoifale o le fa'aogaina o le electrotherapy, o le pa'u o le tiga o le pa'u e matua fa'atuputeleina, ma e iai lona a'afiaga lelei ile falema'i, ae maise o le a'afiaga sili ona manino o le eletise eletise, ma o lona a'afiaga o le fa'amalolo vave o le tiga ma le tiga mulimuli ane. .

tiga-tua-g1e5c9ca90_1280

 

2.PromoteBlodCfa'afefeteina

Togafitiga faʻalavelave, lea e iai le aʻafiaga o le faʻalauiloaina o le toto ma le lymph circulation, e mafai ona faʻatupuina le vevela o le paʻu, laʻititi laʻau ma capillaries faʻalauteleina, ma faʻateleina le numera o capillaries tatala, ma isi.

 

3. Fa'amalositinoSkeletalMuscle

E tutusa a'afiaga i le va'aiga maualalo o le taimi nei ma e mafai ona fa'aosoina ai le maso o le skeletal, o lea e masani ona fa'aaoga e fa'amalositino ai maso skeletal ma e sili atu nai lo le taimi maualalo.

 

4.FaamaluluStaavale

Ole amplitude tutusa ole feoaiga ole taimi nei e iai le aafiaga ole fa'amaluluina o ma'ila ma fa'amama ai mea pipi'i.

 

5. Faʻaleleia le leo maso lamolemole

Fa'aleleia le leo o maso lamolemole: Fa'atulagaina pe afai o le eletise e iai le a'afiaga o le fa'aleleia atili o le musele lamolemole o le manava, biliary, tami ma isi totoga i totonu, ma fa'aleleia atili ai lo latou malosi.

faletupe (2)

O gasegase ua o'o iaiitogafitiga fa'alavelavefai mai o latou maso e malolo vave mulimuli ane. E faigofie ona feoai solo ina ua uma le tiga.

O tatou fa'alavelave #electrotherapymasini PE5o loʻo i ai le aoga uma o le Interferential therapy!

A'oa'o atili>>>

https://www.yikangmedical.com/electric-therapy-equipment-pe5.html


Taimi meli: Sep-29-2022
WhatsApp Online Chat!