• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Novu pruduttu: Apparatu di furmazione attivu di ghjinochju

Yeecon hà recentemente lanciatu un novu pruduttu:Apparatu di furmazione attiva di l'articulazione di u ghjinochju per a rinfurzà a riabilitazione SL1.SL1 hè una tecnulugia patentata pensata per a ricuperazione accelerata dopu a chirurgia di l'articulazione di u ghjinochju cum'è TKA.Hè un apparatu di furmazione attivu chì significa chì i pazienti ponu cuntrullà l'angolo di furmazione, a forza è a durata indipindentamente per pudè furmà in un statu sicuru è senza dolore.

L'apparechju di furmazione attiva di l'articule di ghjinochju per a riabilitazione avanzata SL1 hè un dispositivu di riabilitazione chì dipende da i pazienti per guidà attivamente u muvimentu di i membri inferiori.I Pacienti ponu realizà una furmazione CPM reciproca tirando attivamente i so membri inferiori.L'addestratore attivu di l'arti inferiori hè applicabile à i pazienti di riabilitazione ortopedica è neurologica in e cundizioni di sala è di casa per cumplettà a furmazione di riabilitazione di l'arti inferiori è mantene e funzioni di l'arti inferiori.U dispusitivu hè dotatu di un contatore automaticu è l'angolo hè regulabile, è pò esse usatu sia in pusizioni seduta sia in pusizioni.

 Apparatu di furmazione attivu di ghjinochju

CARATTERISTICHE DI PRODUCT

1. Metudu di furmazione: sustene duie pusizioni di furmazione di pusà è stendu.Dopu avè fissatu l'extremità inferiore di u paziente à l'addestratore, ponu realizà l'eserciziu d'eserciziu di estensione di l'estremità inferiore è di flexione.

2. Fornitu di 400N air spring assist, chì pò aiutà in modu efficace à i pazienti per cumplettà l'estensione di l'extensione di l'estremità inferiore è a furmazione di flexione.

3. Adoptate sliders di guida lineari dual-axis è slide rails in lega d'aluminiu.

4. Fornitu cun un contatore di furmazione di 5 cifre, chì pò calculà automaticamente u voluminu di l'eserciziu di circulazione di i membri inferjuri.

5. Adoptate un ankle medicale prufessiunale è u protettore di fissazione di u pede, chì pò esse usatu in i malati cù a fissazione di frattura postoperatoria.

 

APPLICAZIONE CLINICA

Funzioni principali: furmazione di u muvimentu di l'articulazione di l'arti inferiori, furmazione di forza musculare intornu à l'articulazione di u ghjinochju.

Dipartimenti applicabili: ortopedia, riabilitazione, geriatria, medicina tradiziunale cinese.

Utenti di destinazione: furmazione attiva di l'articulazione di u ghjinochju per a furmazione di riabilitazione postoperatoria, ferita nervosa, ferita sportiva, etc.

 

VANTAGGI CLINICI

1. U strumentu aiuta à i pazienti à fà esercizii di flexione attivu è passiu dopu l'operazione di l'articulazione di u ghjinochju cù l'assistenza di u membru superiore, per migliurà a funzione è a gamma di movimentu di l'articulazione di u ghjinochju;

2. Durante a furmazione, i pazienti aghjustanu l'angolo di furmazione, a forza, l'intensità è a durata secondu e differenzi individuali, i cambiamenti in e cundizioni, a mobilità è a capacità di resistenza à u dulore;Prevene i danni à l'articuli per via di l'eserciziu eccessivu, rializendu una furmazione persunalizata è umanizzata.

3. Stu strumentu hè ecunomica, appiecabile è facile à purtà;hà una stabilità forte, una pista di corsa precisa, è dati intuitive cù scala è angulu per ghjudicà u prugressu di l'esercitu di flexione di ghjinochju, chì hè assai praticu.

4. U strumentu pò effittivamenti migliurà a funzione di ghjinochju postoperatoriu.Inoltre, a furmazione di i membri inferiori in cooperazione cù i membri superiori aiuta à migliurà a capacità di u muvimentu attivu, aumentà a forza musculare di i membri, migliurà a funzione cardiopulmonar, è prumove a ricuperazione di proprioception.

 

Cum'è un capuequipaggiu di riabilitazioneCumpagnia cù a nostra propria squadra di R & D forte, Yeecon produce constantemente novi prudutti per risponde à i bisogni di l'industria di riabilitazione.Per piacè seguiteci per e nostre ultime nutizie nantu à a tecnulugia avanzata di riabilitazione è e tendenze di l'industria di riabilitazione.

www.yikangmedical.com

Leghjite più:

A furmazione di riabilitazione attiva è passiva, chì hè megliu?

12 Andate anormali è e so cause

Robotica per a ristabilimentu di a funzione di camminata anticipata


Tempu di Post: 19-May-2022
Chat in ligna WhatsApp!