• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Terapia di trazione

Cosa hè Traction Theapy?

Appliendu i principii di forza è forza di reazione in a meccanica, e forze esterne (manipulazione, strumenti, o dispusitivi di trazione elettrica) sò usati per applicà una forza di trazione à una parte di u corpu o di l'articulazione per causà una certa separazione, è u tissutu molle circundante hè allungatu currettamente, cusì ottene u scopu di trattamentu.
Tipi di trazione:
Sicondu u situ di azzione, hè divisu intrazione spinale è trazione di i membri;
Sicondu u putere di trazione, hè divisu intrazione manuale, trazione meccanica è trazione elettrica;
Sicondu a durata di a trazione, hè divisu intrazione intermittente è trazione cuntinuu;
Sicondu a postura di trazione, hè divisu intrazione seduta, trazione sdraiata è trazione verticale;
Indicazioni:
Ernia di discu, disordini di l'articulazione di l'aspettu spinali, u collu è u malu di spalle, u lumbaru è a contractura di i membri.

Contraindications:
Malatie maligna, ferita aguda di i tessuti molli, deformità spinali congenitale, inflammazioni di a spina (per esempiu, tuberculosis spinali), compressione evidenti di a spina, è osteoporosi severa.

Terapia di trazione lumbar in posizione supina
Metudu di fissazione:i cinturi di rib thoracic assicuranu a parte superiore di u corpu è i straps pelvic assicuranu l'abdomen è a pelvis.
Metudu di trazione:

Itrazione intermittente:a forza di trazione hè 40-60 kg, ogni trattamentu dura 20-30min, inpatient 1-2 volte / ghjornu, ambulatoriu 1 volta / ghjornu o 2-3 volte / settimana, tutale 3-4 settimane.
Trazione cuntinuu:A forza di trazione cuntinueghja à agisce nantu à a spina per 20-30 minuti.S'ellu hè trazione di lettu, u tempu pò durà per ore o 24 ore.
Indicazioni:Herniation di discu lumbar, disordine di l'articulazione lumbar o stenosi spinali, lumbalgia cronica.

Trazione cervicale in pusizioni seduta


Angulu di trazione:

Cumpressione di a radica nervosa:flexione di a testa 20 ° -30 °
Cumpressione di l'arteria vertebrali:testa neutrali
Cumpressione di a spina (ligera):testa neutrali
Forza di trazione:principià à 5 kg (o 1/10 pesu di corpu), 1-2 volte à ghjornu, cresce 1-2 kg ogni 3-5 ghjorni, finu à 12-15 kg.Ogni tempu di trattamentu ùn hè micca più di 30 minuti, settimana 3-5 volte.

Attenzione:

Aghjustate a pusizione, a forza è a durata secondu a risposta di i pazienti, cuminciate cù una forza chjuca è aumentà gradualmente.Stop traction subitu quandu i pazienti anu vertigini, palpitazioni, sudori friddi, o sintomi peghju.

Chì ghjè l'effettu Terapeuticu di a Terapia di Trazione?

Allevià i spasmi musculari è u dolore, migliurà a circulazione di sangue lucale, prumove l'assorbimentu di l'edema è a risoluzione di l'inflamazioni.Allentate l'adesioni di i tessuti molli è allungate a capsula articulare cuntrata è i ligamenti.Riposizionate u sinoviu impattu di a spina posteriore o migliurà l'articuli facet ligeramente dislocati, restaurà a curvatura fisiologica normale di a spina.Aumentà u spaziu intervertebrali è foramen, cambia a relazione trà protrusioni (cum'è u discu intervertebrali) o osteophytes (iperplasia di l'osse) è i tessuti circundanti, riduce a compressione di a radica nervosa, è migliurà i sintomi clinichi.


Tempu di post: 19-ghjugnu-2020
Chat in ligna WhatsApp!