• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Cos'è a Terapia Interferential Current?

Chì ghjèinterferenzialeccurrentetterapia?

Trattamentu di stimulazione elettricahè unu di i metudi di terapia fisica.Una terapia cumunimenti cunnisciuta è largamente usata hè chjamata TENS (stimulazione nervosa elettrica transcutanea).Ma ci hè un altru metudu più forte, più penetrante chjamatuterapia di corrente interferenziale.

A terapia di corrente interferente manda picculi quantità di corrente elettrica à traversu a pelle per stimulà i tessuti per prumovesollievu di u duloreèguariscenza.

TENS furnisce una corrente di bassa frequenza in tutta a superficia di a pelle, mentre chì a terapia di corrente interferenzale furnisce una corrente di frequenza più alta chì penetra più profonda in u tissutu cù menu discomfort.

 

 

Chì sò l'effettu terapèuticu di a terapia di corrente interferenti?

L'effetti terapèuti di a terapia di corrente interferentiale includenu: riduce u dolore, diminuisce i spasmi musculari, riduce l'inflamazioni è l'inflamazioni, aumenta u flussu di sangue, prumove a guariscenza, etc.

 

Chì ghjè l'idealeequipaggiuper a terapia di corrente interferenziale?

Yeecon hà lanciatu un apparatu in particulare per a terapia di corrente interferentiale:Macchina di Terapia Elettrica Super Interferenza PE5.

PE5 hè ulteriormente sviluppatu nantu à a basa di l'elettroterapia di interferenza tradiziunale è l'elettroterapia di interferenza dinamica.

A freccia bassa formata in u corpu interferiscenu cù u currente endogenu, chì pò inibisce u nervu sensitivu è prumove l'espansione di i capillari è l'arterie.Cambia a circulazione di sangue lucale è righjunghji l'effettu di l'exudate inflamatorii è l'absorzione di edema.

Dipartimenti Applicabili

A Super Interference Electric Therapy Machine PE5 hè applicabile à i dipartimenti di riabilitazione,fisioterapia, pain, tuina, acupuncture, midicina Chinese, ortopedia, midicina secca, geriatria, riabilitazioni cumunitariu è midicina sport.

Caratteristiche di Super Interference Electric Therapy Machine PE5

1.Dui setti di outputs regulable indipindente, ogni settore di 3 canali, un totale di 6 canali, ogni canale hà 4 elettrodi;

2.U modu di espansione permette à l'output per esse allargatu à i canali 2, vale à dì, l'elettrodu hè allargatu à l'output 8-electrode;

3.À a fine di u trattamentu, u pumu di output torna automaticamente à a pusizione di partenza;

4.Funzione di surviglianza di u cunduttore per a pruduzzioni sicura;

5.Un circuitu di prutezzione overcurrent chì limita u currente à un minimu quandu u currente di trattamentu supera u limitu massimu di corrente;

6.PE5 hà 2 pannelli di riscaldamentu è insulation per calà l'elettrodi;

modi di cuntrollu 7.Multiple;

8.Current equilibriu buttone adjustment à aghjustà a diffarenza currenti trà u listessu gruppu di outputs;

9.L'elettrodu di adsorption rimpiazza l'elettrodu di gel ligatu, chì hè cunvenutu à utilizà è reduce u costu di usu.

Iindicaziones

Analgesia di i tessuti molli, prumove a circulazione di sangue lucale, eccita è dilate i nervi vascular;rinfurzà a scaricamentu di i mediatori chì causanu u dolore è i metaboliti patologichi dannosi, riduce l'edema è a tensione trà tissuti è fibre nervose.

Contraindications

Pacemakers cardiaci, donne incinte è allattate, sagnante è malatie di a pelle, è quelli cù tumuri maligni.

 

Nantu à noi

Stabbilita in u 2000, Yeecon hè un fabricatore prufessiunale diequipamentu di fisioterapiaèrobots di riabilitazione.Semu u capu di l'industria di l'equipaggiu di riabilitazione in Cina.Ùn avemu micca solu sviluppà è pruduce, ma ancu furnisce i nostri clienti cù prufessiunaliSoluzioni chiavi in ​​mano di custruzzione di centru di riabilitazione.Per piacè sentite liberu di cuntattateci per cunsultà.

Leghjite più:

Pistola di massaggio muscolare profondo ad alta energia

L'effettu di l'elettroterapia di frequenza media modulata

Cosa hè a terapia di trazione

 


Tempu di Postu: Dec-09-2021
Chat in ligna WhatsApp!