• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Esercizii di manu per a ricuperazione di l'ictus

Esercizii di manu per a ricuperazione di l'ictus

Sicondu statistiche, l'ictus hè a causa principale di morte è disabilità in Cina.U 80% di i pazienti anu paralisi aguda di l'extremità superiore dopu l'ictus, è solu u 30% di i pazienti ponu ottene una ricuperazione funziunale cumpleta.A causa di l'anatomia dilicata è cumplessa di a manu, hè più difficiuli di ricuperà da a funzione di a manu indebolita è a taxa di disabilità hè alta, chì affetta seriamente a vita di ogni ghjornu è a capacità di travagliu di i pazienti.

A riabilitazione di casa post-operatoria hè una altra tappa impurtante in u prucessu di riabilitazione di i malati d'ictus.We crede chì u futuru di a riabilitazione sarà fucalizza soprattuttu nantu à a casa, cù l'aiutu di a tecnulugia di intelligenza artificiale chì permette à i pazienti di purtà l'equipaggiu medicale prufessiunale in casa per aduprà.WE ricumandemu parechje maniesercizii perricuperazione di l'ictus in casa.

 massaggio-manu-gbb1cd1348_1920

  1. Impugnatura di palla

 

Mantene a palla strettu in u palmu di a manu.stringhje a palla,hvechju lentamente è fermamente per 10 seconde, è rilassate per 2 seconde una volta.Repetite dece volte, per dui setti.

In a vita di ogni ghjornu, pudete praticà piglià pomi, pani steamed è cusì.

Scopu: Per rinfurzà a forza di presa è esercite a forza di i musculi flessori di a manu.

 

  1. Stick Grip

Mantene un bastone duru o elasticu di grossu di banana, mantene lentamente è fermamente per 10 seconde, è rilassate per 2 seconde per una volta.In a vita di ogni ghjornu, pudete praticà a tene una scopa, mop, manicu di porta, etc.

Scopu:To migliurà a forza di presa è a funzione di a palma opposta.  

 hand-gaf0c7beb1_1920

  1. Pizzicà

Mettite un pezzu di cartuni nantu à a tavula, pinch it up from the side and then put it down for 1 time.In a vita di ogni ghjornu, pudete praticà a pizzicazione di carte da visita, chjavi, torsione di serrature, etc.

Scopu:To migliurà a forza muscular intrinseca di a manu, etc.

 

  1. Impugnatura in punta di dita

Pone un ughjettu chjucu nantu à a tavula, cum'è stuzzicadenti, agulla o fasgioli, etc., pinch up from the table and then put down for 1 time.

Scopu: Facilita principarmenti u rinfurzamentu di l'esercizii di funzione fine di a manu.

 viaghju-gd0705fb6a_1920

 

  1. Impugnatura colonnare

 

Mettite un ughjettu tondu in forma di canna nantu à a tavula è tene da a tavula per coglielu è poi mette per 1 volta.Pudete praticà a mantene a tazza in a vostra vita di ogni ghjornu.

Scopu: Migliurà u flessore di a manu è i musculi intrinseci.

 

 

  1. wdopu buttiglia presa

Mettite una buttiglia d'acqua nantu à a tavula,tene a buttiglia d'acqua da utavula è mettila una volta.

Scopu: Migliurà u flessore di a manu è i musculi intrinseci.

 

7.Scissor Spread

 

Avvolge a mastice intornu à dui dita è pruvate à sparghje i dite.Repetite dece volte, per dui setti.

Scopu:To rinfurzà a forza musculare intrinseca di a manu.

 

8. Raddrisce i dita

 

Dite dritte, l'articulazione prossimale di u dito metacarpale ligeramente flessa, i dui dita adiacenti inseme per mantene una estremità di u pezzu di carta grossu, l'altra manu pizzicà l'altra estremità di u pezzu di carta grossu, forza di cunfrontu mutuale à e duie estremità di u pezzu di carta grossu.Aderisce à uni pochi seconde per rilassate cum'è un gruppu.

Scopu: Per rinfurzà a forza musculare intrinseca di a manu.

 1

Infine, ma micca menu menu, hè essenziale per i sopravvissuti à l'ictus di utilizà un robot di riabilitazione di manu è valutazione per un trattamentu megliu.Pò esse usatu da un o più pazienti.Puderà ancu almacenà tutte e dati di l'infurmazioni di trattamentu di i pazienti è i ghjochi di furmazione.I terapeuti ponu verificà e dati clinichi per un megliu pianu di trattamentu.

Sapete più >>>

https://www.yikangmedical.com/hand-rehabilitation-assess-a4.html


Tempu di pubblicazione: 20-10-2022
Chat in ligna WhatsApp!