• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Cumu migliurà a andatura hemiplegic?

Oghje, parlemu di l'andatura normale è di l'andatura hemiplegic, è discute cumu per correggerà è furmà l'andatura hemiplegic.Benvenuti à discutiri è amparà inseme.

1.Andatura normale

Sottu u cuntrollu di u sistema nervu cintrali, u corpu umanu hè cumpletu per mezu di una seria di attività di a pelvis, i fianchi, i ghjinochje è i turmidi, chì anu una certa stabilità, coordinazione, periodicità, direzzione è differenzi individuali.Quandu a malatia si trova, e caratteristiche di a caminata normale ponu esse cambiate significativamente.

L'andatura hè amparata, per quessa, hà caratteristiche individuali.Ci hè trè prucessi chì deve esse cumpletu per a caminata normale: supportu di pesu, swing single-leg, è swing-leg stride.Cumincià cù un taccu chì batte a terra finu à chì u taccu tocca à a terra di novu.img-CpdCr86eKZRZz46L4D6Ta39T

2.Chì hè una andatura hemiplegic

Quandu caminava, u membru superiore nantu à u latu affettatu hè flexionatu, u swing sparisce, a coscia è u vitellu sò dritti, è u pede hè ghjittatu fora in una forma d'arcu circular.Quandu a gamba swinging si move in avanti, a gamba affettata spessu gira in avanti per u latu esternu, cusì hè ancu chjamatu andatura circular.Cumunu in sequele di l'ictus.

微信图片_20230420152839

 

3.Causes of Hemiplegic Gait

Poveru forza di i membri inferiori, articulazioni anormali di i membri inferiori, spasmi musculari, o contractures, pocu muvimentu di u centru di gravità, affettendu cusì a stabilità di caminari.

4.How per correggerà a furmazione di andatura hemiplegic?

(1) Formazione di core

U paci piglia a pusizioni supina, curva i gammi, stende i fianchi, è alza i glutei, è mantene per 10-15 seconde.Durante a furmazione, un cuscinu pò esse piazzatu trà e gammi, chì hè benefica per migliurà u cuntrollu è a coordinazione di a pelvis à i membri inferjuri.

(2) Training di rilassazione

Rilassate i vostri triceps è hamstrings cù una pistola fascia, DMS, o schiuma rolling per prevene a spasticità di u corpu inferiore.HDMS-4

(3) Training di andatura

Prerequisiti: Capacità di sopportà u pesu nantu à una gamba, equilibriu di u livellu 2, muvimentu di separazione di i membri inferiori.
Dispositivi d'assistenza: Pudete sceglie l'apparecchi d'assistenza adattati, cum'è aiuti per caminari, canne, crutches, etc.
O utilizate robots di furmazione di andatura per accelerà a riabilitazione di e funzioni di i membri inferiori.

A serie A3 di u sistema di furmazione è valutazione di a caminata ùn pò micca solu permette à i pazienti cù un equilibriu poviru, una forza musculare povera, è incapaci di stà per fà a furmazione di caminata u più prestu pussibule, ma ancu permettenu à i pazienti in u periodu di furmazione di caminata per ottene l'integrità da u tallone. strike toe off the ground Training cycle di andatura, chì hè a ripetizione ripetuta di mudelli fisiologichi standardizati di andatura.Per quessa, aiuta à furmà una memoria di andatura normale è accelerà a riabilitazione di i membri inferiori.A3 (1)

Paziente in furmazione:Formazione di Andatura è Robotica di Valutazione A3

A cunniscenza di a riabilitazione vene da a scienza populari di l'Associazione Cinese di Medicina di Riabilitazione


Tempu di post: Apr-20-2023
Chat in ligna WhatsApp!