• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Riabilitazione di l'ictus: Cumu praticà a caminata dopu l'ictus

Standing and walking with two legs hè di un significatu epocale in a storia evolutiva umana.Stu cambiamentu hà datu à l'omu un orizzonte più altu è più largu, chì permette à l'omu di vede più cundizioni ambientali è naturali.

 

L'esseri umani puderanu muvimenti flexiblemente i so membri superiori liberati, chì migliurà a so capacità di difesa è prutege a so propria salvezza.Intantu, anu pussutu aduprà e so manipigliaalimentazione, rinfurzà l'efficienza è a vitalità.Si pò vede chì a capacità di stà è camminà ghjoca un rolu estremamente impurtante per noi umani!

I studii anu dimustratu chì circa 75% di i pazienti anu a perdita di a capacità di caminari in u principiu di u periodu post-ictus.A perdita brusca di una capacità cusì impurtante hè devastante à u paci in parechji aspetti, cum'è a fisiologia, a psiculugia è a participazione suciale.

A teoria di a riabilitazione precoce di l'ictus hà dimustratu chì u riposu longu di u lettu affetterà u potenziale di ricuperazione funzionale di i pazienti (in particulare a ricuperazione di a funzione neuromusculare è di equilibriu), riducendu a plasticità cerebrale è a riurganizazione funzionale.Guidelines for Early Rehabilitation after Strokeprupone chì, per restaurà l'abilità di caminata di basa u più prestu pussibule, i pazienti cun ictus hemiplegic duveranu attivamente participà à l'entrenamentu di musculus anti-gravità, a furmazione di supportu di pisu di l'arti inferiori affettati, a furmazione di stepping di l'arti inferiori affettate è a furmazione di cambiamentu di pesu in a pusizione standing in i primi stadi. .(Raccomandazione di Livellu II, evidenza di Livellu B)

Yeecon Intelligent Lower Limb Rehabilitation Robot A1 usa un novu cuncettu di riabilitazione per superà e carenze di a furmazione di riabilitazione tradiziunale.Cambia a pusizione di u paziente sottu u statu di sospensjoni cù ubligatoriu.Cù u sustegnu di u ligame, a tavola inclinable aiuta i pazienti à fà a furmazione di stepping.Simulendu a andatura fisiologica normale, stu equipamentu aiuta à restaurà a capacità di caminari di i pazienti è supprime a andatura anormale.

 

Dettagli di Robot Intelligente di Riabilitazione di Arti Inferiori A1

↓↓↓

Introduzione di a Tavola di Tilt Robotica A1

A nostra tavola inclinabile robotica usa un novu cuncettu di riabilitazione per superà i difetti di a furmazione tradiziunale di riabilitazione.Cambia a pusizione di u paci sottu u statu di sospensjoni cù ubligatoriu.Cù u sustegnu di u ligame, a tavola inclinable aiuta i pazienti à fà a furmazione di stepping.Simulendu a andatura fisiologica normale, stu equipamentu aiuta à restaurà a capacità di caminari di i pazienti è supprime a andatura anormale.

A macchina di riabilitazione hè adattata per a riabilitazione di i pazienti chì soffrenu di disordini di u sistema nervuali ligati à un infartu o ferite cerebrale traumatica o ferite incomplete di a spina.Utilizà u robot di riabilitazione hè veramente una soluzione efficace, soprattuttu à quelli chì sò in i primi stadi di riabilitazione.

 

Features

A distanza trà i pedi, l'angolo di a flexione è l'estensione di u toe sò completamente regulabili.U pedale à dui lati pò esse usatu per a furmazione di caminata attiva o assistita secondu a necessità di i pazienti.

A tavola inclinabile robotica in piedi progressiva 0-80 gradi cù a sospensione speciale pò prutege efficacemente e gambe.U sistema di surviglianza spasm pò assicurà a sicurità di furmazione è i migliori risultati di furmazione.

1. permette à i pazienti chì ùn anu micca a capacità standing di marchjà in a pusizioni stendu;

2. standing in bed at different angles;

3. standing and walking under the suspension state to restrain spasm;

4. a furmazione di andatura in i primi tempi puderia aiutà assai cù a riabilitazione;

5. a sospensjoni anti-gravità ligami faci facili per i pazienti à fà passi da riduzzione pisu corpu;

6. riduce l'intensità di u travagliu di u terapeuta;

7. combina standing, stepping and suspension;

 

Effetti di trattamentu

1. a furmazione di andatura in u principiu di a riabilitazione pò accurtà u tempu di ricuperazione di i pazienti per caminari di novu;

2. rinfurzà l'estimulazione sensoriale afferente di i gammi per migliurà l'excitabilità, a flessibilità è a coordinazione di u sistema nervu;

3. migliurà è mantene a mobilità di e articulazioni di a gamba, rinfurzà a forza musculare è a resistenza;

4. sollievu spasm musculu di i gammi per l'esercitu è ​​​​a furmazione;

5. migliurà a funzione di u corpu di u paci, impediscenu l'ipotensione ortostatica, ulcere di pressione è altre cumplicazioni;

6. rinfurzà u livellu metabolicu di u paci è a funzione cardiopulmonary;

 


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!