• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

I robots di i membri superiori ponu furnisce una larga gamma di supportu è funzioni

I robots di i membri superiori ponu furnisce una larga gamma di

supportu è funzioni

 

I robot di riabilitazione anu pruvatu à esse un strumentu efficace in u campu di a furmazione di riabilitazione.À u listessu tempu, ci sò una varietà di compiti pensati persport furmazione.Questi compiti anu da esse trasferitu à i dati di u mutore di u robot di riabilitazione.

 A6

U più grande benefiziu di u robot di riabilitazione hè chì facilita una furmazione altamente ripetitiva orientata à u travagliu, chì hè coherente cù i principii di riabilitazione efficiente.Questu hè ottenutu micca solu per furnisce un supportu fisicu per permette à u paci di spustà u membru debbule, ma ancu per aumentà a motivazione è l'ingaghjamentu di u paci per praticà u compitu è ​​/ o ghjucà u ghjocu, chì hè un elementu impurtante di riabilitazione efficace.

 A6

I robot di riabilitazione basati in casa sò stati identificati cum'è un grande potenziale per facilità l'accessibilità, l'autonomia, è aumentà a scelta per a terapia.I sistemi basati in casa ponu esse convenienti per i pazienti in quantu eliminanu a necessità di viaghjà per l'accessu è permettenu l'usu autonomu.I prufessiunali seranu più cunfidenti in a prescrizione di una terapia robotica basata in casa cù sistemi d'interazzione ben sviluppati, cum'è u monitoraghju è a supervisione remota.

 

I robot di l'estremità superiore alimentati (sia l'esoscheletru o l'effettu finale) eranu u robot di riabilitazione più cumunimenti utilizatu in a pratica clinica.Questu pò esse micca solu perchè i robots attivi ponu furnisce una larga gamma di supportu è funzioni, ma ancu perchè i robots di i membri superiori sò relativamente chjuchi, chì hè più convenientu, cà i robots di i membri inferiori.

 2

https://www.yikangmedical.com/arm-rehabilitation-assessment-robotics.html

 

A robotica di riabilitazione di u bracciu pò simulà u muvimentu di u bracciu in tempu reale secondu a tecnulugia di l'informatica è a teoria di a medicina di riabilitazione.Pò rializà u muvimentu passiu è u muvimentu attivu di l'arme in parechje dimensioni.Unisce l'interazzione situazionale, l'infurmazioni di feedback di furmazione è un sistema di valutazione putente per permette à i pazienti di riabilitatu cù forza musculare completamente zero.U robot di riabilitazione aiuta à furmà i pazienti in modu passiu in u primu periodu di riabilitazione, accurtendu cusì u prucessu di riabilitazione.
A6 (1)

cinque modi di furmazione, cum'è, modalità di furmazione passiva, modalità attiva-passiva, modalità attiva, modalità è modalità di edizione di traccia.È ogni modu hà un ghjocu currispundente per a furmazione.             

Modu passiu: Hè adattatu per a furmazione iniziale di i pazienti chì u terapeuta pò stabilisce 180s di movimenti di l'attività di ogni ghjornu cum'è a traccia di manuvra di furmazione di i pazienti.U sistema pò fà chì u paziente effettuà una furmazione ripetitiva, cuntinuu è stabile di u muvimentu di l'estremità superiore secondu a traccia di u muvimentu di u terapeuta.

Modu attivu-passivu: U sistema pò aghjustà a forza di guida di u bracciu roboticu à ogni articulazione di u membru superiore di u paci, è u paci pò aduprà a so propria forza per compie a furmazione di u ghjocu è stimulà a so propria forza musulmana residuale.

Modu attivu: U paziente pòpurtassi u bracciu roboticu si move in ogni direzzione, è u terapeuta pò sceglie u ghjocu interattivu di u scenariu currispundente secondu a cundizione di u paci, è eseguisce una furmazione unica o multi-joint per migliurà l'iniziativa di furmazione di u paziente è accelerà u prucessu di riabilitazione.

Modu di prescription: U modu di prescription hè più orientatu versu a furmazione di l'attività di a vita di ogni ghjornu cum'è pettinatura di i capelli, manghjà, etc. U terapeuta pò selezziunà e prescrizioni di furmazione appropritate per furmà rapidamente u paziente., cusì chì migliurà a vita di ogni ghjornu di u paziente capacità. 

Modu di furmazione di trajectoria:U terapeuta pò aghjunghje a trajectoria di u muvimentu chì ellu vole chì u paziente compie.In a schermu di edizione di trajectoria, u terapeuta pò aghjunghje parametri, cum'è, anguli di muvimentu cumuni in l'ordine di esicuzzioni.Questu permette à u paziente di seguità a trajectoria editata è aumenta a varietà di metudi di furmazione.

banca di foto

U robot hè adattatu per i pazienti cù disfunzioni di u bracciu o funzione limitata per malatie di u sistema nervu cintrali.Hè ancu un grande aiutu à a disfunzione da i nervi periferici, a spina spinale, i musculi o l'osse.U robot furnisce un supportu per a furmazione specifica per aumentà a forza di i musculi è espansione a gamma di u muvimentu cumuni per migliurà a funzione di u mutore.In più,pò ancu aiutà i terapisti in a valutazione per fà piani di riabilitazione megliu.

Sapete più nantu à a robotica di riabilitazione di u bracciu à:https://www.yikangmedical.com/arm-rehabilitation-assessment-robotics.html

 

Sè site interessatu à qualsiasi di i nostri prudutti, cuntattate cun noi per più infurmazione.

https://www.yikangmedical.com/contact/


Tempu di Postu: Aug-17-2022
Chat in ligna WhatsApp!