• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Ùn vi scurdate di decompressà a vostra spina

A spondilosi cervica è l'hernia di discu lumbar sò e malatie più cumuni di a spina, soprattuttu in i persone di mezza età è anziani.Ma cù a pupularità di l'urdinatori è i telefoni smartphones, i telefoni cellulari spazzolati à longu andà è un stilu di vita sedentariu, più è più ghjovani sò spondylosis cervical è herniation disc lumbar.Allora chì causa u dolore lumbar?

mal di schiena-g571f08497_1920

Cl'usu di u dolore lumbar

1. Eccessivucriscaldamentu di i musculi lumbar

A causa di a debulezza di i so musculi stabilizzanti core, mantene a so postura porta à ingannà in i musculi lumbar.U postura sbagliata, cum'è: piegate longu, gobbo è altre posture.

U rolu più impurtante di i musculi lumbar in a funzione fisiologica hè di mantene a stabilità di a spina è impedisce a flexione in avanti di a spina, piuttostu cà solu cuntrate bilateralmente per esse estensione spinali è unilateralmente per fà a flexione laterale di a spina.

Forza eccessiva per un longu periodu di tempu porta à a tensione di i musculi lumbari, chì in i casi severi rende a vita difficiuli per a ghjente di spustà è sentimenti estremamente poveri.

 

2. I flessori di l'anca sò troppu stretti

A troppa tensione in i flexori di l'anca hè unu di i prublemi cuntempuranei più evidenti chì avemu a causa di sedentariu è menu movimentu, chì face troppu strettezza in i flexori di l'anca o portanu à?

I flexori di l'anca tiranu nantu à a parti suprana di a pelvis, è quandu sò troppu stretti, l'estremità superiore hè stendu troppu, chì porta à una inclinazione anteriore di a pelvis, chì si mantene per un bellu pezzu è porta à una compressione prolongata di a pelvis. i ligamenti sacroiliac chì portanu à u mal di schiena.

pexels-andrea-piacquadio-3771115

3. Herniation disc lumbar / bulge / prolapse

Questu hè ancu una causa cumuni è implica un scopu medico.Per piacè seguite i cunsiglii di u vostru duttore è sceglite a furmazione di riposu o riabilitativa.

 

Cumu per decompress a spine è evite spinalimalatie?

U megliu modu per evità è prevene e malatie spinali hè di mantene a curvatura fisiologica normale di a spina.In u travagliu è a vita, ùn abbassà micca a testa è piegate per purtassi e cose pisanti per un bellu pezzu, chì ponu mantene a vertebre cervica è lumbar in un statu di convexità in avanti, chì ponu mantene a so stabilità biomeccanica è evite a spina cervica è lumbar. malatie.

Quandu aduprate un urdinatore, leghje un libru o fighjendu un telefuninu, ùn mantene micca a testa bassa o mantene a listessa postura per un bellu pezzu, per evità di travaglià in u collu è e spalle.Sè avete bisognu di travaglià cù a testa bassa per un bellu pezzu, pudete piglià una pausa per circa 10 minuti quandu travagliate da una meza ora à una ora.Fate esercizii di salute per a spina cervica, perchè a spina cervica u più luntanu pussibule per allevà i sintomi di u collu.

fisica-terapia-g77f7150b7_1280

Evite esse sedentariu.Sè avete veramente bisognu à esse sedentariu in u vostru travagliu è a vita, pudete mette un cuscinu nantu à u spinu di a cintura per arcu è pruvate à mantene a convexità fisiologica di a vostra spina lumbar mentre pusate.Fate esercizii di salute di a spina lumbar ogni tantu per rinfurzà i musculi lombari per evità di ferite di ligamenti lumbar è di discu intervertebrali, è ancu fà qualchìsporti chì aiutanu à a salute di a spina, cum'è a natazione di pettu, ghjucà à badminton, etc.

terapia di trazione è decompressione

A terapia di trazione è di decompressione hè stata praticata da prufessiunali di salute furmati per parechji anni.In fatti, secondu a gravità di a vostra ferita, allungamentu di a spina cù una tavola di trazione o un dispositivu motorizatu simili pò esse una opzione di ricuperazione efficace per alleviare u dolore di spalle, u collu è ancu, à volte, u dolore di a gamba.

1

A nostra Traction Table hè una terapia fisica efficace per allevà a pressione di u discu intervertebrali è i musculi è i ligamenti di massaggio, alleviendu cusì a pressione di a radica nervosa è a spina.Puderà riduce i tumuri lucali cum'è quelli in l'area di a radica nervosa, migliurà a circulazione lucale è alleviate i spasmi musculari.Hè pensatu per allevà u dulore è l'incomfortu è furnisce un ambiente curativu ottimali per i pazienti, chì anu degenerazione, hernia o hernia di discu.

sapè ne di più:https://www.yikangmedical.com/traction-table-with-warmth.html

 


Tempu di Postu: Oct-27-2022
Chat in ligna WhatsApp!