• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

I benefici di a pistola di massaggi chì duvete sapè

1. Promuove u flussu di sangue

A ricerca mostra chì i fucili di massaggi ponu migliurà u flussu di sangue in una sezione di u vostru corpu.In ogni casu, un massaggio tutale di u corpu cù questi dispusitivi pò purtà à una circulazione megliu in tuttu u corpu.L'applicazione di una pistola di massaggio à una zona di u corpu crea una sorta d'effettu ondulazione longu à a pelle, cum'è onde.Questu aumenta a freccia di sangue chì ghjunghje à a zona

Impulsendu u flussu di sangue, u musculu miratu riceve un ritmu più grande di consegna di sangue frescu cù livelli più alti di ossigenu è nutrienti, chì sò tutti essenziali per a ricuperazione musculare è a guariscenza.L'aumentu pò ancu cuntribuisce à riduce l'inflamazioni è a inflamazioni, è ancu una mansa di altri benefici.

 heart-ged32aee8f_1280

2. Favorisce u drenaje linfaticu

Pistole di massaggio aiutanu à u nostru corpu à cumbatte l'infizzioni perchè dà un impulso à u sistema linfaticu.Sta parte di u corpu hè rispunsevuli di a nostra immunità è u so travagliu hè di prutezzione di e malatie.

In più di luttà contra l'infezzione, u sistema limfaticu trasferisce u fluidu limfaticu da i tessuti di u corpu à u sangue è scorri u corpu di rifiuti è tossine.

In u risultatu di a circulazione di sangue mejorata, i globuli bianchi è altri fatturi immune sò capaci di trasfurmà più efficacemente attraversu i tessuti di u corpu, potenzialmente migliurà a risposta immune di u corpu in i tempi di stress.

 

3. Aumenta a flessibilità musculare

U A pistola di massaggio pò ancu alleviare u dolore è u stress in u corpu, alliberendu a tensione è u fluidu in u fondu di i musculi per rinfurzà u metabolismu di i tessuti.

U A pistola di massaggio pò aiutà un musculu è i so millaie di fibre per rilassate è esse menu tese.Questu hè statu dimustratu in parechji studii.In un studiu, i fucili di massaggi sò stati trovati per aumentà significativamente a flessibilità di i musculi.Un altru studiu hà ancu truvatu chì solu 10 minuti di usu di una pistola di massaggio nantu à i membri inferiori puderia prumove a flessibilità.

 Dingtalk_20220921120856

4. A megliu mobilità articular

Ogni benefiziu di l'usu di una pistola di massaggio nantu à un musculu aiuta indirettamente à migliurà a mobilità di l'articulazione.Questu hè dovutu à a manera chì i nostri musculi sò cunnessi per via di i tendini in l'urighjini ossei.Se caccià una parte di a tensione da un musculu o l'aiutate à rilassate, allora a tensione successiva nantu à l'articulazione hè ancu ridutta.

Un studiu nantu à l'impattu di i pistoli di massaggio nantu à a mobilità di l'articulazione hà truvatu chì eranu efficaci à migliurà a flessibilità di i musculi è allevià a stretta.Intantu, una altra ricerca hà truvatu chì eranu particularmente boni per i ghjinochje.

 ghjinochju-gb89e3dd68_1280

5. Aumenta a ricuperazione musculare, riducendu DOMS

DOMS, o dolori muscolari ritardati, hè quella sensazione dolorosa o rigida chì avete dopu un eserciziu intensu, novu o scunnisciutu.

DOMs hè un subproduttu cumuni di l'eserciziu, tipicamente attraversu l'overtraining di u musculu, pruvà un novu esercitu o eccentricamente carica u musculu.

Mentre pudete't evite completamente DOMS, parechji studii anu revelatu chì i pistoli di massaggio ponu aiutà à riduce u dolore è u dolore.à u turnu accelerà a ricuperazione musculare.Un studiu truvò chì l'usu di una pistola di massaggio per cinque minuti dopu un allenamentu di u bracciu era significativamente megliu per riduce a rigidità post-entrenamentu cumparatu cù un massaggio tradiziunale.

CF361C2C-26E0-4d5d-9328-8C78676827DA

U nostru High Energy Muscle Massage Gun anu tutte ti beneficii descritti sopra. High Energy Muscle Massage Gun anu ancu benefici megliu cà questi.

Sapete più >>>https://www.yikangmedical.com/muscle-massage-gun.html


Tempu di post: 21-Sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!