• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

10 Principali di Riabilitazione di Infartu Cerebrale

Chì ghjè l'infartu cerebrale?

L'infartu cerebrale hè una malatia crònicaalta morbilità, mortalità, disabilità, freccia di recurrenza, è cù parechje cumplicazioni.L'infartu hè spessu in parechji pazienti.Parechji pazienti soffrenu di infarti frequenti, è ogni ricaduta porta à una cundizione peghju di elli.Inoltre, a ricaduta pò esse minacciata a vita à volte.

Per i malati cù infartu cerebrale,U trattamentu è a prevenzione scentificu è adattatu sò e misure più efficaci per migliurà a qualità di vita di i pazienti è riduce a freccia di recurrenza alta.

L'infartu cerebrale hè una malatia causata da parechje cause.In più di a dieta, l'eserciziu è l'infermiera scientifica, a medicina pò fundamentalmente prevene è curà a trombosi è l'arteriosclerose.È hè ancu a medicina chì pò efficacemente impedisce a recurrenza mentre migliurà i sintomi.

 

Dieci Principii di Riabilitazione di Infartu Cerebrale

1. Sapete l'indicazione di riabilitazione

I pazienti cù infartu cerebrale cù segni vitali instabili è fallimentu di l'organu, cum'è edema cerebrale, edema pulmonariu, fallimentu cardiacu, infartu miocardicu, hemorrhage gastrointestinali, crisa ipertensiva, frebba alta, etc., deve esse trattatu da a medicina interna è a cirurgia prima.È a riabilitazione deve principià dopu chì i pazienti sò clarificati è in cundizioni stabili.

 

2 Cumincià a riabilitazione u più prestu pussibule

Cumincià a riabilitazione pocu dopu à 24 - 48 ore quandu e cundizioni di i pazienti sò stabili.A riabilitazione precoce hè benefica per u pronostico di funziunamentu di i membri paralizati, è l'applicazione di u modu di gestione medica di l'unità di ictus hè bona per a riabilitazione precoce di i pazienti.

 

3. Riabilitazione clinica

Cooperazione cù neurologia, neurochirurgia, medicina d'urgenza è altri medichi in a "Unità di Stroke", "Unità di Cura Intensiva Neurologica" è "Dipartimentu d'Urgenza" per risolve i prublemi clinichi di u paziente è prumove a riabilitazione di a funzione neurologica di i pazienti.

 

4. Riabilitazione preventiva

Enfatizendu chì a prevenzione preclinica è a riabilitazione deve esse realizata simultaneamente, è accettà criticamente a teoria di Brunnstrom 6-level.Inoltre, hè megliu sapè chì a prevenzione di "disuse" è "maluse" hè assai più utile di piglià "trattamentu di riabilitazione" dopu "disuse" è "maluse".Per esempiu, hè assai più simplice è più efficau per prevene i spasmi cà per allevà.

 

5. Riabilitazione attiva

Enfatizendu chì u muvimentu voluntariu hè l'unicu scopu di a riabilitazione hemiplegic, è accettà criticamente a teoria è a pratica di Bobath.A furmazione attiva deve turnà à a furmazione passiva u più prestu pussibule.

Hè impurtante di capisce chì u ciculu generale di riabilitazione sportiva hè u muvimentu passiu - u muvimentu furzatu (cumprese reazzione assuciata è u muvimentu di sinergia) - muvimentu vuluntariu bassu - muvimentu vuluntariu - muvimentu vuluntariu resistitu.

 

6 Adoptate diversi metudi è prucedure di riabilitazione in diverse tappe

Sceglite i metudi apprupriati cum'è Brunnstrom, Bobath, Rood, PNF, MRP, è BFRO secondu e diverse periodi, cum'è paralisi molle, spasm, è sequele.

 

7 Prucedure di Riabilitazione Intensificate

L'effettu di a riabilitazione hè dipendente di u tempu è di dosi.

 

8 Riabilitazione cumpleta

E ferite multiple (sensoriale-mutore, discorsu-comunicazione, cugnizione-percezione, emozioni-psiculugia, simpatica-parasimpatica, deglutizione, defecazione, etc.) deve esse cunsideratu in modu cumpletu.

Per esempiu, un paci di colpu spessu hà disordini psicologichi severi, perchè hè impurtante sapè chì s'ellu hè depressu è ansioso, postu chì u disordine affetterà seriamente u prucessu di riabilitazione è u risultatu.

 

9 Riabilitazione generale

A riabilitazione ùn hè micca solu un cuncettu fisicu, ma ancu a capacità di reintegrazione cumpresa a migliione di a capacità di vita è a capacità di l'attività suciale.

 

10 Riabilitazione à longu andà

A plasticità di u cervellu dura per a vita in modu chì esige una furmazione di riabilitazione à longu andà.Per quessa, a riabilitazione di a cumunità hè necessariu per ottene u scopu di "servizii di riabilitazione per tutti".


Tempu di post: 24-aug-2020
Chat in ligna WhatsApp!