• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Principi è metudi basi di a furmazione di forza musculare

A forza musculare hè a capacità di u corpu à compie u muvimentu superendu è cumbattendu a resistenza attraversu a cuntrazione musculare.Hè a forma in quale i musculi esercitanu e so funzioni fisiulogiche.I musculi facenu u travagliu nantu à u mondu esternu principarmenti per a forza musculare.A diminuzione di a forza musculare hè unu di i sintomi clinichi più cumuni, è spessu causa ostaculi à diverse attività di a vita di ogni ghjornu à u corpu umanu, cum'è ostaculi à pusà, in piedi, è camminate.A furmazione di forza musculare hè u metudu principale per rinfurzà a forza musculare.E persone cù a forza musculare diminuite spessu tornanu à a forza musculare normale attraversu a furmazione di forza musculare.E persone cù forza musculare normale ponu ghjunghje l'ugettivi di cumpensu è rinfurzà a capacità di eserciziu attraversu a furmazione di forza musculare.Ci hè parechje tecniche specifiche è metudi di furmazione di forza musculare, cum'è a furmazione di l'impulse di trasmissione nervosa, a furmazione assistita è a furmazione di resistenza.A forza massima chì un musculu pò pruduce durante a cuntrazzioni hè ancu chjamata forza muscular assoluta.

 

BasicMetudus di Training Force Muscle:

1) NerveTrimessaImpulseTpiove

Scopu di l'applicazione:pazienti cù forza musculare di gradu 0-1.Comu cumunimenti usatu per a paralisi musculare causata da ferita di i nervi cintrali è periferichi.

Metudu di furmazione:guidà u paci à fà sforzi subjectivi, è pruvate u megliu per induce a cuntrazzioni attiva di i musculi paralizati per mezu di a forza di vuluntà.

2) Assisted Tpiove

Scopu di l'applicazione:I Pacienti cù u gradu di forza musculare 1 à 3 devenu attentu à cambià u metudu ausiliariu è a quantità cù u prugressu di ricuperazione di a forza musculare durante a furmazione.Hè spessu usatu per i malati chì a forza musculare hà ricuperatu à un certu puntu dopu a ferita di u nervu cintrali è perifèricu è i pazienti chì anu bisognu di furmazione funziunale in u periodu post-operativu iniziale dopu l'operazione di frattura.

3) A furmazione di sospensjoni

Scopu di l'applicazione:pazienti cù forza musculare gradu 1-3.U metudu di furmazione usa i dispusitivi simplici cum'è corde, ganci, pulleys, etc., per suspende i membri per esse furmatu per riduce u pesu di i membri, è poi furmà nantu à un pianu horizontale.Durante a furmazione, diverse posture è pulegge è ganci in diverse pusizioni ponu esse aduprate per cuncepisce una varietà di metudi di furmazione.Per esempiu, quandu a furmazione di a forza muscular quadriceps, u paci si trova à u latu cù u membru affettatu nantu à a cima.Un ganciu hè postu nantu à a direzzione verticale di l'articulazione di u ghjinochju, una sling hè utilizata per riparà l'articulazione di l'ankle, è u vitellu hè suspesu cù una corda, chì permette à u paci di cumpletà a gamma completa di l'eserciziu di flexione è estensione di l'articulazione di u ghjinochju.U muvimentu deve esse lentu è abbastanza, per evità i membri inferjuri chì utilizanu l'inerzia per fà movimenti di pendulu.Durante a furmazione, u terapeuta deve esse attentu à riparà a coscia per prevene u swinging, chì minà l'effettu di furmazione.Inoltre, cù a migliione di a forza musculare, i terapeuti anu da aghjustà a pusizione di u ganciu, cambià l'inclinazione di a superficia di u muvimentu, è aduprà i dita per aumentà ligeramente a resistenza o aduprà un marteddu pesante cum'è resistenza per aumentà a difficultà di furmazione.

4) AttivuTpiove

Scopu di l'applicazione: Pacienti cù forza musculare sopra u gradu 3. Aghjustate a velocità di furmazione, a freccia è l'intervallu secondu a situazione specifica di u paci.

5)ResistenzaTpiove

Adatta per i pazienti chì a forza musculare hà righjuntu u gradu 4/5

6) IsometricaTpiove

Scopu di l'applicazione:Sicondu u gradu di ricuperazione di a forza musculare, i malati cù a forza musculare di u gradu 2 à 5 ponu esse esercitu isometricu.Hè spessu usata in a prima fase dopu a fissazione interna di fratture, in a prima fase di sustituzione di l'articulazione, è dopu a fissazione esterna di fratture in casts di gesso.

7) IsotonicuTpiove

Scopu di l'applicazione:Sicondu u gradu di ricuperazione di a forza musculare, i pazienti cù a forza musculare di u gradu 3 à 5 ponu fà esercitu isotonicu.

8) Breve Mu massimuLoadA furmazione

U scopu di l'applicazione hè u listessu cum'è a furmazione isotonica.Sicondu u gradu di ricuperazione di a forza musculare, i pazienti cù forza musculare di u gradu 3 à 5 ponu esse realizatu.

9) IsocineticaTpiove

Diversi modi di furmazione ponu esse selezziunati secondu u gradu di ricuperazione di forza musculare.Per a forza musculare sottu à u nivellu 3, pudete prima eseguisce l'eserciziu assistitu da u putere in u modu di movimentu passiu continuu (CPM) per a furmazione di musculu iniziale.Per a forza musculare sopra u livellu 3, a furmazione di forza cuncentrica è a furmazione eccentrica pò esse applicata.

www.yikangmedical.com

Formazione isocinetica cunYeecon A8

Principi di furmazione di forza musculare:

①Principiu di sovraccarica: Durante l'eserciziu sovraccaricatu, a resistenza musculare hè più grande di a carica chì hè stata adattata à i tempi ordinali, chì diventa una sovraccarico.Overload pò stimulà assai i musculi è pruduce certi adattamenti fisiologichi, chì ponu aumentà a forza musculare.

②U principiu di a resistenza crescente: a furmazione di sovraccarichi aumenta a forza di i musculi, in modu chì a sovraccarico originale diventa una carica adattata, piuttostu chè una sopracarga.Solu aumentendu gradualmente a carica, in modu chì a carica torna sopracargata, l'effettu di furmazione pò cuntinuà à aumentà.

③Da grande à chjuca: In u prucessu di furmazione di resistenza à u pesu, l'esercizii chì implicanu i grandi gruppi di musculi sò fatti prima, è dopu l'esercizii chì implicanu i picculi gruppi di musculi sò realizati.

④U principiu di specializazione: a specializazione di a parte di u corpu per a furmazione di forza è a specializazione di i movimenti di eserciziu.

Leghjite più:

A furmazione di forza musculare dopu à l'ictus

Test di Forza Isocinetica Multi Articule è Sistema di Training A8-3

Applicazione di l'Isokinetic Muscle Training in Stroke Rehabilitation


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!