• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

5 eserciziu per sopravviventi à l'ictus in a sedia di rotelle

I sopravvissuti à l'ictus ponu fà alcuni esercizii moderati in a sedia di rotelle, cum'è u muvimentu di a testa è u collu, u muvimentu di e spalle è di u bracciu, l'eserciziu di rilassazione di u bracciu oscillante, a flexione è l'estensione di u bracciu, l'eserciziu di rotazione, l'espansione di u pettu è l'eserciziu di supportu, l'eserciziu di pugnu, etc. Pò migliurà a so salute, a funzione è a coordinazione di e so parti di u corpu.Allora u paziente deve cuntinuà à fà qualchì attività in a sedia di rotelle, almenu una volta à ghjornu.

 

(1) U muvimentu di a testa è u collu.A parte superiore di u corpu in verticale, l'ochji flat in fronte, e mani è l'avantbraccia nantu à i braccioli di a sedia di rota.A testa hè calata in avanti duie volte, inclinata in daretu duie volte, inclinata à a manca duie volte, è inclinata à a diritta duie volte.A testa hè vultata una volta à i lati manca è dritta rispettivamente, è ripetuta duie volte.A testa hè risuscitata è restaurata una volta ognuna in diagonale à u fronte di manca è sopra, è fattu duie volte.A testa gira da a manca à a diritta una volta, è poi da a diritta à a manca una volta, fate duie volte.

pexels-karolina-grabowska-4506217

(2) Movimenti di spalla è bracciu.I braccia di u paci sò calati à l'esternu di u bracciu di a sedia di rota.Lift and restore the right and left shoulder once each, and do it two times.Lift and restore both shoulders at the same time, è fate duie volte.Circumnavigate e spalle manca è destra in senso orario e in senso antiorario per duie settimane rispettivamente.I dui braccia sò piegati lateralmente è e mani tenenu e spalle in u sensu orariu per una settimana è dopu in senso antiorario per una settimana, fendu ognuna duie volte, alterne mani.
(3) Swing u bracciu per rilassate u muvimentu.U pazientu alza i so braccia è li move duie volte sopra a so testa.Rilassate e vostre braccia à l'esternu di a sedia à rotelle duie volte.Fate questu duie volte.
Cù a manu diritta, mentre chì u bracciu manca hè rilassatu, pate da a cima, poi da u fondu, è repite u listessu muvimentu cù a manu manca, duie volte.

pexels-kampus-production-7551622
(4) Muvimenti di flexione, estensione è rotazione di u bracciu.E duie braccia pendenu à l'esterno di l'accolta di a sedia à rotelle.
① Fate un pugnu cù e duie mani.Aprite di novu è flettete è estendeli quattru volte.
② I dui braccia sò alzati palma in giù, palma in alto, palma in avanti, palma in giù è dita flettete è estese quattru volte ognunu.
③ I dui braccia in giù, davanti flat, up, side flat da l'internu à l'esterno di ogni rotazione duie volte.
④ Dui mani chjude u pugnu pusatu nantu à u latu di a spalla, duie braccia davanti à l'elevatore pianu, cinque dita estese, palme relative, restaurà.E duie braccia, tavule laterali, tavule frontali, cù cinque dita allargate, facenu ognunu una volta.Incruciate i vostri ditte, girate i polsi è tene li, palme versu fora, fate duie volte.
⑤ Dui braccia flexed, duie mani incruciate à u pettu, palme in l'internu, fate duie volte.
⑥ Dui braccia in alto, duie mani incruciate i polsi, u pettu, fate duie volte.
(5) Braccia-bicicletta è gamba-bicicletta.
A bicicletta di riabilitazione hè un equipamentu di riabilitazione sportiva intelligente cù una varietà di modi di furmazione chì pò furnisce una furmazione di riabilitazione per i membri superiori è inferiori di u paziente.
Modi di furmazione: Modalità attiva, passiva, attiva-passiva è assistita.Modu di furmazione multiplayer, Modu di furmazione isometricu prufessiunale.

bicicletta di riabilitazione SL1-1

Sapè ne di più:https://www.yikangmedical.com/rehab-bike.html


Tempu di Postu: Nov-23-2022
Chat in ligna WhatsApp!