• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

5 faamalositino mo le ua sao mai i le nofoa faataavalevale

E mafai e tagata o lo'o sao mai le stroke ona faia ni fa'amalositino feololo i le nofoa fa'ata'avalevale, e pei o le, fa'agaoioiga o le ulu ma le ua, fa'agaioiga o tauau ma lima, fa'amalositino fa'amalo lima sasau, fa'amalosi lima ma fa'alautele, fa'amalositino feliuliua'i, fa'alautele le fatafata ma fa'amalositino lagolago, fa'amalositino liliu lima, ma isi. E mafai ona faʻaleleia ai lo latou soifua maloloina, faʻatinoga ma le faʻamaopoopoina o vaega o latou tino.O lea e tatau i le tagata maʻi ona faia pea ni gaioiga i le nofoa faʻataʻavalevale, ia le itiiti ifo ma le tasi i le aso.

 

(1) Gaioiga o le ulu ma le ua.O le tino pito i luga e sa'o, mata mafolafola i luma, lima ma lima i luga o lima o le nofoa faataavalevale.E fa'alua ona fa'amau i lalo le ulu, fa'alua fa'alua i tua, fa'alua fa'asaga i le agavale, fa'alua fa'alua i le taumatau.E liliu tasi le ulu i le itu agavale ma le itu taumatau, ma toe fai faalua.O le ulu e sii a'e ma toe fa'afo'i fa'atasi i le itu tauagavale i luma ma luga, ma fai fa'alua.E taamilo le ulu mai le agavale i le taumatau tasi, ona sosoo ai lea ma le taumatau i le agavale tasi, fai faalua.

pexels-karolina-grabowska-4506217

(2) Gaioiga o tauau ma lima.O lima o le tagata ma'i e tu'u i lalo i fafo o le nofoa fa'ata'avalevale.Si'i ma toe fa'afo'i tauau taumatau ma le agavale i le tasi, ma fai fa'alua.Si'i ma toe fa'afo'i tauau uma i le taimi e tasi, ma fai fa'alua.Fa'ata'amilo i tauau agavale ma tauau taumatau fa'asaga i le uati ma fa'asagatau fa'asagatau mo vaiaso e lua.O lima uma e lua o loʻo punou faʻataʻitaʻi ma lima e uu tauau i le faʻataʻitaʻiga mo le vaiaso e tasi ona sosoo ai lea ma le faʻafeagai mo le vaiaso e tasi, fai faʻalua, fesuiaʻi lima.
(3) Lulu le lima e malolo ai le gaioiga.O le tagata maʻi e sii i luga ona lima ma faʻafefe faalua i luga o lona ulu.Fa'ato'a fa'alua ou lima ile pito i fafo ole nofoa fa'ata'avalevale.Fai faalua.
I le lima taumatau, a'o malolo le lima agavale, pati mai le pito i luga i lalo, sosoo ai ma le pito i lalo, ma toe fai le gaioiga lava lea e tasi i le lima agavale, faalua i le tasi.

pexels-kampus-production-7551622
(4) Fusi lima, fa'alautele ma fe'avea'i.O lima uma e lua e tautau i lalo i fafo o le nofoa faataavalevale.
① Fai se moto i lima uma e lua.Toe tatala ma fefiloi ma faalautele fa.
② O lima uma e lua e sii i luga le alofilima i lalo, alofilima i luga, alofilima agai i luma, alofilima i lalo ma tamatamailima e fulu ma faalautele atu i le taitasi.
③ O lima uma i lalo, pito i luma, luga, itu faʻasaga mai totonu i fafo o taʻamilosaga taʻitasi faalua.
④ E lua lima uulima lima tuu i luga o le itu o le tauau, lua lima i luma o le si'i mafolafola, lima tamatamailima faaloaloa, alofilima sootaga, toe faaleleia.O lima uma i luga, laupapa i autafa, laupapa pito i luma, ma tamatamailima e lima faʻalautele, fai faʻatasi.Kolosi ou tamatamailima, liliu ou tapulima ma uu i luga, alofilima i fafo, fai faalua.
⑤ Lua lima fa'apa'u, lua lima fa'asaga i le fatafata, alofilima i totonu, fai fa'alua.
⑥ Lua lima i luga, lua lima fa'asaga tapulima, fatafata i luga, fai fa'alua.
(5) uila uila lima ma vae- uila.
Rehab bike ose meafaigaluega toe faʻaleleia taʻaloga atamai faʻatasi ai ma auala eseese o aʻoaʻoga e mafai ona tuʻuina atu ai aʻoaʻoga toe faʻaleleia mo vae pito i luga ma vae pito i lalo o le tagata maʻi.
Faiga Fa'aa'oa'oga: Fa'agaioiga, fa'agasolo, fa'agaioiga-fa'agasolo ma auala fesoasoani.Faiga fa'aa'oa'oga fa'atele, fa'aa'oa'oga fa'aisometric fa'apolofesa.

uila toe fa'aleleia SL1- 1

Aoao atili:https://www.yikangmedical.com/rehab-bike.html


Taimi meli: Nov-23-2022
WhatsApp Online Chat!