• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Infartu cerebrale

Chì ghjè l'infartu cerebrale?

L'infartu cerebrale hè cunnisciutu ancu com'è infartu ischemicu, hè a distruzzione di u tessulu cerebrale currispundente dopu l'occlusione di l'arteria cerebrale, chì pò esse accumpagnata da un sanguinamentu.A patogenesi hè trombosi o embolismu, è i sintomi varianu cù i vini sanguini implicati.L'infartu cerebrale cuntene 70% - 80% di tutti i casi di ictus.

Chì ghjè l'etiologia di l'infartu cerebrale?

L'infartu cerebrale hè causatu da a diminuzione brusca o arrestu di u flussu di sangue in l'arteria di fornitura di sangue lucale di u tessulu cerebrale, risultatu in l'ischemia di u tessulu cerebrale è l'ipoxia in l'area di fornitura di sangue, purtendu à a necrosi di u tessulu cerebrale è a ramificazione, accumpagnata da sintomi è segni clinichi. di parti currispundenti, cum'è hemiplegia, afasia, è altri sintomi di deficit neurologicu.

Fattori principali

Ipertensione, malatie coronaria, diabete, sovrappeso, iperlipidemia, manghjà grassu è storia di famiglia.Hè più cumuni in i persone di mezza età è anziani di 45-70 anni.

Chì sò i sintomi clinichi di l'infartu cerebrale?

I sintomi clinichi di l'infartu cerebrale sò cumplessi, hè in relazione cù u locu di u dannu cerebrale, a dimensione di i vasi ischemici cerebrali, a gravità di l'ischemia, s'ellu ci sò altre malatie prima di l'iniziu, è s'ellu ci sò e malatie ligati à altri organi impurtanti. .In certi casi ligeri, ùn pò micca esse sintomi à tutti, vale à dì, infartu cerebrale asintomaticu Di sicuru, pò ancu esse paralisi o vertigine recurrente di i membri, vale à dì, attaccu ischemicu transitori.In certi casi severi, ùn ci sarà micca solu paralisi di i membri, ma ancu coma agutu o morte.

Se e lesioni affettanu a corteccia cerebrale, ponu esse cunvulsioni epilettiche in u stadiu agutu di a malatia cerebrovascular.Di solitu, l'incidenza più altu hè in 1 ghjornu dopu à a malatia, mentre chì e malatie cerebrovascular cù epilessia cum'è a prima occurrence sò rari.

Cumu trattà l'infartu cerebrale?

U trattamentu di a malatia deve esse cuscenti di u trattamentu di l'ipertensione, soprattuttu in i malati cù infartu lacunar in a so storia medica.

(1) Periodu agutu

a) Migliurà a circulazione di sangue di l'area di ischemia cerebrale è prumove a ricuperazione di a funzione nervosa u più prestu pussibule.

b) Per allevà l'edema cerebrale, i malati cù zoni di infartu grande è severu ponu aduprà agenti disidratanti o diuretici.

c) U dextran di pisu molekulari bassu pò esse usatu per migliurà a microcirculazione è riduce a viscosità di u sangue.

d) Sangue diluitu

f) Trombolisi: streptokinase è urokinase.

g) Anticoagulazione: aduprate Heparin o Dicoumarin per prevene a dilatazione di trombi è a nova trombosi.

h) Dilatazione di i vini sanguini: In generale, si crede chì l'effettu di i vasodilatatori hè inestabile.Per i malati severi cù a pressione intracraniale aumentata, pò volte aggravate a cundizione, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà in a prima fase.

(2) Periudu di ricuperazione

Cuntinuà à rinfurzà a furmazione di a funzione di i membri paralizati è a funzione di parlà.A droga deve esse usata in cunjunzione cù a terapia fisica è l'acupuncture.


Tempu di Postu: 05-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!