• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

A malatia di Parkinson

A malatia di Parkinson, cunnisciuta ancu com'è paralisi di tremore, hè carattarizata da rtremore, bradicinesia, rigidità muscolare e disturbi dell'equilibrio posturale.Hè una malatia neurodegenerativa cumuni in l'età media è l'anziani.E so caratteristiche patologiche sò a degenerazione di i neuroni dopaminergici in a substantia nigra è a furmazione di corpi Lewy.

Chì sò i sintomi di a malatia di Parkinson?

Tremore staticu

1. Miotonia

A causa di l'aumentu di a tensione musculare, hè "tubu di piombo cum'è rigidità" o "gear like rigidity".

2. Bilanciu anormali è capacità di caminari
Postura anormale (pastura di festa) - a testa è u troncu sò piegati;mani è pedi sò mezzu piegate.I pazienti anu avutu difficultà per cumincià à caminari.Intantu, ci sò ancu altri prublemi cum'è a lunghezza di stride ridutta, incapacità di piantà à vuluntà, difficultà à vultà è movimenti lenti.
Principi di furmazione


Fate un usu pienu di feedback visuale è audio, lasciate i pazienti participà attivamente à u trattamentu, evitendu a fatigue è a resistenza.

Chì ci hè u Metudu di Training di [Pacienti di Malattia di Arkinson?

Formazione ROM cumuna
Traine passivamente o attivamente l'articuli di a spina è di i membri in tutte e direzzione per prevene l'articuli è l'aderenza di u tissutu circundante è e contractures cusì per mantene è migliurà a gamma di u muvimentu di l'articulazione.

A furmazione di forza musculare
I Pacienti cù PD sò generalmente a fatigue musculare proximale in u periodu iniziale, cusì chì l'enfasi di a furmazione di forza musculare hè nantu à i musculi proximali, cum'è i musculi pettorali, i musculi addominali, i musculi di a spalle è i musculi quadriceps.

Formazione di coordinazione di l'equilibriu
Hè unu di i metudi impurtanti per prevene caduta.Si pò furmà i pazienti à stà cù i so pedi siparati da 25-30cm, è move u centru di gravità in avanti, in daretu, a manca è a diritta;furmà l'equilibriu di sustegnu di una sola gamba;furmà u troncu è a pelvis di i pazienti in rotazione, furmà l'armunia superiori swinging;furmà dui pedi in piedi, scrivendu è disegnu curve nantu à i tavulini di scrittura appesi.

Formazione di rilassazione
Scuzzulate a sedia o vultendu a sedia pò riduce a rigidità è migliurà a capacità di muvimentu.

Training posture
Includendu a correzione di postura è a furmazione di stabilizazione di postura.A furmazione di currezzione hè principalmente destinata à curreghje u modu di curvatura di u troncu di i pazienti per mantene i so tronchi dritti.
a, postura curretta di u collu
b, cifosi curretta

Formazione di caminata

Scopu
Principalmente per correggere l'andatura anormale - a difficultà per cumincià à marchjà è vultà in giru, lifting low leg, and short stride.Per migliurà a velocità di caminata, a stabilità, a coordinazione, l'estetica è a praticità.

a, Bona postura di partenza
Quandu u paci si stà, i so ochji fighjenu avanti è u so corpu si stà in piedi per mantene una bona postura di partenza.

b, Training cù grande altalena è passi
In u primu stadiu, u taccu tocca a terra prima, in u periodu più tardi, u triceps di a gamba inferjuri applica currettamente a forza per cuntrullà l'articulazione di l'ankle.In a fase di swing, a dorsiflexione di l'articulazione di l'ankle deve esse quantu pussibule, è a stride deve esse lenta.Intantu, i membri superiori duveranu swing assai è coordinate.Corrige a postura di caminari in tempu quandu qualchissia pò aiutà.

c, Segni visivi
Quandu caminava, s'ellu ci sò pedi congelati, i segnali visuali ponu prumove u prugramma di muvimentu.

d, Training Walking sottu sospensjoni
50%, 60%, 70% di u pesu pò esse ridutta ancu a sospensjoni, per ùn mette micca troppu pressione nantu à i membri inferjuri.

e, Training à traversu ostaculi
Per allevà i pedi congelati, pigliate un entrenamentu di stepping mark-time o postu qualcosa davanti chì permette à u paziente di attraversà.

f, principiu ritmu
L'input sensoriale ripetutu è passiu longu a direzzione di u muvimentu pò induce u muvimentu attivu.Dopu quì, compie u muvimentu attivamente è ritmu, è infine, finisce u stessu muvimentu cù resistenza.


Tempu di post: 08-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!