• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Oghje parlemu di e cunsequenze di una postura pusitiva di seduta è cumu corregge.

Chì sò e cunsequenze di una postura pusitiva di seduta?Cumu corregge a postura di seduta, ciò chì deve esse attentu in a vita di ogni ghjornu? leghjemu inseme.

Una pusitiva postura di seduta pò purtà à una varietà di prublemi di salute, cumprese:

  1. Dolore musculoskeletal: Una postura povera pò causà sbilanciamenti musculari, tensioni è tensioni, chì portanu à u dulore in u collu, spalle, spalle, è ancu i fianchi è i gammi.
  2. Disallineamentu di a spina: Slouching o hunching mentre à pusà pò causà e curve naturali di a spina per esse misaligned, purtendu à u dulore è potenziali prublemi à longu andà.
  3. Circulazione diminuita: Seduta cù una postura povera pò restringe u flussu di sangue, causendu numbness o tingling in l'estremità è potenzialmente cuntribuiscenu à u sviluppu di coaguli di sangue o varices.
  4. Fatigue: A postura povira mette stress in i musculi è l'articuli, chì necessitanu più energia per mantene è porta à a fatigue.
  5. Cefalee: Tensione in u collu è e spalle per via di una mala postura pò purtà à e mal di testa di tensione o migraine.

Mal di schiena Donna di postura cattiva seduta in l'uffiziu

 

Per correggerà a postura di seduta poveru è prevene questi prublemi, deve seguità questi cunsiglii:

  1. Aghjustate a vostra sedia: Sceglite una sedia cù un supportu lumbar propiu è aghjustate l'altitudine per chì i vostri pedi sò piani nantu à u pianu cù i vostri ghjinochje piegate à un angolo di 90 gradi.I vostri fianchi deve esse ligeramente più altu ch'è i vostri ghjinochje.
  2. Siate in a sedia: assicuratevi chì a vostra schiena hè cumplettamente supportata da u backrest di a sedia, chì permette a curva naturale di a vostra parte bassa.
  3. Mantene i vostri pedi flat: Pone i vostri pedi nantu à u pianu o aduprate un pede se necessariu.Evite attraversà i vostri gammi o caviglie.
  4. Pone u vostru schermu: Pone u vostru schermu di l'urdinatore à u livellu di l'ochji è à una distanza di un bracciu per evità di strainà u collu.
  5. Rilassate e spalle: Mantene e spalle rilassate è evitate di curvarle o arrotondali in avanti.
  6. Fate pause: Stand up and stretch every 30 minutes to a hour to help mantene una bona postura è prevene a fatigue musculare.

istockphoto-1318327543-612x612

 

In a vita di ogni ghjornu, duvemu attente à:

  1. Esercizii di rinfurzà: Eseguite esercizii per rinfurzà i musculi chì sustenenu a bona postura, cumpresu u core, u spinu superiore è e spalle.
  2. Stretching: Stretching regularmente i musculi stretti, in particulare quelli in u pettu, u collu è e spalle, per migliurà a flessibilità è prevene i squilibri musculari.
  3. Mindfulness: Siate cuscenti di a vostra postura in tuttu u ghjornu è fate l'aghjustamenti cumu necessariu.
  4. Ambiente ergonomicu: assicuratevi chì u vostru spaziu di travagliu hè stallatu ergonomicamente per sustene una bona postura è riduce a tensione nantu à u vostru corpu.

 

Sì i cambiamenti degenerativi spinali, a funzione anormale di a spalle, spondilosi cervica o spondilosi lumbar sò accaduti,

UStabilità di a spina sedutaStrumentu di furmazione di valutazione pò esse usatu per aiutà à a riabilitazione.

SL5più dettagli: https://www.yikangmedical.com/spine-stability-assessment.html


Tempu di post: 24-May-2023
Chat in ligna WhatsApp!