• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Riabilitazione di l'equilibriu Post Stroke

Dopu à l'ictus, i pazienti anu spessu una funzione di equilibriu anormali per via di una forza fisica povera, una capacità di cuntrollu di u muvimentu povira, una mancanza di previsione efficace, è a mancanza di adattamenti posturali progressivi è reattivi.Dunque, a riabilitazione di l'equilibriu pò esse a parte più impurtante di a ricuperazione di i pazienti.

L'equilibriu include a regulazione di u muvimentu di i segmenti cunnessi è a superficia di supportu chì agisce nantu à e articuli di supportu.Nantu à e diverse superfici di supportu, a capacità di equilibrà u corpu permette à u corpu di compie l'attività di ogni ghjornu in modu efficace.

 

Riabilitazione di l'equilibriu dopu à l'ictus

Dopu un infartu, a maiò parte di i pazienti anu una disfunzione di equilibriu, chì affetta seriamente a so qualità di vita.U gruppu musculu core hè u centru di a catena di u mutore funziunale è hè a basa di tutti i movimenti di i membri.A furmazione di forza cumpleta è u rinfurzamentu di u gruppu di musculi core sò modi efficaci per prutege è restaurà l'equilibriu di a spina è di i gruppi di musculi è facilità a cumpiimentu di l'esercitu.À u listessu tempu, a furmazione di u gruppu musculu core aiuta à migliurà a capacità di u corpu à cuntrullà in situazioni inestabile, migliurà cusì a funzione di equilibriu.

 

A ricerca clinica hà truvatu chì a funzione di equilibriu di i pazienti pò esse migliurata da rinfurzà a so stabilità di u core per mezu di a furmazione efficace nantu à u troncu di i pazienti è i gruppi di musculi core.A furmazione pò migliurà assai a stabilità, a coordinazione è a funzione di equilibriu di i pazienti rinfurzanu l'effettu di a gravità in a furmazione, applicà i principii biomeccanici, è eseguisce una furmazione di eserciziu di catena chjusa.

 

Chì include a riabilitazione di l'equilibriu Post Stroke?

Balance à sedere

1, Toccate l'ughjettu in fronte (anca flessa), laterale (bilaterale) è direzzione posteriore cù u bracciu disfunzione, è poi vultà à a pusizione neutra.

Attenzione

a.A distanza di ghjunghje deve esse più longa di l'arme, u muvimentu deve include u muvimentu di u corpu tutale è deve ghjunghje à u limitu u più vicinu pussibule.

b.Siccomu l'attività musculare di l'estremità inferiore hè impurtante per l'equilibriu di seduta, hè impurtante applicà a carica à u membru inferjuri di u latu di disfunzione quandu ghjunghje cù u bracciu disfunzione.

 

2, Girate a testa è u troncu, fighjate in daretu nantu à a spalla, torna in u neutralu, è repite da l'altra parte.

Attenzione

a.Assicuratevi chì u paci rotate u so troncu è a testa, cù u so troncu drittu è i fianchi flexionati.

b.Fornite un mira visuale, aumentate a distanza di vultà.

c.In casu di necessariu, fate u pede nantu à u latu di disfunzione è evite a rotazione eccessiva di l'anca è l'abduction.

d.Fate chì e mani ùn sò micca aduprate per sustegnu è chì i pedi ùn si movenu.

 

3, Fighjate à u tettu è torna à a pusizione verticale.

Attenzione

U paci pò perde u so equilibriu è cascà in daretu, cusì hè impurtante di ricurdà di mantene a so cima di u corpu davanti à l'anca.

 

Equilibrio permanente

1, Stand cù i dui pedi separati per parechji centimetri è fighjate à u tettu, dopu vultà à a pusizione verticale.

Attenzione

Prima di guardà in l'altu, curreghje a tendenza di retrocede ricurdendu à l'anca per avanzà (estensione di l'anca oltre neutrale) cù i pedi fissi.

2, Stand cù i dui pedi distanti per parechji centimetri, girate a testa è u troncu per fighjà in daretu, torna in a pusizione neutrale, è repite da u latu oppostu.

Attenzione

a.Assicuratevi di mantene l'alineamentu standing è i malati sò in a pusizione allargata quandu u corpu gira.

b.U muvimentu di u pede ùn hè micca permessu, è quandu hè necessariu, riparà i pedi di u paziente per piantà u muvimentu.

c.Fornite miri visuali.

 

Pigliate in pusizioni standing

Stand è pigliate l'uggetti in fronte, laterale (i dui lati) è in direzzione in daretu cù una o duie mani.U cambiamentu di l'uggetti è i travaglii duveranu superà a lunghezza di u bracciu, incuraghjendu i pazienti à ghjunghje à i so limiti prima di vultà.

Attenzione

Determinà chì u muvimentu di u corpu si faci à i turmi è i cadenti, micca solu nantu à u troncu.

 

Supportu à una gamba

Praticate à piglià cù ogni latu di i membri chì avanzanu.

Attenzione

a.Assicuratevi chì l'estensione di l'anca nantu à u latu standing, è i fasciati di sospensione sò dispunibili in a prima fase di furmazione.

b.Avanzate in passi di diverse altezze cù u membru inferjuri sanu pò aumentà significativamente a carica di pesu di u membru disfunzione.


Tempu di post: 25-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!