• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • dvbv (2)
  • dvbv (1)

Prutezzione cumuna

Perchè hè impurtante a prutezzione cumuna?

Ci sò 355 milioni di persone in u mondu chì soffrenu di diverse malatie articuli, è u numeru cresce.In fatti, a vita di l'articuli hè limitata, è una volta chì anu righjuntu a so vita di serviziu, a ghjente averebbe diverse malatie articuli!

A vita cumuna hè solu 60 anni!A vita di l'articuli hè principalmente determinata da i geni, èa vita di serviziu generale sana hè di 60 anni.

Se qualchissia vive per 80 anni, ma l'articulazione hà righjuntu a fine di a so vita utile dopu à 60 anni, ellu / ella soffrenu in i prossimi 20 anni.Tuttavia, se u metudu di mantenimentu hè apprupriatu, a unione di vita di serviziu di 60 anni pò travaglià dece anni più longu.Dunque, i articuli deve esse usatu cù cura!

Chì ghjè dannusu per a prutezzione di l'articuli?

1. Squat

Tutti l'esercizii di corsa è di salti strenuous aumenteranu l'abrasione di a rotula, soprattuttu quandu si squat down è poi si alza, purtarà più articuli.In particulare per e persone cù danni di patella, squats deve esse ridutta.

2. Arrampicata in muntagna è edifiziu

I ghjurnali dicenu spessu chì e vechje ùn sò micca capaci di falà quandu ella cullà a muntagna.Hè perchè quand'elli scalanu una muntagna, a so carica cumuna hè quattru o cinque volte più normale.À u principiu, ponu suppurtà, ma più si cullà à a muntagna, più dulore sò i so articuli.In generale, ùn ponu micca gestite à a mità di a muntagna.

Hè ancu più difficiule per elli à falà.L'arrampicata usa principarmenti a forza musculare, mentre chì a discesa puderia portà in seriu l'articuli di i ghjinochje.

A ghjente hà ancu a sensazione di tremulu di a gamba dopu avè andatu in discesa o in u pianu di a scala per un bellu pezzu, è questu hè a sopracarga di l'articulazione.Allora e persone di mezza età è vechji duveranu aduprà l'elevatori quant'è pussibule.

3. Asciugà u pianu nantu à i ghjinochji

In ginocchiu è sguassate u pianu, a prissioni di a rotula serà nantu à u femur, pruvucannu chì u cartilagine trà i dui ossi tocca direttamente a terra.Hè da esse evitata, altrimente certi ghjinochje ùn puderanu micca allistà.

4. Sportu nantu à u cimentu

U cartilagine articular hè di circa 1 à 2 mm di diametru, è cuscineghja a pressione è prutegge l'osse da a rupture.

Quandu una grande forza di reazione rimbalza durante u sportu nantu à u pavimentu di cimentu, pruvucarà un gran dannu à l'articuli è l'osse.

5. Alloghju longu tempu

Hè ancu una mala abitudine di stà in lettu per un bellu pezzu.Quandu i musculi sò stiff, a prutezzione di l'osse diminuite.

Per i ghjovani, i so musculi si ricuperanu rapidamente, ma quandu si tratta di l'anziani, hè difficiule per i so musculi per esse preparatu di novu dopu l'allungamentu.Per quessa, i musculi deve esse esercitati per rinfurzà a stabilità di l'articuli.

Quattru Cose da fà per a Proteczione Articulata

1. Perde u pesu

Per quelli chì sò grassu, l'articulazione di u ghjinochju hè un "jack".Quandu una persona si esercita, a forza di l'impattu hè grande, è u pesu di pesu rende l'articulazione di u ghjinochju più difficiuli di sopportà, per quessa, a perdita di pisu hè impurtante per u mantenimentu di l'articulazione.

2. Natation

Per a ghjente ordinaria, u megliu esercitu per l'articuli hè a natazione.In l'acqua, u corpu umanu hè parallelu à a terra, è l'articuli ùn sò micca carichi.Per u core, a gravità hè u più chjucu, è hè ancu bonu per u core.

E persone cun malatie croniche cum'è a diabetes è l'ipertensione duveranu natà più.I vechji chì ùn sanu micca natà ponu ancu marchjà in l'acqua, cù l'aiutu di a flotabilità di l'acqua, si sò eserciziati cù a so articuli di ghjinochju menu.

3. Supplementazione di calciu adattata

I prudutti di latte è di soia sò ricchi di calciu è anu un altu tassu d'utilizazione, cusì a ghjente deve piglià più di elli.

A pelle di gamberetti, salsa di sesame, kelp, noci, sementi di melone, patate, etc., ponu aumentà l'ingesta di calciu chì prutegge cusì l'articulazione di u ghjinochju.

Inoltre, l'attività outdoor, l'esposizione à u sole è u cunsumu di vitamina D ponu aiutà à prumove l'assorbimentu di calcium.

4. Sviluppà boni abitudini

E ragazze ùn deve micca portà tacchi alti per un bellu pezzu.Hè megliu portà i scarpi morbidi cù suli elastici, cum'è i scarpi casuale cù tacchi cunei.Questu pò riduce l'usura è l'impattu di a gravità nantu à e articuli.Un paru di scarpi piani pò esse una bona opzione nantu à a strada da è da u travagliu o quandu i pedi sò stanchi in l'uffiziu.

L'anziani ùn deve micca alzà l'uggetti pisanti, cullà in altu o portanu oggetti pesanti per evità danni à l'articulazione.


Tempu di post: 13-lugliu-2020
Chat in ligna WhatsApp!